2021-01-21, 21:08
Medlem
pinnpelle88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Om man citerar Adolf Hitler och kallar honom en framstående man som varnade oss för judar, ja där har du nog ditt svar.

De fyra sakerna du räknar upp är inte läskiga eller farliga på något sätt. Det farliga är när man inte accepterar de som inte hör till just dessa fyra.

Varför skulle vi?

Detta är frågan som många många fler vita ställer sig idag än t ex 2012.

Varför skulle vi öppna upp våra nationer till främmande folk som hatar oss?

Varför skulle vi låta främmande folk bo ibland oss, misshandla oss, våldta oss, mörda oss?

Detta är vad dödsknarkarnazister/vitmaktmiljö/neonazister/högerextremister/MAGA varnade för som nu vita på bred skala blir ense om, varje dag

Vårat jobb är att visa alla vita att muslimer, negrer osv inte tog sig till Europa på egen hand, några ligger bakom detta, några har subverterat alla vita nationer innifrån. Dessa ska avslöjas och offentliggöras

En dag kommer antivita som du får stå till svars
Senast redigerad av pinnpelle88 2021-01-21 kl. 21:10.
Citera
2021-01-21, 21:11
Medlem
För att de får lön?
Citera
2021-01-21, 21:11
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Tråden kan nog stängas, för min del iallafall. Vi har fått svaret varför dessa grupper motarbetar Trump:
- Intellektuella
- Frihetsälskande personer
- Anständig och fri media
- Den övervägande majoriteten av personer som har lyckats bra i livet

Svaret står att läsa mitt i de inlägg som Trump-anhängarna skrivit i denna tråd.
Citera
2021-01-21, 21:12
Medlem
RogerRogers avatar
Citat:
Det är inte alls fel ända. Det jag hävdar är att det räcker med att läsa hur majoriteten av de som försvarar Trump i denna tråd uttrycker sig, för att förstå varför Trump och hans rörelse är så farligt för det fria västerländska samhället.

Glasklart. Har aldrig varit tydligare.
Det har aldrig varit tydligare att friheten hotas av en sammansvetsad global elit med en tydlig agenda som inte tillåter några avvikare.
Citera
2021-01-21, 21:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pinnpelle88

Vårat jobb är att visa alla vita att muslimer, negrer osv inte tog sig till Europa på egen hand, några ligger bakom detta, några har subverterat alla vita nationer innifrån. Dessa ska avslöjas och offentliggöras

En dag kommer antivita som du får stå till svars

Anser du att det är legitimt för Trump supporters att storma kongressen och försöka stoppa ett val,därför att konsekvenserna kan bli att Biden väljs in och att det leder till större invandring och att den vita rasen går under?
Citera
2021-01-21, 21:16
Bannlyst
Citat:
Tråden kan nog stängas, för min del iallafall. Vi har fått svaret varför dessa grupper motarbetar Trump:
- Intellektuella
- Frihetsälskande personer
- Anständig och fri media
- Den övervägande majoriteten av personer som har lyckats bra i livet

Svaret står att läsa mitt i de inlägg som Trump-anhängarna skrivit i denna tråd.

Skojar du?
Det här är den bästa tråden i PU. Äntligen vågar Flashbacks minoritetsskara av vita arga män,uttrycka det hat de bär inombords.

i 4 års tid har jag läst här på forumet om Trumps ekonomiska politik,Fantastiska utrikespolitik, Otroliga klimatpolitik,och hur Trump gjort för USA det ingen annan (inte ens lincoln) kunnat göra.

Idag tar de av masken och bara säger det rakt av. De stödjer Trump för att de uppfattar honom som en del av vit makt rörelsen. Så länge han gör det, tolereras allt han säger och gör.
Till och med att desinfektera lungorna på corona-patienter.

Jag hoppas denna tråd aldrig någonsin låses eller dör ut.
Citera
2021-01-21, 21:18
Medlem
pinnpelle88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dic-tator
Anser du att det är legitimt för Trump supporters att storma kongressen och försöka stoppa ett val,därför att konsekvenserna kan bli att Biden väljs in och att det leder till större invandring och att den vita rasen går under?

Om du frågar mig, absolut, 100%, häng förrädare från lyktstolpar.

Men det som hände på Capitol Hill var så jävla fake news, AFA/BLM smuts som infiltrerade MAGApedes och en snutkår som stog och tittade på

Hade hoppats på att stormningen skulle vara lite mer som den de judiska Bolsjevikerna utförde i Moskva mot Vinterpalatset.

https://en.wikipedia.org/wiki/October_Revolution#Assault_on_the_Winter_Palace

Som Cuomo sa "Show me where protestors should be peacefull"
Citera
2021-01-21, 21:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pinnpelle88
Om du frågar mig, absolut, 100%, häng förrädare från lyktstolpar.

Men det som hände på Capitol Hill var så jävla fake news, AFA/BLM smuts som infiltrerade MAGApedes och en snutkår som stog och tittade på

Hade hoppats på att stormningen skulle vara lite mer som den de judiska Bolsjevikerna utförde i Moskva mot Vinterpalatset.

Som Cuomo sa "Show me where protestors should be peacefull"

Tack för svaret
Citera
2021-01-21, 21:19
Bannlyst
Citat:

Inte ens Biden bryr sig om det dritet...ett gäng opiatpundare med BMI 99 kör selfies och har mjukbyxor som Arpi så bra utrycket det...

Dessutom dog det ej 5 pers...det dog 1... nu bastu igen.
Citera
2021-01-21, 21:20
Medlem
DrDrapas avatar
Citat:
Att sen Trump-anhängarna tillhör de allra mest outbildade och felstavande (se ovan) hoppas jag dock inte är det som gör att media hatar Trump. Även om man är outbildad och arbetslös så har man rätt att få finnas.

Ja, just det! Jag glömde att det numera är "comme il faut" att hata de lågutbildade och mindre bemedlade i samhället. De som byggde upp socialdemokraterna (och landet) under 1900-talet, arbetarna, hade man hamnat vid skampålen om man smädat för några årtionden sedan.

Nu för tiden har kuttingen hamnat upp och ner, och det är höga godhetspoäng på att visa förakt mot de svagare i samhället. Hur ur led tiden har blivit, och hur sorgligt det är att människoföraktet fått fotfäste och dessutom klätt på sig "finkostymen"...
Citera
2021-01-21, 21:20
Medlem
pinnpelle88s avatar
Citat:
Skojar du?
Det här är den bästa tråden i PU. Äntligen vågar Flashbacks minoritetsskara av vita arga män,uttrycka det hat de bär inombords.

i 4 års tid har jag läst här på forumet om Trumps ekonomiska politik,Fantastiska utrikespolitik, Otroliga klimatpolitik,och hur Trump gjort för USA det ingen annan (inte ens lincoln) kunnat göra.

Idag tar de av masken och bara säger det rakt av. De stödjer Trump för att de uppfattar honom som en del av vit makt rörelsen. Så länge han gör det, tolereras allt han säger och gör.

Till slut tröttnar folk på "BNP" och "skattesänkningar/höjningar" och förstår att inget av det betyder något om vita är i minoritet, likt i Syd Afrika
Citera
2021-01-21, 21:21
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Skojar du?

Tack, jag ångrar mig. Håller mig dig

Tråden är episk så till vida att vi nu äntligen ser in i MAGA-rörelsen och Pro-trumpers här i tråden, vad det verkligen är som lockar dem. Som du säger, det har inte ett skvatt med det man vanligen hör dem hylla Trump för.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in