Citat:
Ursprungligen postat av
BirosKorlaff
Därför att judar tvingar ner LGBTQP och anti-vit propaganda på oss varje dag? Det är viktigt som fan att "aldrig glömma" förintelsen, men Holdomor och det armeniska folkmordet skall inte ens klassas som folkmord säger Israel, för det tar fokus från juden.
Förintelsen är en lögn. Det fanns inte ens så många judar i Europa som sägs ha dött. Men ändå har varenda jude en farmor eller mormor som "överlevde" ett dödsläger?
Du är pinsam som fortfarande köper lögnen
Jag köper inte lögnen, jag ignorerar den för den påverkar inte mig och mitt liv i vardagen. Det skulle aldrig falla mig in att hedra mördade judar, negrer, armenier, kommunister, serber, muslimer, offren vid sthlms blodbad, John Lennon, Anna Lindh eller vem fan som helst för jag har ingen koppling till någon av de.
Jag är bara fascinerad över att folk lägger så mycket energi på förintelsens detaljer. Att Hitler och Nazisterna var svin är ju liksom inte mycket att diskutera, liksom Stalin och kommunisterna.. eller Japanerna, Röda Khmererna eller (sätt in valfri grupp av människor som styrs av personer med extrema åsikter som innehar för mycket makt)