• 1
  • 2
2021-01-22, 02:01
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HVIT.
Du ska inte nyttja saker du inte har ålder för. 18-årsgräns för det mesta och även på Flashback, så du blir strax avstängd skulle jag tro. Sköt skolan och din kropp är mitt svar till dej.

Jag fyllde också "nyss" 14 år, trots att det var snart 50 år sedan..
Tiden går jäkla fort!

Men hur som: Snusa är inte bra, även om det direkt inte är "dåligt" som exempelvis cigg eller pipa.
Om TS mot förmodan är vuxen, så får TS ta sig i kragen och berätta för sin far.

Detta döljer jag för att det är både sant och intressant:

TS får helt enkelt snusa "indiskret".
Citera
2021-01-22, 05:38
Citat:
Ursprungligen postat av McKenzieLee
Skitsnack en 14 åring har inte råd att snusa en dosa knox kostar 50 spänn blir ca 1500kr per månad.

Nja finns billigare varianter och finns kioskar som säljer stockar för 200-300. LD, Kronan, kaliber. Inget fel på kronan i mitt tycke och LD duger i budget.
Citera
2021-01-22, 13:55
Medlem
Knivmusslas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denkar071
Jag fyllde nyss 14 och har snusat sen november förra året. Och som titeln lyder så vill jag berätta för farsan. (som för övrigt har snusat sen tonårsdar) Jag vill berätta för att jag har börjat snusa mycket mer på senaste tiden. borde jag göra det isf hur ska jag gå tillväga? Tacksam för svar!

Hur går det för dig TS? Har du berättat än?
Citera
2021-01-27, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av McKenzieLee
Skitsnack en 14 åring har inte råd att snusa en dosa knox kostar 50 spänn blir ca 1500kr per månad.

Vilken fjortonåring (som dessutom döljer det) snusar tre stockar i månaden lol??
Och vem snusar knox? Haha
Citera
2021-01-28, 12:52
Medlem
Citat:
Jag fyllde nyss 14 och har snusat sen november förra året. Och som titeln lyder så vill jag berätta för farsan. (som för övrigt har snusat sen tonårsdar) Jag vill berätta för att jag har börjat snusa mycket mer på senaste tiden. borde jag göra det isf hur ska jag gå tillväga? Tacksam för svar!

Bara var ärlig, det funkar allra bäst.
Citera
2021-01-28, 15:09
Medlem
Chronophobs avatar
Citat:

Smart!
Citera
2021-01-29, 11:37
Medlem
jaaa ahmed
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto