2021-02-10, 18:42
Medlem
Litteraturs avatar
Tjena,
GABA-droger är min akilleshäl, jag älskar skiten mer än livet självt stundvis. Har själv provat ett par riktigt schyssta kombos jag tänkte dela med mig utav, och tänke att ni kunde göra detsamma, förutsatt att ni har några.

Nr 1: 0.75mg Clonazolam och 600mg lyrica.
Denna överraskade mig. Jag hade tagit 300mg efter lunch på jobbet, jobbat på som vanligt fram till dagens slut varvid jag poppade en till 300mg. "Det är ju lill-lördag trots allt". När jag passerar min postbox på bottenblan i min lägenhetsbyggnad ser jag hur det bokstavligen väller ut brev ut ur inkastet.

I posten finner jag lite mer lyrica, en flaska GBL och bäst av allt - clonazolam 0,5mg.
Vid detta laget har mina 300mg lyrica börjat kicka igång och jag känner euforin krypandes längst ryggraden och uppemot nacken. Messar ett par polare vad planen för ikväll är - de ska kröka på ett hak i närheten, inga konstigheter då vi befinner oss i ett av europas metropoler. Fett, jag hänger på, svarar jag. Ska först bara ta en dusch, en cigg och en clonazolam.

Efter jag tagit min dusch poppar jag direkt en och en halv clonazolam (1,5mg) som jag låter smälta under tungan. Medan clonan gör sitt jobb tänder jag en cigg och tittar ut genom mitt öppna fönster med utsikt över den pulserande staden. Efter mitt tredje bloss känner jag hur mina knän blir som spaggetti, mina armar likaså. Jag kämpar i mig 1-2 bloss till, fimpar, och slänger mig i sängen. Jag förmår inte att stå längre. Det är som att jag förvandlad till en betongklump, men känner mig samtidigt HELT gravidationslös. Armarna är så tunga att jag knappt kan lyfta dem, faktum är att jag knappt kan lyfta ett finger. Ändå känner jag mig så lätt att det är som jag svävar på moln. Detta är det närmsta heroin jag kommit på något som inte är opiater.
Fullständigt makalöst.

Nr 2: Spice och etizolam.
Detta var för mååånga år sedan så kan således inte delge så många detaljer kring denna händelse.
Jag och en kompis fick höra av att det fanns etizolam till salu av en annan bekant (RIP). Detta var på tiden det gick att köpa indiska Etilaam lagligt inrikes. Vi tar kontakt med honom, åker till hans lägenhet och köper en karta var, men poppar 4mg på plats. Både jag och min polare var helt benzonaiva med noll tolerans. Vi blir inbjudna att chilla med försäljaren och han bjuder på bonghits med stark spice.

Både jag och min polare har redan innan vi rökt bongen blivit redigt påverkade av etizolamen, men efter första hitten händer det saker. Vi båda är tvungna att vila våra huvuden på köksbordet. Det slår så utav bara helvete: en kaskad av färger, visioner som närmst kan liknas noddningsdrömmar uppstår. Detta pågår i flera timmar. Och vi röker ett par bongar till under kvällen som går. Vi är tysta i princip hela "trippen", vi är inkapabla att prata. Jag hade aldrig provat någon hallucinogen vid detta tillfälle, och jag kan nu med facit i hand säga att detta var rena rama psykadelikan. Den enda kommunikation som sker emellan oss är glada nickningar för att på något vis kommunicera "detta är bland det fetaste jag varit med om".

En annan fet GABA-kombo är GHB+Amfetamin
Har ingen anekdot berörande denna, men kombinationen ifråga är riktigt fin.
Den icke-odrägliga lulligheten från GHB tillsammans med amfetamin sammanstrålar fantastiskt.
Du är skärpt, glad som fan, kåt och men ändå samlad. Svårslaget. Passar sig bäst vid relativt anständiga tillställningar.

Fyll gärna på! Ni behöver inte ha massa stories som jag hade nu i TS, det är bara jag som var lite skrivsugen.
Citera
2021-02-10, 18:46
Bannlyst
Phenibut 1g första gången, 2 starköl, kung på stan
Citera
2021-02-10, 18:55
Medlem
Litteraturs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trumpisking
Phenibut 1g första gången, 2 starköl, kung på stan
Ja, det tenderar att bli något alldeles magiskt med första gången, oavsett substans.
Citera
2021-02-10, 19:28
Medlem
Litteraturs avatar
Kan fylla på med en till, dock ingen solskenshistoria:
Flunitrazepam och alkohol
Fick i min ungdom flunitrazepam på recept. Ingen aning hur det gick till, men efter ett par besök hos läkaren klagandes på metallsmak av imovane och icke-fungerande stilnoct så fick jag slutligen hämta ut ganska stora pack flunitrazepam 1mg.

Dessa åt jag självklart som godis, speciellt när det vankades fest.
Är vanligtvis ganska reserverad och introvert som person - ett personlighetsdrag som jag under perioder haft mycket komplex för, speciellt när jag var yngre. Detta kunde jag nu "bota" genom 1-2st flunitrazepam - jag var som en ny människa. Jag var rambo. Speciellt i kombination med alkohol, då var det som att någon rent kirurgiskt amputerat min amygdala och på så vis omöjliggjort för mig att känna rädsla. Jag sa och gjorde vad fan jag ville. Antar att det finns tillfällen då det kan vara önskvärt. Euforiskt? Inte speciellt. Farligt? Absolut.

Dock gjorde jag mycket dumt under påverkan av detta, så är lite tveksam om jag kan rekommendera kombon. Effekten är mycket anmäkningsvärd i alla fall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in