• 2
  • 3
2021-02-13, 16:04
Medlem
Vill du att din lillebror ska bli homosexuell så är Einar en bra början. När han blir lite äldre kan du låta honom lyssna på Peter Jöback och låta honom läsa Jonas Gardells böcker.
Citera
2021-02-13, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lungcancer
Min lillabror är 9 år gammal och jag vill inget hellre än att han ska bli ordgeni du vet? Jag spelar feta beats ur högtalare och ger han mikrofonen och be han spotta eld men han vill inte. Spelar upp allt från Einar till Dree Low. På sista tiden har jag kallat han för bög när han inte rappar.

Hur influerar man bäst en liten kille och är det rätt att göra det?

Det här är ju en av orsakerna till att man inte borde kunna vara anonym på internet. Då skulle vi ha kunnat skicka socialen på dig.

Vet inte vad som är värst - tvinga honom att lyssna på skitmusik av Einar eller att psykiskt misshandla honom med öknamn.
Citera
2021-02-15, 08:07
Medlem
Avsiktarens avatar
Citat:

Einar är Sveriges Eminem.

Håller med. Han är precis lika fyndig och rapp i käften som Eminem.

Hade lika gärna kunnat vara Einar:

https://www.youtube.com/watch?v=XbGs_qK2PQA

Dree Low är förövrigt Sveriges Notorious BIG.
Senast redigerad av Avsiktaren 2021-02-15 kl. 08:20.
Citera
2021-02-15, 12:05
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avsiktaren
Håller med. Han är precis lika fyndig och rapp i käften som Eminem.

Hade lika gärna kunnat vara Einar:

https://www.youtube.com/watch?v=XbGs_qK2PQA

Dree Low är förövrigt Sveriges Notorious BIG.
Brooo! Em' ain't got shit on Einar alltså. Einars sämsta utkast är bättre än Em's bästa singel!
Citera
2021-10-22, 09:45
Medlem
rostsyntess avatar
Tur att din lillabror hade lite mer integritet än att lyssna på dig. Att hänga med fel folk, ta droger, försköna kriminalitet och nässla sig in i skiten till den grad att man blir ihjälskjuten vid 19 års ålder är fan inget att se upp till. Att jämföra Einar med Eminen är som att jämföra dig med din lillabror.

Se nu till att lära av detta och ge din lillabror den trygghet han och samhället behöver.
Citera
2021-10-22, 21:19
Medlem
Citat:
Min lillabror är 9 år gammal och jag vill inget hellre än att han ska bli ordgeni du vet? Jag spelar feta beats ur högtalare och ger han mikrofonen och be han spotta eld men han vill inte. Spelar upp allt från Einar till Dree Low. På sista tiden har jag kallat han för bög när han inte rappar.

Hur influerar man bäst en liten kille och är det rätt att göra det?
din lillebror er klokare enn du, vil du se din bror død som einar ?
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in