2021-01-27, 20:10
Medlem
StenSaxPungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Helge.Palmcrantz
Om den tanken har rullat in så kanske du även kan vara öppen för att det finns en massa andra faktoider kring fenomenet som kanske inte stämmer?

Kanske. Men det ändrar aldrig faktumet att åtminstone flera hundratusentals kvinnor och barn blev hänsynslöst förslavade och mördade.
Citera
2021-01-27, 20:14
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StenSaxPung
Kanske. Men det ändrar aldrig faktumet att åtminstone flera hundratusentals kvinnor och barn blev hänsynslöst förslavade och mördade.

Du glömde, män, polacker, tyskar och judar. Det var en salig blandning som råkade illa ut. Precis som vid tidigare händelser.
Citera
2021-01-27, 20:14
Medlem
BirosKorlaffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zilog-80
Varför är det ett problem för dig personligen? Hur skulle det påverka dig om de t.ex. reviderade siffran till låt oss säga 1 534 318? Skulle du släppa det då?

Därför att judar tvingar ner LGBTQP och anti-vit propaganda på oss varje dag? Det är viktigt som fan att "aldrig glömma" förintelsen, men Holdomor och det armeniska folkmordet skall inte ens klassas som folkmord säger Israel, för det tar fokus från juden.

Förintelsen är en lögn. Det fanns inte ens så många judar i Europa som sägs ha dött. Men ändå har varenda jude en farmor eller mormor som "överlevde" ett dödsläger?

Du är pinsam som fortfarande köper lögnen
Citera
2021-01-27, 20:16
Medlem
BirosKorlaffs avatar
Citat:
Mycket möjligt att siffrorna är något uppblåsta. Men att förneka det i det stora hela är verkligen och sannerligen efterblivet.

För att föra det supersimpelt, varför överlevde så många från "dödsläger" ?
Citera
2021-01-27, 20:18
Medlem
StenSaxPungs avatar
Citat:
Du glömde, män, polacker, tyskar och judar. Det var en salig blandning som råkade illa ut. Precis som vid tidigare händelser.

Nej jag glömde inte, eller glömde du alla andra minoriteter som strök med? Tråden handlar i huvudsak om Judar och förintelsen.

Jag valde att endast nämna "kvinnor och barn" för att i ett meningslöst försök hamra in lite vett i mupparna som härjar i denna del av flashback.
Citera
2021-01-27, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BirosKorlaff
Inte på det sättet du får lära dig i skolan nej.

Så hur ser din bild av förintelsen ut? Vi börjar med något enkelt - hur många judar, bögar och avvikande dog under "förintelsen" enligt dig?
Citera
2021-01-27, 20:20
Medlem
StenSaxPungs avatar
Citat:
För att föra det supersimpelt, varför överlevde så många från "dödsläger" ?

Vadå föra det supersimpelt!? Du ställer en fråga, du för inte ett argument.

Ni är SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ jävla söndermuppade
Citera
2021-01-27, 20:21
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Nej jag glömde inte, eller glömde du alla andra minoriteter som strök med? Tråden handlar i huvudsak om Judar och förintelsen.

Jag valde att endast nämna "kvinnor och barn" för att i ett meningslöst försök hamra in lite vett i mupparna som härjar i denna del av flashback.

Fast kvinnor och barn utgjorde en extremt liten del av de som råkade illa ut.
Citera
2021-01-27, 20:25
Medlem
zilog-80s avatar
Citat:
Därför att judar tvingar ner LGBTQP och anti-vit propaganda på oss varje dag? Det är viktigt som fan att "aldrig glömma" förintelsen, men Holdomor och det armeniska folkmordet skall inte ens klassas som folkmord säger Israel, för det tar fokus från juden.

Förintelsen är en lögn. Det fanns inte ens så många judar i Europa som sägs ha dött. Men ändå har varenda jude en farmor eller mormor som "överlevde" ett dödsläger?

Du är pinsam som fortfarande köper lögnen

Jag köper inte lögnen, jag ignorerar den för den påverkar inte mig och mitt liv i vardagen. Det skulle aldrig falla mig in att hedra mördade judar, negrer, armenier, kommunister, serber, muslimer, offren vid sthlms blodbad, John Lennon, Anna Lindh eller vem fan som helst för jag har ingen koppling till någon av de.

Jag är bara fascinerad över att folk lägger så mycket energi på förintelsens detaljer. Att Hitler och Nazisterna var svin är ju liksom inte mycket att diskutera, liksom Stalin och kommunisterna.. eller Japanerna, Röda Khmererna eller (sätt in valfri grupp av människor som styrs av personer med extrema åsikter som innehar för mycket makt)
Citera
2021-01-27, 20:27
Medlem
StenSaxPungs avatar
Citat:
Fast kvinnor och barn utgjorde en extremt liten del av de som råkade illa ut.

Det stämmer inte.
Citera
2021-01-27, 20:28
Medlem
laxkaviars avatar
Citat:
Ni är så efterblivna att det är skrämmande.

Min vän. Jag råder dig att se denna dokumentären i ämnet.

One hell of a holocaust documentary!

https://www.bitchute.com/video/mwjo2Jo6VXWF/
Citera
2021-01-27, 20:32
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Det stämmer inte.

Jodå. Män i vuxen ålder var i ganska stor majoritet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in