Citat:
/ bäste skribent nu är det så att man undrar vill du ha flera droger i samhället? Själv anser jag att se räcker med dem vi har oss tillgodo i samhället. Eller vill du att marijuana skall bli lagligt sedan kommer Olle vars favorit drog är heroin och säger att det är inte alls är farligt bara om man tar det med måtta . Fast efter det osv osv.
Men snälla tappade lilla du är du så jävla trångsynt du verkligen inte överhuvudtaget är med alls? Skulle Alkohol komma idag skulle det TVÄRFÖRBJUDAS. Varför tror du de gjort det lagligt och avkriminaliserat Cannabis runt om i hela världen? För att det är dåligt? Vet du överhuvudtaget hur mycket det medicinsk effekt det har på huuuur många områden som helst? Hjälper mot smärta, ms, sömnproblem, aptitproblem osv osv.
Hur många bra och medicinska effekter har alkohol? Oj, noll förutom att det dödar en JÄVLA massa människor varje år, vet du hur många som har dött av Cannabis i hela världen? NOLL!!!
Jag har tex. en 27 årig vän som nu efter 15 år av dagligt krökande har skrumplever. Hade han tex. istället rökt Cannabis hade han inte haft ett enda jävla tecken efter det kan jag säga dig.
Nej jag tycker självklart inte vi ska avkriminalisera och legalisera alla droger, MEN att legalisera och göra försäljningen av Cannabis statlig hade dragit in MILJARDER till staten i första taget, kriminaliteten skulle minska drastiskt. Finns HUR många fördelar som helst.
Hur kan man år 2020 vara så jäävla efter att man har missat detta. Det förvånar mig så utav helvete. Antingen är du själv en alkoholist som har krökat bort hela fontanellen totalt eller så är du bara så försvenskad så det är läskigt och typ aldrig har varit utanför Arvika.
"-Räcker med de vi har tillgodo". Alkohol bör förbjudas eftersom det är typ en utav de farligaste drogerna som finns. Många länder har fattat detta och alkohol är förbjudet. Däremot Cannabis skrivs ut idag i tex. Amerika till gamla tanter tex. som har smärtor och en jäääävla massa sjukdomar som Cannabis smör med väldigt lyckad effekt istället för att gå och bli beroende av starka smärtstillande som ger SVÅR abstinens när man lägger av.
Herregud vakna upp för fan och ta och läs en tidning eller någonting. Så efter och trångsynt du verkar vara kan man bara inte vara om man inte bott under en hög med playwood i 10 år och levt på typ Risifrutti.
Jag är inte alls sån som brukar berätta för folk hur de ska förhålla sig till sitt synsätt på sinnesförändrande substanser men jag kunde inte låta bli nu för fan min gamla farmor Margit är mer påläst än du.