• 1
  • 2
2021-01-20, 12:04
Medlem
Lungcancers avatar
Ni alla har hört talats om TikTok och vet förmodligen då också att det kryllar av unga tjejer (från ca 8 års ålder) som dansar väldigt vågade danser i underkläder till musik där dom sjunger väldigt grova, sexuella saker. T.ex. Ariana Grande, Cardi B och alla tusen rappare som alla sjunger om hur dom vill knulla munnen på tjejer och spräcka deras fitta och så vidare. Eller 69a hela natten och fuck my pussy until the daylight.

En man har flera saker som en kvinna vill ha. Sperma, pengar, trygghet och så vidare. Kvinnan har dock väldigt få saker som en man vill ha. Kvinnans starkaste vapen mot mannen är hennes kropp. Det som gör hennes kropp så mäktig är att mannen är programmerad som han är. Hur ser kvinnans kropp ut naken? Jag skulle göra vad som helst för att få se henne naken!

... Men unga kvinnor idag bokstavligen slänger bort sitt vapen och visar hur sin kropp ser ut naken. Finns inte längre något för mannen att fantisera över. Ok, hon såg ut sådär naken, då går vi vidare till nästa kvinna som jag vill se.

Om mindre än 10 år så kommer vi få unga kvinnor som inte är kapabla att arbeta med riktiga yrken. Svenska tjejer kommer inte veta hur respekt fungerar, dom kan inte ta hand om ett hem. Dom kommer alla lida av psykisk ohälsa och dom kommer alla etablera sig inom feminismen för att ha en syndabock att peka på till varför deras liv suger.

Den vita mannen, även känd som den man som är suktad efter mest av kvinnor inom alla olika raser, kommer succesivt söka sig till kvinnor som inte har växt upp på det sätt som svenska tjejer har. Den svenska mannen kommer exkludera svenska tjejer och enbart välja utländska.

Svenska kvinnor, ni har en dyster framtid framför er. Erat enda hopp är att bli mer reserverade, konservativa och sluta fläka ut er. Er kropp är erat starkaste vapen, ta hand om den. Håll er hälsosamma och visa inte din kropp naken på Instagram. Ni blir hjärntvättade att blotta er, enbart för att intresset för er kommer svalna. Detta är krigsföring!
Senast redigerad av Lungcancer 2021-01-20 kl. 12:11.
Citera
2021-01-20, 12:38
Medlem
BenDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lungcancer
Ni alla har hört talats om TikTok och vet förmodligen då också att det kryllar av unga tjejer (från ca 8 års ålder) som dansar väldigt vågade danser i underkläder till musik där dom sjunger väldigt grova, sexuella saker. T.ex. Ariana Grande, Cardi B och alla tusen rappare som alla sjunger om hur dom vill knulla munnen på tjejer och spräcka deras fitta och så vidare. Eller 69a hela natten och fuck my pussy until the daylight.

En man har flera saker som en kvinna vill ha. Sperma, pengar, trygghet och så vidare. Kvinnan har dock väldigt få saker som en man vill ha. Kvinnans starkaste vapen mot mannen är hennes kropp. Det som gör hennes kropp så mäktig är att mannen är programmerad som han är. Hur ser kvinnans kropp ut naken? Jag skulle göra vad som helst för att få se henne naken!

... Men unga kvinnor idag bokstavligen slänger bort sitt vapen och visar hur sin kropp ser ut naken. Finns inte längre något för mannen att fantisera över. Ok, hon såg ut sådär naken, då går vi vidare till nästa kvinna som jag vill se.

Om mindre än 10 år så kommer vi få unga kvinnor som inte är kapabla att arbeta med riktiga yrken. Svenska tjejer kommer inte veta hur respekt fungerar, dom kan inte ta hand om ett hem. Dom kommer alla lida av psykisk ohälsa och dom kommer alla etablera sig inom feminismen för att ha en syndabock att peka på till varför deras liv suger.

Den vita mannen, även känd som den man som är suktad efter mest av kvinnor inom alla olika raser, kommer succesivt söka sig till kvinnor som inte har växt upp på det sätt som svenska tjejer har. Den svenska mannen kommer exkludera svenska tjejer och enbart välja utländska.

Svenska kvinnor, ni har en dyster framtid framför er. Erat enda hopp är att bli mer reserverade, konservativa och sluta fläka ut er. Er kropp är erat starkaste vapen, ta hand om den. Håll er hälsosamma och visa inte din kropp naken på Instagram. Ni blir hjärntvättade att blotta er, enbart för att intresset för er kommer svalna. Detta är krigsföring!

Ok, det skillnad på att se någon dansa i underkläder på film och att få uppleva nakenhet med någon. För just nu påstår du i princip att om du ser en attraktiv tjej dansa i underkläder på film så skulle du tacka nej till att ligga med samma tjej.

Sen vill jag påstå att män finner mycket mer bra egenskaper hos kvinnor än hennes kropp. Småpojkar tänker som du gör, väldigt endimensionellt. Man kan säga att du tänker enbart med kuken. Men det är förståeligt, det tar en stund att lära sig tänka med hjärnan igen.
Citera
2021-01-20, 12:42
Medlem
Lungcancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BenDavis
Ok, det skillnad på att se någon dansa i underkläder på film och att få uppleva nakenhet med någon. För just nu påstår du i princip att om du ser en attraktiv tjej dansa i underkläder på film så skulle du tacka nej till att ligga med samma tjej.
Ja, du har förstått rätt. Jag skulle aldrig ligga med en porrskådis som Riley Reid, mest för att hon haft säkert ett tusental penisar i sig. Av samma princip så skulle jag inte ligga med en svensk tjej som beter sig så som jag beskriver, då tjejen är alldeles för billig om hon visat sig naken online samt ligger med alla som frågar. Jag vill ha en tjej som väljer mig, inte en tjej som låter alla som vill ta en bit.
Citera
2021-01-20, 12:50
Medlem
Citat:
Ja, du har förstått rätt. Jag skulle aldrig ligga med en porrskådis som Riley Reid, mest för att hon haft säkert ett tusental penisar i sig. Av samma princip så skulle jag inte ligga med en svensk tjej som beter sig så som jag beskriver, då tjejen är alldeles för billig om hon visat sig naken online samt ligger med alla som frågar. Jag vill ha en tjej som väljer mig, inte en tjej som låter alla som vill ta en bit.

Låter lite som ditt problem då, inte ett problem för de som är lättklädda på tiktok.
Citera
2021-01-20, 13:13
Medlem
BenDaviss avatar
Citat:

Vad är det med de här tusen penisarna som avskräcker dig? De ligger inte kvar inuti henne.

Att dansa i underkläder är inte samma sak som att vara naken. De får inte vara nakna på sociala medier, då tas materialet bort.

De flesta tjejer är väldigt selektiva med vilka de ligger med, även de som dansar i underkläder. Inte alla såklart, men generellt så ligger tjejer med folk de vill ligga med och inte med alla som vill ta en bit. För om det var så skulle vi människor inte göra så mycket annat än ligga.
Citera
2021-01-20, 13:17
Medlem
Sugerattvaradigs avatar
Det vad TS menar nog, du får rätta mig om jag har fel, är att män som grupp blir så avtrubbade av all porr och sexiga tjejer på IG att mannen känner sig inte motiverad att söka efter en kvinna som för honom är speciell. Och all porr, TikTik osv gör att de män som tänker med det stora riktiga huvudet tappar helt enkelt respekt för kvinnor. Det är kvinnor som skjuter sig själva i foten med deras sjuka beteende och perversationer. De män som kvinnor vill ha i slutändan alltså high value men på engelska kommer aldrig stadga sig för en IG model eller gifta sig med en kvinna som har exponerat sin kropp för hela världen. Dessa män har självredpekt och är väldigt strikta med vilka kvinnor de låter komma i deras liv. IG modeller och TikTok tjejer säger de direkt nej till.
Citera
2021-01-20, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sugerattvaradig
Det vad TS menar nog, du får rätta mig om jag har fel, är att män som grupp blir så avtrubbade av all porr och sexiga tjejer på IG att mannen känner sig inte motiverad att söka efter en kvinna som för honom är speciell. Och all porr, TikTik osv gör att de män som tänker med det stora riktiga huvudet tappar helt enkelt respekt för kvinnor. Det är kvinnor som skjuter sig själva i foten med deras sjuka beteende och perversationer. De män som kvinnor vill ha i slutändan alltså high value men på engelska kommer aldrig stadga sig för en IG model eller gifta sig med en kvinna som har exponerat sin kropp för hela världen. Dessa män har självredpekt och är väldigt strikta med vilka kvinnor de låter komma i deras liv. IG modeller och TikTok tjejer säger de direkt nej till.

Ändå är det rätt klassiskt att framgångsrika män gifter sig med modeller. Jag tror inte de flesta bryr sig om en brud har nån lättklädd bild på Instagram eller Facebook. De som bryr sig får väl ragga på de som inte har det.
Citera
2021-01-20, 14:07
Medlem
Well, ett annat av deras ”vapen” är ju att det utexamineras fler kvinnor än män från Uni, med högre betygssnitt än män. Samtidigt som många (medel)stora bolag, revisions- och advokatbyråer (högbetalda yrkesgrupper) strävar efter 50/50 i toppen och rekryterar juniora i huvudsak utifrån betyg. Så nja, att (unga) kvinnor slänger bort sin framtid är nog inte hela sanningen..
På medellång sikt är det nog snarare unga, bortskämda medelklasskillar som kastar bort sin framtid (har ej källa på detta).
Citera
2021-01-20, 15:30
Medlem
Du låter ju som någon förvirrad jävla sektmedlem. Ta i beaktning hur många som INTE fläker ut sig som du beskriver det och faktiskt ägnar sig åt något vettigt. Tror snarare att du borde hålla dig borta från allt av sociala medier och nätporr så ska du se att hjärnan lugnar ner sig lite. 😄
Citera
2021-01-20, 15:44
Medlem
Dessa tjejer kommer inte ha några som helst problem att skaffa sig partners. För det första är det idag väldigt få män som delar TS värderingar. För det andra skulle dessa män överge sina värderingar om de var tvungna att välja mellan en sådan tjej och ingen tjej alls, vilket ofta är fallet.
Citera
2021-01-20, 16:14
Medlem
Jenny9s avatar
Ja det här är ju bara trams. Så länge vi är människor kommer vi knulla. Ingen kan inbilla mig att tjejerna på tiktok kommer ha svårare att hitta partners än andra tjejer.

Sen helt ärligt, män är överlag mer horaktiga än kvinnor. Läs på prostitutionsdelen hur män med fru och barn knullar prostituerade på löpande band. Moral någon?

Sen, om en liten flicka står avklädd och dansar inför hela nätet - var i helvete är föräldrarna? Borde kanske införas "körkort" för människor som vill skaffa barn - alla är tydligen inte lämpade.
Citera
2021-01-20, 16:18
Medlem
ComedyBalls avatar
Jag själv kan inte ens förstå till 1% hur det kan vara moraliskt försvarbart att låta 14 åriga tjejer stå i underkläder och dansa till sexig musik på detta jävla tiktok. Det är så fel det bara kan bli.

Även om jag håller med TS till viss del så tycker jag ändå hans bild är lite väl överdriven, långt ifrån alla tjejer är dumma i huvet och långt ifrån alla håller på med sånt beteende. Det finns gott om tjejer, ja svenska sådana också, som är mogna och bra människor med vett i huvudet. Går tillbaks till min tes jag nämnt i andra trådar. Nämligen att dessa trådskapare som predikar att alla svenska kvinnor är körda i huvudet, att slutet är nära och att alla ska ragga upp ukrainskor över nätet istället, har inte en enda tjej/kvinna i sin bekantskapskrets. Kanske inte ens vänner överhuvudtaget. De bildar 100% av sin värld utifrån internet och tinder, utan verkliga exempel och sen sprider ordet om sin version. Dvs att alla svenska tjejer är lösa luder som hatar män och ligger med invandrare. Det är en skev uppfattning som ej stämmer, det finns gott om tjejer som man nästan blir förvånad vilka bra personer de är.

Åter till ämnet, tiktok är en jävla pandemi och jag är glad att jag lyckats avstå från att ladda ner skiten. Finns mycket bra/kul där med men också mycket sjukt. Visst, 2021 står säkert politiker och feminazis och uppmuntrar unga tjejer till att ta av sig kläderna och visa sin underbara kropp för allmän beskådning för det är ju så modigt. Moralen i samhället åker jävligt snabbt utför i den brantaste nedförsbacken som finns just nu, finns inga gränser.

Det var inte länge sedan jag gick i skolan, bara några år sen. Förr satt man och kollade upp de snygga brudarna i skolkatalogen och fantiserade om hur de såg ut nakna. Idag är det bara gå in på deras Instagram, så är det bara välja och vraka bland bikinibilder med uppfläkt rumpa mot kameran och tuttar som hänger. Och detta är alltså 15-16 åringar. De försvarar detta genom att säga att de vill visa upp den fina stranden eller solnedgången, nej gumman du vill visa upp din röv på Instagram för allmän beskådning och få bekräftelse genom likes och kommentarer. Fanns även riktigt lösa tjejer som SÅLDE nakenbilder. Jajemän, en Swish på 300kr så får du en snapchat bild på en naken 16-årings kropp. Helt jävla skadat. Men som jag nämnde tidigare, de som höll på med detta var jävligt få till antalet och var allmänt kända för att vara ”lösa”. Hade daddy issiues, stort bekräftelsebehov m.m. Helt psycho. Blir arg när jag tänker på det. Fyfan vad de kan råka illa ut...

2021 måste väl ändå vara den bästa tiden någonsin att vara pedofil?? Tänk hur de fick arbeta förr, idag kan de skapa ett tiktok konto och bara frossa i halvnakna 14 åringar. Jesus.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in