2021-01-26, 16:34
Medlem
Etta.Places avatar
Citat:
Ursprungligen postat av llanz
Du får en adress där du ska träffa denna person. Du ger addressen till en kompis , ber denna kompis ringa polisen inom en viss tid ifall du inte svarar på din kompis meddelande/samtal.

Annars köp en dildo eller en sexdocka som du kan knulla när du är kåt.

Men det är ju en klen tröst när man redan är död att det blir lätt att haffa mördaren?
Citera
2021-01-27, 07:40
Medlem
Skulle det vara ett alternativ att personen ifråga skickar en bild som du vet att den har tagit typ med dagens tidning eller ett visst kafé? Vitsen med det är att en sådan bild är svårare att fejka. Lösning på ditt problem vore om man kunde lämna omdömen på BC.
Citera
2021-03-26, 14:33
Medlem
Hänger också på BC. Nu är jag ifs kille och då har man kanske ett övertag men när jag träffat någon därifrån så har jag inte riktigt litat på nyskapade profiler. Är de minst 1 eller 2 år gamla så är de ofta mer seriösa. Den lita på magkänslan! Känns det fel när ni mailar, hoppa av.
Citera
2021-04-04, 19:35
Bannlyst
Varit medlem 5 år 0 mejl

Min tjejkompis 3 dygn 1400 mejl

Visst är livet rättvist?
Citera
2021-04-06, 16:18
Medlem
LarryKoopas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Koko2
Varit medlem 5 år 0 mejl

Min tjejkompis 3 dygn 1400 mejl

Visst är livet rättvist?

Hur lyckas du? Har du en vettig profilbild?
Skrivit en bra presentation?
Så du inte bara skriver att du vill knulla och har en bild på din balle?

Jag har haft profil på både BC och K6 tidigare och aldrig haft problem med att få mailsvar.
Har träffat några stycken och det har aldrig varit några problem.
Man snackar ett tag innan, sett bilder på varandra och sen möts nånstans.
Har träffats både hemma hos tjejer/hos mig och även utomhus.

Fan, nu blev man sugen på att skaffa en profil igen...
Citera
2021-04-12, 21:38
Medlem
HobbyHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Straal
Jo det borde man absolut göra, kan dock vara svårt när man redan är där att ändra sig
Tveka inte att säga "tack, men nej tack" om något känns fel eller om du inte attraheras av personen, det är helt normalt.
Träffade en tjej i Göteborg utan att ens ha snackat i telefon först. Då det var dags att dra hem till henne för att ge henne en introduktion på BDSM med bojor, gagball, smisk och hårdknull så fotograferade hon reg-plåten på min bil och skickade till sin kompis, dom hade snackat ihop sig om att tjejen skulle höra av sig efter vår "session" och meddela att hon var ok och välbehållen. Smart upplägg som även kan praktiseras genom att fotografera den tilltänkta partnerns port, postlåda etc.
Citera
2021-04-13, 08:46
Medlem
Straals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HobbyHitler
Tveka inte att säga "tack, men nej tack" om något känns fel eller om du inte attraheras av personen, det är helt normalt.
Träffade en tjej i Göteborg utan att ens ha snackat i telefon först. Då det var dags att dra hem till henne för att ge henne en introduktion på BDSM med bojor, gagball, smisk och hårdknull så fotograferade hon reg-plåten på min bil och skickade till sin kompis, dom hade snackat ihop sig om att tjejen skulle höra av sig efter vår "session" och meddela att hon var ok och välbehållen. Smart upplägg som även kan praktiseras genom att fotografera den tilltänkta partnerns port, postlåda etc.

Smart tjej! Jag upptäckte dock ganska snabbt att det inte var min grej
Citera
2021-04-28, 12:55
Medlem
Citat:
Då försvinner halva poängen med att det ska vara anonymt. På tinder syns ju både vad man heter och var man befinner sig

Vill du främst vara anonym eller vill du att mannen ska vara det med? För annars finns nog många män som går med på att visa sin identitet innan träff och du delar den infon till en vän (och berättar det för mannen) så borde han inte vara dum nog och göra nåt dumt.
Citera
2021-04-28, 15:22
Medlem
Milldues avatar
Citat:
Jag har reggat mig på bc och är intresserad av anonym sex och man märker snabbt att det inte är några problem att hitta någon för det. Men jag har några funderingar kring hur man ska gå tillväga för att inte utsätta sig för dumma situationer. Ni som använt sidan hur har ni gått tillväga om ni träffat någon? Ställer inte upp på vilken gubbkuk som helst och vill ändå veta att den jag träffar faktiskt är den jag ser på bilderna. Men samtidigt är själva tanken med att jag vill använda bc att jag inte vill sätta mig på ett fik med en okänd och småprata. Utan jag vill att vi båda ska bara ska vara ute efter sex och inte lära känna varandra. Riskerna med att hux flux åka hem till någon okänd känns dock påtagbara som ung tjej, inte så sugen på att bli nerdrogad igen

Bestäm tid och plats, välj en plats du känner till väl och be personen bära någon form av igenkänningstecken. Gå dit och kolla in personen på håll först. Är personen ointressant ring eller skriv ett meddelande på BC och tacka nej..(utan att mer än sett personen på håll då).

Verkar personen vara den på bilden så kan du ta kontakt och känna av läget.
Citera
2021-04-28, 15:24
Medlem
Milldues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Callesthlm86
Hänger också på BC. Nu är jag ifs kille och då har man kanske ett övertag men när jag träffat någon därifrån så har jag inte riktigt litat på nyskapade profiler. Är de minst 1 eller 2 år gamla så är de ofta mer seriösa. Den lita på magkänslan! Känns det fel när ni mailar, hoppa av.

Folk som betalar för ett konto lär vara seriösare än de som kör gratiskonton..
Citera
2021-04-28, 19:35
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LarryKoopa
Hur lyckas du? Har du en vettig profilbild?
Skrivit en bra presentation?
Så du inte bara skriver att du vill knulla och har en bild på din balle?

Jag har haft profil på både BC och K6 tidigare och aldrig haft problem med att få mailsvar.
Har träffat några stycken och det har aldrig varit några problem.
Man snackar ett tag innan, sett bilder på varandra och sen möts nånstans.
Har träffats både hemma hos tjejer/hos mig och även utomhus.

Fan, nu blev man sugen på att skaffa en profil igen...

men suck ska man behöva skriva en hel uppsats för att hitta ett random ligg där ? hela vitsen är väl att ligga med någon, räcker inte några bilder då ? eller skicka vid behov då ? märklig sida det där, man ska ju sticka ut bland tiotusentals killar om man skriver till tjejer.. vad är vitsen om man inte har en jättestor kuk eller ser bra ut ? knappast så en tjej kommer svara då oavsett om man skrivit en hel A4 sida om man har en 12cm kuk hahahah ......

antar den där koko inte får svar för ingen tjej tycker han ser bra ut eller fan vet jag.... men hans tjejkompis 1400 mail lol.... helt kört som kille där helt klart.
Citera
2021-04-29, 08:03
Medlem
F3liciaL0ens avatar
Som sissy crossdresser har jag träffat män på bodycontact. Har inget som helst intresse av att lära känna någon som person, jag är ute efter anonymt sex.
Dumt nog har jag inte kontrollerat personen innan. Har blivit upplockad med bil exempelvis.
I slutändan är jag ändå en man och kan försvara mig. Jag vet inte hur kapabel du är till fysiskt försvar men jag avråder ändå ifrån att göra på det här sättet.
Det finns sjukt mycket märkliga människor på BC.

Som tjej antar jag att du blir bombarderad med meddelanden..

Bäst är att skaffa KIK/SNAP (eller motsvarande) och få bekräftat genom bilder att det är rätt person. Möt upp personerna på en plats som är offentlig men kanske inte mitt i stan. Var tydlig med innan möte att du vill känna efter.

Du kan tex säga: Vi möts där, sätter oss och pratar på en parkbänk. (Du har lite kontrollfrågor du ställer). Sen går jag iväg och återkommer på snap/kik om jag vill träffas.

På så sett har du åtminstone sett personen, fått en magkänsla för personen. Känns det bra kan du köra. Känns det MINSTA konstigt avvik. Det finns så sjukt mycket män därute framförallt på BC som vill ligga med en tjej. Så det är bara att gå vidare till nästa.

Lycka till
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in