2021-01-26, 00:05
Medlem
Venators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hanesbrur
https://www.facebo*k.com/profile.php?id=100010093120357

Ah, tack. Ingen gemensam vän i alla fall...

Citat:
Ursprungligen postat av BirosKorlaff
Det finns kvar men står tomt och skall rivas.

Nej han blev frikänd så ingen sitter för det mordet. Ingen bor kvar, sista hyresgäster lämnade in sin uppsägning i oktober 2020.

Ok, tack! Har dålig koll på Kba nu för tiden och det var inte precis de gänget jag kände... Min sista "kontakt" med de kretsarna var väl när jag var en halvmeter från att råka köra på PomPom när han vinglade ut i vägen vid sjukstugan.
Citera
2021-01-26, 00:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hanesbrur
https://www.facebo*k.com/profile.php?id=100010093120357

Tack. Hoppas han besvarar vänförfrågan. Han hade jag gärna delat en fylla med.
Citera
2021-01-26, 00:58
Medlem
Vet vem det är... Rätt galen kille..... 🙄Men vet man med säkerhet att det är "motorsågsmannen"?
Citera
2021-01-26, 01:21
Medlem
Jaha så Freddie är igång igen, kanske på tiden å låsa in fanskapet och slänga nyckeln nu!
Citera
2021-01-26, 07:14
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Japhy
Wow. En livs levande FB-legend. Vet du mer?
Pinsamt flera titulerar GM som legend 🤔 snarare psykfall o en person som borde sitta inlåst djupt på rättspsykiatrisk avdelning. GM har uppenbarligen inget i samhället o göra.
Citera
2021-01-26, 07:26
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hippili
Min tanke är, några sitter och filmar en springer in med sågen och sedan försvinner. Sedan läggs det ut på tuben som ett roligt hyss. Ska ha koll där.
Ja du, då har man inte mycket innanför pannbenet, om man tycker det låter som ett roligt "hyss".

Uppenbart hotfullt och fara för annan.
Citera
2021-01-26, 08:46
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Pinsamt flera titulerar GM som legend 🤔 snarare psykfall o en person som borde sitta inlåst djupt på rättspsykiatrisk avdelning. GM har uppenbarligen inget i samhället o göra.
Finns det någon Flashback-legend som inte hör hemma på psyket?
Citera
2021-01-26, 09:25
Medlem
Vad vet vi om den misstänkta gm sedan innan? Är det samma person som var på kameläventyret?
Citera
2021-01-26, 09:39
Medlem
BirosKorlaffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72

Snor man en kamel i Turkiet och rider runt med över 3 promille i blodet och slår Turkar med en träpinne så är man en jävla legend.
Citera
2021-01-26, 15:09
Medlem
LarryKoopas avatar
https://kungsbackaposten.se/nyheter/kamelmannen-misstankts-for-motorsagshotet-i-kungsbacka/
Citera
2021-01-26, 15:24
Medlem
GM ska enl utsago ha ett rätt dåligt ölsinne som ska vara vida känt inom hans bekantskapskrets och kollegor.
Det hela ska ha eskalerat sedan några år sedan efter en skilsmässa. Frågan är vad som kom först, hönan eller ägget?
Citera
2021-01-26, 15:51
Medlem
Venators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peo772
GM ska enl utsago ha ett rätt dåligt ölsinne som ska vara vida känt inom hans bekantskapskrets och kollegor.
Det hela ska ha eskalerat sedan några år sedan efter en skilsmässa. Frågan är vad som kom först, hönan eller ägget?

"Rätt dåligt ölsinne" kan ge en Flashback-award för årets understatement...

Länken ovan till Kungsbackaposten bekräftar i alla fall att det är "kamelmannen":
Mannen med motorsågen, som dundrade in på en bar i centrala Kungsbacka på måndagskvällen, är samma man som sedan tidigare misstänkts ha attackerat hotellpersonal ridandes på en kamel i Turkiet.
Han greps i alla fall under natten och anhölls av jouråklagare efter ett första förhör. Utöver kamel-incidenten så är han också dömd för brott i Sverige tidigare.

Ännu ett citat ur artikeln:
Inledningsvis var rubriceringen olaga hot mot grupp, men efter förhör är misstanken förstärkt till grovt brott.

Kammaråklagare Sonja Seligmann säger att det i nuläget inte finns något som tyder på att mannens agerande med motorsågen var riktad mot baren där mannen rusade in eller mot någon specifik person där.

– Jag har ingen som helst uppfattning om varför han gör detta, säger Sonja Seligmann.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in