2021-02-04, 18:36
Medlem
Sockss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deepwww89
Jag bor i närområdet och kommer nu börjar gå sträckan. Mot angered C genom Ranneberg samt mot lövgärdet varje fredag eftermiddag/kväll.

Får vad om de vågar göra något. Är en invandrare med muslimsk bakgrund 2meter lång och 108kg.

Du är min nyahjälte. Jag hoppas fler gör som du och visar att dessa ungdomars beteende inte accepteras även om polisen är flata (troligen pga mesiga lagar).

Även här i Strängnäs har ungdomsgäng hoppat på folk med funktionsvariationer. En kille blev misshandlad så pass att han hamnade på sjukhus.
Citera
2021-02-04, 18:52
Moderator
Parongatans avatar
Jag håller med många av er. Men poängen är vad som händer kring boendet och hur det går i Rannebergen. Och vilka asen är som skändar och angriper de funktionsvarierade ungdomarna och barnen.

Så låt oss hellre diskutera det vi vet kring den aktuella situationen, än att upprepa vilken usel politik och flathet som givit oss de här avskrädeskräken som njuter av att plåga utsatta människor som inte kan försvara sig.

Alla med fler än en hjärncell vet redan varför det är på det här sättet, och vilka politiker som försett oss med skitmänniskorna.

Jag avskyr dem precis lika mycket vad ni gör.

Men politikgnället kan vi väl ta i en annan tråd?

Är det någon som vet vilka as det här handlar om? Vilken skola går de i? Var bor de, mer exakt? Gärna namn och annan info som kan ringa in vilka mobbarna är.
Citera
2021-02-04, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deepwww89
Jag bor i närområdet och kommer nu börjar gå sträckan. Mot angered C genom Ranneberg samt mot lövgärdet varje fredag eftermiddag/kväll.

Får vad om de vågar göra något. Är en invandrare med muslimsk bakgrund 2meter lång och 108kg.

Respekt, bra gjort!
Blir så jävla illa berörd och irriterad, vad är det för jävla slödder som ger sig på personer med funktionsnedsättning?
Vidrigt!
Citera
2021-02-06, 11:02
Medlem
FinskSvartskalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Perlmutter
Hyenorna kommer dock backas upp av den svenska staten. Även om du är ickevit så kan du bli utmålad som nazist.
Advokater och politiker blir mångmiljonärer på den ickevita invandringen.
Staten mjölkar svenskarna och oss provita invandrsre på tusentals miljarder som dom delar ut sinsemellan.
Som svensk kan du förlora allt du äger på att göra motstånd. Medan invandrarna inte drar sig från att mörda dig. Blir du nerhugen av ett gäng så är risken att ingen av dom blir dömda.
Dom hade kunnat stena funktionshindrade utan att riskera ett skit.

Jag tror polisen gör nåt SEN NÄR nån stackare fått en sten på sej, men det vore ju bättre om dom ingrep INNAN. Att kasta sten mot nåns huve e ju föfan minst sagt mordförsök så dom borde ju ta detta på högsta allvar. Men att kämpa mot cannabis e tydligen viktigare.
Citera
2021-08-23, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Parongatan
Jag håller med många av er. Men poängen är vad som händer kring boendet och hur det går i Rannebergen. Och vilka asen är som skändar och angriper de funktionsvarierade ungdomarna och barnen.

Så låt oss hellre diskutera det vi vet kring den aktuella situationen, än att upprepa vilken usel politik och flathet som givit oss de här avskrädeskräken som njuter av att plåga utsatta människor som inte kan försvara sig.

Alla med fler än en hjärncell vet redan varför det är på det här sättet, och vilka politiker som försett oss med skitmänniskorna.

Jag avskyr dem precis lika mycket vad ni gör.

Men politikgnället kan vi väl ta i en annan tråd?

Är det någon som vet vilka as det här handlar om? Vilken skola går de i? Var bor de, mer exakt? Gärna namn och annan info som kan ringa in vilka mobbarna är.

Hur har det gått för henne? Det har gått en tid nu. Har hon fått nytt boende än? Det är svårt att lösa sådana här omständigheter på annat sätt. Larm kan vara en lösning.

#vistårinteut

Rymdkram.
Citera
2021-08-23, 20:48
Moderator
Parongatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av praktjakt
Hur har det gått för henne? Det har gått en tid nu. Har hon fått nytt boende än? Det är svårt att lösa sådana här omständigheter på annat sätt. Larm kan vara en lösning.

#vistårinteut

Rymdkram.

Vet inte. Har inte hört något nytt om saken. Däremot tror jag att problemet är ur världen, tack vare medborgare med en stor dos civilkurage. Hoppas på det.

Jag vill inte läsa om detta igen framöver. Att de empatistörda ungdomarna, mot allt bättre vetande, har kunnat fortsätta härja och svina så att de boende tvingats ändra sina liv för att slippa bli angripna.
Citera
2024-10-05, 14:53
Medlem
Om ingen hört något så har det nog löst sig för Emelie och ungdomarna. Varken ungdomarna eller Emelie kan ha mått bra. Undrar hur ungdomarnas hemförhållande sett ut?

#vistårinteut

Rymdkram.
Citera
2024-10-06, 13:00
Medlem
landbandys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr1931
Med 19,6% invandrare i Sveriges befolkning så får man det man röstat för. Grattis Sverige!

Ni blir rövknullade varje dag av blattarna som era folkvalda världshumanister släpat hit.

Målet är att byta ut hela Sveriges befolkning till arbetslösa kriminella klaner av negrer och muslimer. Svensken ska tydligen dö ut.

Dessa våldsverkare som beskrivs som skitungar är terrorister som förtjänar utvisning ur landet. Skicka med hela klanen som bevisligen misslyckats med sitt uppfostringsansvar.

Rösta rätt 2022.

Om svensken som betalar skatt, dör ut ,så finns ju inga pengar kvar att få. ,Drar de då möjligtvis ?
Senast redigerad av landbandy 2024-10-06 kl. 13:04.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in