Flashback bygger pepparkakshus!
  • 2
  • 3
2006-05-22, 01:26
Medlem
mababys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thorey
Jottade Renaldo och The Loaf! hoppas det inte är lyucka sjkultt som det vardne där resodents

hahahah du är verkligen påverkad nu. det ser man klart och tydligt på din stil. Få inte för dig bara att du är INNE i datorn och att du kan styra datorn med tankarna....
Inga tomtar och troll då???
Citera
2006-05-22, 01:36
Medlem
Resistances avatar
Citat:
Jottade Renaldo och The Loaf! hoppas det inte är lyucka sjkultt som det vardne där resodents
Haha! Nu verkar det som om de har börjat att slå. Silnoct och datorer är ingen bra kombination.
Citera
2006-05-22, 04:07
Medlem
mababys avatar
jag tror nog att han har däckat av nu och kommer minnas vagt av kvällens bravader sov gott med stilnoct
Citera
2006-05-22, 19:29
Bannlyst
NU! är jag vaken. Haha..
Kan ju säga att det hade känts lite skönare att vakna ifall jag bara hade nöjt mig med dom. Men jag gick igenom alla sätt jag visste för att bli hög tydligen, ser ganska lustigt ut på film hur jag springer runt och söker olika mediciner. Men men, bäng vart jag iaf. Hade bl.a ringt runt och väckt vänner, samt skrivit massa skit här som jag inte kommer ihåg att jag gjorde. Skriver nog en rapport senare om jag orkar
Citera
2006-05-22, 23:08
Medlem
mababys avatar
[quote=Thorey]NU! är jag vaken. Haha..
Kan ju säga att det hade känts lite skönare att vakna ifall jag bara hade nöjt mig med dom. Men jag gick igenom alla sätt jag visste för att bli hög tydligen, ser ganska lustigt ut på film hur jag springer runt och söker olika mediciner. Men men, bäng vart jag iaf. Hade bl.a ringt runt och väckt vänner, samt skrivit massa skit här som jag inte kommer ihåg att jag gjorde. Skriver nog en rapport senare om jag orkar [/QUOT

Brukar också ringa runt. men ikväll har jag några av mina stillisar kvar...ska nog ta dem. Blir det något för dig?
Citera
2006-05-23, 00:03
Medlem
mababys avatar
[quote=mababy]
Citat:
NU! är jag vaken. Haha..
Kan ju säga att det hade känts lite skönare att vakna ifall jag bara hade nöjt mig med dom. Men jag gick igenom alla sätt jag visste för att bli hög tydligen, ser ganska lustigt ut på film hur jag springer runt och söker olika mediciner. Men men, bäng vart jag iaf. Hade bl.a ringt runt och väckt vänner, samt skrivit massa skit här som jag inte kommer ihåg att jag gjorde. Skriver nog en rapport senare om jag orkar [/QUOT

Brukar också ringa runt. men ikväll har jag några av mina stillisar kvar...ska nog ta dem. Blir det något för dig?

Om du är här inom 20 min med stillisar i själen så kanske vi kan msn chattaL)
Citera
2006-05-23, 00:53
Bannlyst
[quote=mababy]
Citat:
Ursprungligen postat av mababy

Om du är här inom 20 min med stillisar i själen så kanske vi kan msn chattaL)

Hehe, visst! har skickat ett PM med min mail
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in