2020-09-10, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Losdrivarexistens
Vi äter mest korv och senap i olika variationer. Tar gärna emot tips på god senap och korv.

Lasses eldiga senap är god.
Citera
2020-09-10, 21:28
Medlem
yournotlikemes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Losdrivarexistens
Jag måste verkligen ha något fysiskt fel, sänker ett sexpack folle på 30 min.

Ja då har du nog druckit ganska mycket öl också i dina dagar. Det har inte jag gillar inte alkohol eller snarare slutade gilla det när jag var ~23.

Då hetsdricker du ju fan, är det inte godare och skönare att njuta av ölen och inte sänka en halvliter var 5e minut?
Citera
2020-09-11, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yournotlikeme
Du är "knappast" alkis men jag kanske är en "H-tomte?" Vilket fantastiskt svar från någon som vet att han har så fel! Du är tväralkis vem fan heter "Pilsnerlord" annars och försvarar alkoholen något kopiöst när det är bevisat och framforskat sen länge hur jävla farligt det är med dagligt bruk av alkohol?

Herregud alltså. Vissa kan verkligen debattera.

Du btw vad gör du på en vanlig söndag. Dricker öl möjligtvis? Det var bara en ren gissning sådär jag höftade fram från ingenting
Går i kyrkan allt som oftast det är trevligt.
Citera
2020-09-11, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pilsnerlord
Går i kyrkan allt som oftast det är trevligt.
Du är varmt välkommen till kyrkan på söndagar du med.
Citera
2020-09-11, 02:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pilsnerlord
Du är varmt välkommen till kyrkan på söndagar du med.
Kom ihåg att även om inte du tror på Jesus så tror han på dig iallafall .
Citera
2020-09-11, 08:55
Medlem
En man jag kände drack dagligen en hel del öl. Han hade visst någon eller några billiga typer av mat hemma som han rekommenderade. Senare sa han dock att han endast äter bananer. Jag undrade om detta ens var möjligt? Endast öl plus bananer under längre tid... Tydligen klarade han sig på det då han länge efter detta bisarra uttalande verkade vara i någorlunda form.
Senast redigerad av Snobird 2020-09-11 kl. 08:59.
Citera
2020-09-11, 16:51
Medlem
GROKNAK.Ankbondens avatar
Makrill i tomatsås på smörgås är mycket populärt i alkisvärlden enligt min analys.
Citera
2020-09-11, 17:00
Medlem
iDiot5s avatar
Det mest vidrigaste jag sett, var några riktiga dekisar som delade på ett paket rå köttfärs på bussen....
Citera
2020-09-11, 17:20
Medlem
GROKNAK.Ankbondens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iDiot5
Det mest vidrigaste jag sett, var några riktiga dekisar som delade på ett paket rå köttfärs på bussen....
Steak tartare....eller råbiff som det tydligen heter på svenska enligt wikipedia.

https://sv.wikipedia.org/wiki/R%C3%A5biff

Kanske mest känd för att Mr Bean en gång beställde när han gick på restaurang och ej blev nöjd.
Citera
2020-09-11, 17:25
Medlem
iDiot5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GROKNAK.Ankbonden
Steak tartare....eller råbiff som det tydligen heter på svenska enligt wikipedia.

https://sv.wikipedia.org/wiki/R%C3%A5biff

Kanske mest känd för att Mr Bean en gång beställde när han gick på restaurang och ej blev nöjd.

Om det bara hade varit nötfärs...
Citera
2020-09-11, 18:17
Medlem
Losdrivarexistenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yournotlikeme
Ja då har du nog druckit ganska mycket öl också i dina dagar. Det har inte jag gillar inte alkohol eller snarare slutade gilla det när jag var ~23.

Då hetsdricker du ju fan, är det inte godare och skönare att njuta av ölen och inte sänka en halvliter var 5e minut?

Hatar det också egentligen, men tycker inte det är svårt att. Gör det i extremfall på tjack-at.
Citera
2020-09-11, 18:30
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snobird
En man jag kände drack dagligen en hel del öl. Han hade visst någon eller några billiga typer av mat hemma som han rekommenderade. Senare sa han dock att han endast äter bananer. Jag undrade om detta ens var möjligt? Endast öl plus bananer under längre tid... Tydligen klarade han sig på det då han länge efter detta bisarra uttalande verkade vara i någorlunda form.

Magen var väl körd på honom så att han endast fick ner bananer. Men det är klart näringsrikt och vi är ju apor från grunden. Om någon tvingas köra den kosten så tycker man de kunde ha lite näringsrika nötter också. Det blir också godare till ölen och går ner också i magen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in