2021-02-03, 00:58
Medlem
en latinsk läkare 58 år gammal skrev av mig remitterar mig inte tillbaka trots att efter vårdvalet 2008 så skall vi självafåvälja vårdområden.

fråga har den lagen ändrats eller bryter capio jakobsberg mot lagen

om flera haft problem med denna läkare såär uppgifterna offentliga hon har erfarenhet från barn ungdoms psykiatrin jag är 39 år gammal

lite lurt o studera utan adhd mediciner vart utan rätt medici ochvård nu över 6 månader
visserligen klarade jag mig utan cs medicner tils 32 men det mesta utom träning var ytinlärt.

råd och rekommen´dationer uppsattas tex annan psykiatrisk mottagning jag kan ringa andling försöka få behandling för Adhd har självklart mina utrednings papper från CEREB 2013 men medans läkaren och capio pysslar med förstöra människors liv så beöver jag få min vård.

- y
Citera
2021-02-03, 01:37
Medlem
Jagersros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ymir
en latinsk läkare 58 år gammal skrev av mig remitterar mig inte tillbaka trots att efter vårdvalet 2008 så skall vi självafåvälja vårdområden.

fråga har den lagen ändrats eller bryter capio jakobsberg mot lagen

om flera haft problem med denna läkare såär uppgifterna offentliga hon har erfarenhet från barn ungdoms psykiatrin jag är 39 år gammal

lite lurt o studera utan adhd mediciner vart utan rätt medici ochvård nu över 6 månader
visserligen klarade jag mig utan cs medicner tils 32 men det mesta utom träning var ytinlärt.

råd och rekommen´dationer uppsattas tex annan psykiatrisk mottagning jag kan ringa andling försöka få behandling för Adhd har självklart mina utrednings papper från CEREB 2013 men medans läkaren och capio pysslar med förstöra människors liv så beöver jag få min vård.

- y
Vad yrar du om ? Ring sjukvården...
Citera
2021-02-03, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagersro
Vad yrar du om ? Ring sjukvården...

det har jag gjort dom har satt mig i remiss rullning förtydliganden kan mågon ge tips på bra psykiatriska mottagningar jag kan be om läkar tid för som har bra omdömen från individer här på FB.

enstaka idioter får man stå ut med.

har ringt sjukvården länge sedan gubben annars skulle jag inte posta här.
Citera
2023-09-10, 20:25
Medlem
Det är under Anna Falkenberg/ Falkemo eller Fahlgren som chefar. Alla patienter verkar blivit utsatta under hennes ledning, faller mellan stolarna och får vänta för behandling i 8 år.

Dessutom när hon chefade för Prima.ska det skett en förskringring av pengar därför blev de tvugna att byta till Capio. Hon är fortfarande chef...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in