2021-02-05, 04:35
Bannlyst
Har gått på lyrica såpass länge nu (4 år) så minns inte riktigt hur det var innan men vet att jag kan dricka väldigt mycket innan jag blir berusad även om jag inte druckit på över en månad, vad säger er erfarenhet?
Citera
2021-02-05, 05:04
Medlem
UndeadNinjas avatar
Pregabalinet och alkoholen borde förstärka varandras effekter om du tar det ihop.

Var försiktigt.

Personligen har jag inte varit speciellt förtjust i alkohol men under dom åren som jag gick på lyrica så blandande jag det med mycket annat som exempelvis heroin och morfin, xanor, ghb bland annat och precis som man kan förvänta sig så förstärks ofta effekterna av blandningar.
Citera
2021-02-05, 07:58
Medlem
revodnebs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jannetreiber93
Har gått på lyrica såpass länge nu (4 år) så minns inte riktigt hur det var innan men vet att jag kan dricka väldigt mycket innan jag blir berusad även om jag inte druckit på över en månad, vad säger er erfarenhet?

Ja den ökar toleransen. Innan jag gick på Lyrica blev jag berusad på en öl, nu kan jag bälja i mig utan problem. Jäkla rävgift är det.
Citera
2021-02-06, 09:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av revodneb
Ja den ökar toleransen. Innan jag gick på Lyrica blev jag berusad på en öl, nu kan jag bälja i mig utan problem. Jäkla rävgift är det.

Tack så mycket för svar!
Citera
2021-02-06, 09:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av UndeadNinja
Pregabalinet och alkoholen borde förstärka varandras effekter om du tar det ihop.

Var försiktigt.

Personligen har jag inte varit speciellt förtjust i alkohol men under dom åren som jag gick på lyrica så blandande jag det med mycket annat som exempelvis heroin och morfin, xanor, ghb bland annat och precis som man kan förvänta sig så förstärks ofta effekterna av blandningar.

Så kan det nog ha varit i början, att det förstärkte men har gått på lyrica sålänge att jag inte får annan effekt än att jag blir frisk av dem
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in