• 3
  • 4
2021-02-01, 18:57
Medlem
UlphSvensons avatar
Hahaaahaaaha Oscarsson vet ju vart de korkade klickmongona ligger, typ Lamotte
Citera
2021-02-01, 19:07
Medlem
Qusimotos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.skalmanski
Hon ser ut vara en sådan som bekräftar alla ens fördomar om feminister.

Verkligen, och hatar vita män vilket jag kan förstå. Finns ingen vettig vit man som vill stoppa sin snorre i henne , blattar knullar ju allt med hål även henne.
Citera
2021-02-01, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av greteline
Paula Dahlberg (politiker i Vänsterpartiet tydligen, kallar sig Feminazist, PK elit och empatiextremist och skriver i sin profil att hon är "Here to piss off white men") stör sig på att Marcus Oscarsson försöker vara neutral och skriver om Jimmie Åkesson i positiva ordalag, som han gör med alla andra politiker. Tydligen ska det göras undantag för honom och han ska dras bakom en kärra och piskas på torget. Sen blir hon förvånad över reaktionerna från folk. Kul hur folk som älskar att dreva och hänga ut folk de anser vara problematiska själva inte tycks tåla lite motstånd.

https://www.facebook.com/vardagsrasi...2085143544094/

Hur kan en person som så tydligt tar politisk ställning kräva neutralitet av andra?

Usch vilket avskrap man mår illa av att se den feminazi kossan
Citera
2021-02-01, 23:57
Medlem
happilappis avatar
Om alla hatar en, då måste man väl ändå vara neutral?
Citera
2021-02-02, 05:20
Medlem
UndeadNinjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Jo men var länge sedan. Nu har han fallit in i fåran. Kanske tom är än mer extremt politisk korrekt. Du blir ju bannad närmast direkt från hans Facebook om du bara ifrågasätter hans skit.

Men verkar som makten (dvs Vänster) inte glömmer. Han får skit därifrån också alltså även om han gått till dom.

Vad är det man säger, revolutionen äter sina egna barn?
Citera
2021-02-02, 09:17
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kolgrill-ftw
Marcus var relativt neutral tills för ett par år sedan.
Numera en Trump och SD hatande pissliberal.
Om han var det ända från början men hade en strategi för att bli känd eller om han tvingats in i pk- korridoren för att få uppdrag kan diskuteras.
Idag nästan mer intressant varför han har ögonskugga och mascara och det säger det mesta.
Gäsp...

Nej , jag tror han blev tystad ordentligt av sin AG .
Citera
2021-02-02, 09:28
Medlem
nickomyras avatar
Såna som hon är ju verkligen rasister om någon .. inte är de feministiska enligt mig heller .. det är ju bara för vissa kvinnor o flickor de värnar .

Paula är hon som för ett par år sedan rasade över hur rasistiskt det var att plåster är hudfärgade , som i vit hud .
https://www.google.com/search?channe...pAqxX05y9EyuaM[/spoiler]
Senast redigerad av nickomyra 2021-02-02 kl. 09:40.
Citera
2021-02-02, 09:44
Medlem
Bum1s avatar
Älskar Marcus Oscarsson. Kan inte känna av att han lutar åt något speciellt håll.
Citera
2021-02-02, 09:49
Medlem
NoSafetyInNumberss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Ja exakt. Borde innebära ett liten medalj tom. Se här fan alla hatar mig! Men jag är opartisk!

Alternativt..
Jag är opartisk, jag hatar alla lika mycket!
Citera
2021-07-26, 15:24
Medlem
***s avatar
Sedär, då har Marcus Oscarsson blivit påkommen med att tydligt manipulera en omröstning på sin hemsida. Således kan man helt enkelt avskriva att han på något sätt skulle vara pålitlig. Att han länge har shadowbannat och raderat partiskt är ju välkänt, men nu är det tämligen tydligt.

https://www.facebook.com/katerina.ja...16224933174912

Vad han gjort (om länken dör) är alltså tagit en omröstning med fem alternativ, där två av dem hade de allra flesta rösterna, tagit bort ett av dessa två alternativ så att det ser ut som att det andra alternativet som var näst störst innan nu har 94,21% mot tidigare 43,09. Det borttagna alternativet hade 54,36%. Således har omröstningen manipulerats till att visa det motsatta.

När detta uppdagades så togs omröstningen helt sonika bort. Men internet glömmer ju aldrig.
Senast redigerad av *** 2021-07-26 kl. 15:29.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in