2021-02-24, 18:38
Medlem
Harry_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ToorMan
Och varför tror du Cmore osv tvingas ha höga priser?
Tackare parasiter som inte har moral att betala för sig, såklart!
Jag hoppas detta blir en häxjakt, och att man gör en lagändring kring detta. Så att det även blir straffbart för användarna. Inga kunder, ingen marknad!

du måste vara efterbliven
bara för att jag betalar för IPTV betyder det inte att jag skulle betala till Cmore
Citera
2021-02-24, 22:21
Medlem
ToorMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harry_
du måste vara efterbliven
bara för att jag betalar för IPTV betyder det inte att jag skulle betala till Cmore

Din förmåga att tänkatill, imponerar föga.
Citera
2021-02-25, 07:14
Medlem
Citat:
Din förmåga att tänkatill, imponerar föga.

Du verkar ju riktigt dum i huvudet din jävla hönshjärna.

Bara för att man är IP-TV kund för 100:- i månaden betyder inte det att man skulle vara kund hos alla leverantörer för 1000:- i månaden om inte IP-TV fanns.

Snacka om att du har otur när du tänker om du tror att höjda priser skall kompensera för tappade kunder. Det är helt fel och kunderna förloras initialt för att man ligger helt fel i prissättningen.

Idiot.
Citera
2021-02-25, 07:53
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Solitarsar

Bara för att man är IP-TV kund för 100:- i månaden betyder inte det att man skulle vara kund hos alla leverantörer för 1000:- i månaden om inte IP-TV fanns.

Snacka om att du har otur när du tänker om du tror att höjda priser skall kompensera för tappade kunder. Det är helt fel och kunderna förloras initialt för att man ligger helt fel i prissättningen.

Idiot.

Jag skulle definitivt inte betala för exempelvis Cmore eller Netflix. Däremot så betalar jag för IP-tv för det ger mig ett utbud som slår det mesta. Ända så ser jag nästan aldrig på TV annat än när det är NFL eller UFC.
Citera
2021-02-25, 08:46
Medlem
superurban08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OlleViero
Jag skulle definitivt inte betala för exempelvis Cmore eller Netflix. Däremot så betalar jag för IP-tv för det ger mig ett utbud som slår det mesta. Ända så ser jag nästan aldrig på TV annat än när det är NFL eller UFC.

Kanske borde alla operatörer se över sina egna tjänster om att det är svindyrt att använda deras tjänster för att ens kunna kolla på tv idag! Utöver det jagar banditerna oss och bötar oss för att ens använda en tv, jävla massa hyckleri och monopol!
Citera
2021-02-25, 21:12
Medlem
ToorMans avatar
Citat:

Idiot.

Så du tillhör parasiterna som inte klarar av att betala för sig?
Socbidraget räcker inte till kanske
Citera
2021-02-25, 21:49
Medlem
Citat:

De globala streamingtjänsterna kostar runt 100:- styck. Lägg till sporttjänsterna som kostar 200-300:- styck. Om man vill se en boxningsmatch, några fotbolls eller hockeymatcher i månaden och dessutom vill följa 4-5 serier på olika tjänster så kostar det runt 1000:- i månaden.

Är du så jävla korkad så att du inte förstår problemet i prissättningen och affärsmodellen så tycker jag synd om dig.

Idiot.

Ps. Sorry för off topic.
Citera
2021-02-25, 22:05
Medlem
paras0nics avatar
Citat:

Du måste vara jävligt stolt som betalar en massa extra slantar i månaden, för ett mindre utbud. Synd att inte alla har en sådan moralkompass samt plånbok.

Alla vi som använder IPTV är ju luspanka..

Väx upp.
Citera
2021-02-25, 22:13
Medlem
Dragit igenom 10 sidor typ helt i onördan, inte vad det många inlägg om snubben som satt anhållen. katastroftråd
Citera
2021-02-25, 22:19
Medlem
ToorMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av paras0nic
Du måste vara jävligt stolt som betalar en massa extra slantar i månaden, för ett mindre utbud. Synd att inte alla har en sådan moralkompass samt plånbok.

Alla vi som använder IPTV är ju luspanka..

Väx upp.

Väx upp...är ganska lustigt att du säger så
Med tanke på att du själv inte är vuxen nog att förstå att man betalar för sig. Och inte vet att man inte snor något som andra har skapat och lagt pengar på.

Hoppas som sagt att lagändringar kommer snart, som gör det brottsligt att köpa/använda piratkanaler. Ungerfär som knark, det är inte bara olagligt att sälja...även köpa är olagligt

Dessutom försvinner massor med skatteintäkter, som skulle kunna användad till bättre saker. Sedan gynnar man organiserad brottslighet, terrorism, knarkhandel osv.

Väx upp!
Citera
2021-02-25, 22:23
Medlem
ToorMans avatar
Citat:
De globala streamingtjänsterna kostar runt 100:- styck. Lägg till sporttjänsterna som kostar 200-300:- styck. Om man vill se en boxningsmatch, några fotbolls eller hockeymatcher i månaden och dessutom vill följa 4-5 serier på olika tjänster så kostar det runt 1000:- i månaden.

Är du så jävla korkad så att du inte förstår problemet i prissättningen och affärsmodellen så tycker jag synd om dig.

Idiot.

Ps. Sorry för off topic.

Det ger dig inte rätten att sno något från andra.
Bara för att det är dyrt. Snor du oxfile på ICA också?
Citera
2023-12-20, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kungskev
Dragit igenom 10 sidor typ helt i onördan, inte vad det många inlägg om snubben som satt anhållen. katastroftråd
+1

Det enda jag kan bidra med då att ha,med IPTV i sökkriterier ger extra mycket erbjudanden om sådant, att denna skåning ev börjat känna sig extra orolig efter första domen enligt grovt brott mot copyright föll i oktober.
https://www.expressen.se/sport/ip-tv...es-hos-mannen/

2 år och sex månader vardera till två män från Norrland samt skadestånd för flera 100 miljoner. De verkar haft runt 13 000 bevisade kunder.
Dom är överklagad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in