Har under en längre tid bemödat mig med uppgiften att finna skvaller om denna rikskändis. Vad vet ni, var ni med under hans storhetstid eller vill ni berätta något om honom?
Var i kontakt med Thore och hans familj under 60-70-talet. Jag måste säga, mycket skum människa. Han satt inne på Ulleberg Mentalsjukhus under en längre period, tror han led av schizofreni...
Var i kontakt med Thore och hans familj under 60-70-talet. Jag måste säga, mycket skum människa. Han satt inne på Ulleberg Mentalsjukhus under en längre period, tror han led av schizofreni...
Han blev som vi minns väldigt indignerad när Ultima Thule fick en hit med hans låt Än svallar vårt vikingablod.
Han sa då att han skulle skänga alla pengar som kom in från Ultima Thules inspelning till kampen mot rasism. Gjorde han verkligen det eller var det bara något han sa i stridens hetta?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!