Citat:
Ursprungligen postat av
UlphSvenson
Nå, statistiskt sett jämfört med hur mycket flashbackkukarna runkar upp sig från 1 till 2 cm då, klart att även pigmentarna begår brott
Fallet som diskuteras i denna tråd är på ett sätt mycket intressant att diskutera, samtidigt som det är ganska ointressant.
Det är intressant eftersom det är så ovanligt, tre psykopater som mobbar ihjäl en stackare de förment var kompis med. Vad jag kan förstå var alla helt vanliga finnar. Än så länge antar jag även att det inte var några socioekonomiska oklarheter så att säga.
Ointressant eftersom det statistiskt sett är en anomali, tre våldspsykopater som av olika slumpmässiga anledningar råkat bli polare och det hela ledde fram till ett tragiskt slut. Liknande saker har hänt förut och det kommer hända igen, men det är så ovanligt att det inte går att dra så många slutsatser av det, det finns liksom inget mönster.
Att det dog 47 personer av skjutvapenvåld i Sverige i fjol tycks åtminstone för mig ha ett kausalt samband med förd politik sedan 30-40 år tillbaka, en sådan sak kan man diskutera, stöta och blöta i det oändliga.
Men visst: När MGM är vit europé brukar det röna mindre intresse här på FB, det ger jag dig rätt i.