Vet inte vad jag tycker är värst, att han sitter och kommenterar skiten eller att unga tjejer lägger upp filmklipp där dom med kamel-tå och bröstvårtor synliga genom plaggen dansar så tuttarna studsar och försöker vara så sexiga dom kan blir kränkta över att någon kommenterar och sexualiserar dom?
Lite som när dom fixat hår, naglarna eller köpt nya skor men ändå lyckas få med både pattarna och plast-läpparna när dom tar kort på det sen..
Eller som när dom klagar på att folk tittar på deras bröst och dom har sådan jävla urringning att man tittar av oro för man är rädd att en tutte ska ploppa ur och välta något glas eller något.
Dom gör sig sexiga men blir förbannad om någon tycker dom är sexig (förutsatt att det inte är en snygg kille som tycker det då.. duh)
Går jag med spandex-brallor så att man ser konturerna av kuken och nötterna skulle jag ju inte precis bli förvånad om tjejer kollade.. Endast en idiot skulle bli det..
Endast en jävla idiot skulle tro att detta var oskuldsfulla danser.
Varför skulle man dansa omkring i underkläder och dansa sexigt om det inte vore en viss målgrupp ska kolla det? Vem gör dom sig sexig för?
Nu har jag inte sett alla tjejerna som var med och vet ej ålder på dessa tjejer, men tvivlar starkt på att någon av dom inte vet vad som upplevs som "sexigt".
Speciellt inte när dom utan behå står och hoppar så tuttarna håller på att knocka henne..
Tänker själv när jag var tonåring, tjejerna hade full koll på vad killarna tyckte var sexigt osv.. Svarta string under vita tajta brallor.. (nää, hur ska dom veta att trosorna syns igenom?! Man kan ju missa sånt ÄVEN om man står och snurrar framför spegeln 25 varv för att ens kunna lämna huset.

)
Man var väl inget geni när man var ung men man var lååångt ifrån så dum och oskuldsfull som endel får dessa brudar att låta som.
Sluta idiotförklara brudarna, dom har full koll på vad dom gör och hur det uppfattas när dom trycker upp klykan i kameran..
Folk gör tjejerna till offer även här och låtsas att "dom bara skulle göra en oskyldig dans framför kameran men den uppfattas som sexig av äckliga män"
-VARFÖR MåSTe DesSA MäN ALLtID SexUaLiSER KvinNoR?!?!" osv
Tvivlar ju att dom tar fram mobilen och visar skiten för farsan..
MeN GUd VAd ÄCKLIgT, HaN SExuAlISERAr MIG!!
Hade det varit min dotter på något av dom där klippen hade jag tagit telefonen från henne...
Så länge dom är minderåriga är det förälderns ansvar att se till att dom inte slampar sig på internet..
Visst snubben är en idiot men det är även brudarna i det här fallet( och kanske även föräldrarna)..