Citat:
Ursprungligen postat av
longinus
Nu snurrar det ju en hel del falska påståenden kring Trump och detta kan mycket väl vara ännu ett, men med för mig en liten ny vinkling som påstår att Trump egentligen har fått hjälp av KGB för att nå sin framgång. Målet har bl.a. varit att få USA ut ur oljeländerna, NATO och Japan. Craig Unger har skrivit en bok som beskriver ämnet och det finns ett utdrag att läsa här:
https://www.spytalk.co/p/how-the-kgb-hooked-trump
Mycket verkar enbart vara hörsägen, men tror ni att det finns någon bäring i dessa påståenden?
Jag har läst boken. Den är väldigt bra. Speciellt bevisningen om hur ryska maffians ledare "Yaponchic "och David bogotin, och Simeon mogilevich, alla har haft tät kontakt med Donald Trump.
David bogotin köpte dessutom upp flera våningar på Trump tower och betalade cash.
Jag har för mig att Trumps helikopter pilot som blev busted med 20kg kola, men frikändes av domare Maryanne Trump, även vittnade att han sett Trump umgås med ledarna för ryska maffian.
Jag rekommenderar alla här att läsa Craig Ungers bok och bilda sig en egen uppfattning