Citat:
Ursprungligen postat av
LKKINGEN
Vad roligt att du svarade flera gånger på mitt inlägg, tyvärr förstår jag nog inte riktigt vad du menar?
Aha, vad vill du att jag ska utveckla?
Citat:
Ursprungligen postat av
LKKINGEN
Vet du vad, skulle det kunna vara så att du är på en sådan hög intellektuell nivå att vi andra helt enkelt inte förstår dina tankegångar för att vi inte kan se det du ser?
Ah, jo det är sant. Jag har väldigt svårt att veta vilken nivå jag ska lägga mig på ibland. Jag ser det inte som att det har med min intelligens att göra. Det är givetvis bara nåt jag misslyckas med, knappast speciellt intelligent.
Så, hur ska jag veta vilken nivå jag ska lägga det på? Det hade varit väldigt hjälpsamt att ha bättre förståelse för.
Citat:
Ursprungligen postat av
LKKINGEN
Du får helt enkelt dumma ner det du vill uttrycka, prova på din goda man och återkom med hur det fungerade.
Hmm. Hur gör man det? Jag menar, om jag ska uttrycka någonting så
kräver det ibland en viss komplexitet. Typ om någon frågar om nåt kvantmekaniskt. Då måste jag vara extremt intelligent (vilket jag inte är) för att kunna lägga det på en nivå så många kan förstå, eller? Hur gör man?
Det har förstås att göra med kontext, men jag håller mig ofta till den. Frågar nån om kvantmekanik så pratar jag om kvantmekanik.
Citat:
Ursprungligen postat av
LKKINGEN
P.S Jag orkade faktiskt inte ta mig igenom alla inlägg, jag förstår liksom inte riktigt vad det är dom vill förmedla D.S
Åh, det var inget krav! Att du tagit dig igenom några alls tror jag räcker för att du ska bilda dig en uppfattning, så jag litar på det jag kan förstå av det du säger.
Är det något specifikt du missuppfattat?