Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-02-02, 01:31
Medlem
Hej,

Jag skulle vilja kommentera i en arkiverad tråd men det går ju inte vad jag förstår och skulle ju ändå inte få nåt svar där

Så därför vill jag skicka privat meddelande till en person som skrivit i den tråden men det får jag inte pga jag inte gjort 50 inlägg på forumet än totalt. Har en specifik fråga.

Vad göra? Har skummat igenom andra trådar om Tusenbröder men verkar inte som att det som avhandlas i just den arkiverade tråden tas upp där.

(FB) Information från någon som hittar i fruängen

Tack på förhand!

Mvh
Citera
2021-02-02, 01:33
Bannlyst
Du skriver 50 inlägg?
Citera
2021-02-02, 02:48
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KattenSpike
Hej,

Jag skulle vilja kommentera i en arkiverad tråd men det går ju inte vad jag förstår och skulle ju ändå inte få nåt svar där

Så därför vill jag skicka privat meddelande till en person som skrivit i den tråden men det får jag inte pga jag inte gjort 50 inlägg på forumet än totalt. Har en specifik fråga.

Vad göra? Har skummat igenom andra trådar om Tusenbröder men verkar inte som att det som avhandlas i just den arkiverade tråden tas upp där.

(FB) Information från någon som hittar i fruängen

Tack på förhand!

Mvh

Jag tänkte just föreslå att starta en ny tråd men såg att du redan gjort det.

Sedan är det ju självklart att det inte går att skrida i arkiverade forum. Skulle det gå så skulle de ju inte vara arkiverade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in