• 4
  • 5
2023-08-07, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jaggillaratttrolla
Nej, är inte trams.

Om något är olagligt i ett annat land kan en person bli åtalad i Sverige för brottet.

Prostitution är (i teorin) olaglig i Thailand.

Däremot får man inte (förutom barnsexbrott) straffas i Sverige om det inte är olagligt i landet där handlingen ägde rum.
Mmmm, vad jag kan se är det inte olagligt att ha sex med någon vuxen i Thailand där tjänsten ger i utbytte mot pengar. Så, ja trams.

Däremot är det förbjuden med horhus, sexförmedling, annonsering etc men polisen i Thailand bryr sig inte. Så, vem ska ta fast en sexköpare i ett horhus? Ingen. Så, i teori kan man åka fast men i praktiken är det helt utan risk. Så, i praktiken, ja trams.
Citera
2023-08-10, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Juandersson
Mmmm, vad jag kan se är det inte olagligt att ha sex med någon vuxen i Thailand där tjänsten ger i utbytte mot pengar. Så, ja trams.

Däremot är det förbjuden med horhus, sexförmedling, annonsering etc men polisen i Thailand bryr sig inte. Så, vem ska ta fast en sexköpare i ett horhus? Ingen. Så, i teori kan man åka fast men i praktiken är det helt utan risk. Så, i praktiken, ja trams.

Nej,du har fel

Du kunde ha kollat Wikipedia och läst 10 sekunder så hade du sett att det är olagligt (om än inte prioriterat) https://en.m.wikipedia.org/wiki/Pros...on_in_Thailand

Det betyder att du kan bli fälld i Sverige under dubbel straffbarhetsprincipen.

Det må vara svårt att åka dit på det men så är det med många saker. Du har fortfarande fel.
Citera
2023-12-08, 22:20
Medlem
När man ser på videos från Thailand så ser de prostituerade ut att vara rätt så fula.

Det känns som ett ställe folk åker till pga historiken som Thailand har och allt de vill är att få ligga med vilket hål de kan få för en billig penning.

Stämmer det? Är Thailand fullt av fula prostituerade?

Jag har hört om gentlemans klubbar i Bangkok och att de ska ha rätt så attraktiva kvinnor?
Citera
2024-01-06, 21:38
Medlem
Kadodis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flaxit
När man ser på videos från Thailand så ser de prostituerade ut att vara rätt så fula.

Det känns som ett ställe folk åker till pga historiken som Thailand har och allt de vill är att få ligga med vilket hål de kan få för en billig penning.

Stämmer det? Är Thailand fullt av fula prostituerade?

Jag har hört om gentlemans klubbar i Bangkok och att de ska ha rätt så attraktiva kvinnor?

Kom nyss från Phuket och de flesta brudarna är inte särskilt fina enligt mig!
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in