2021-01-18, 17:02
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoologen
Man kan undra om de hade stöttat honom om han hade varit svensk.

Ha ha ha, naturligtvis inte
Citera
2021-01-18, 17:03
Medlem
Peripheryys avatar
Hälften av packet som stöttar rapparen är skit som SR och SVT själva har gjort stora genom att exponera deras musik genom sina kanaler.
Citera
2021-01-18, 17:07
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peripheryy
Hälften av packet som stöttar rapparen är skit som SR och SVT själva har gjort stora genom att exponera deras musik genom sina kanaler.
Håller helt med. Hade liknande funderingar.
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Det festliga av ar hon kom med detta uttalande som ett svar på en fråga från P3-artisten Silvana Imam.

Det är härvidlag viktigt att skilja på riktiga artister, som blir kända & säljer sin musik för att den har begåvning & kvaliteter som publiken efterfrågar. I motsats till P3-artister som blir kända, får diverse priser, stipendier & speltid i radion, enbart för att dom har gjort tillräckligt många kulturmarxistiska inlägg på Twitter. Försörja sig på en betalande publik kommer dom aldrig att kunna göra.

Silvana Imam är ett exempel på en sådan helt talanglös P3-artist. Hon saknar varje uns av begåvning, musikalisk talang eller utstrålning & har pushats fram av P3 enbart för sina påhopp på SD, dillande om "rasism" & diverse HBTQxyz- & annat destruktivt vänstertrams.

Molly Sandén känner väl att hennes karriär behöver lite sponsring av extremisterna på P3 på samma sätt som Silvana Imam & många andra har fått.
Citera
2021-01-18, 17:30
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av REWall
Dessa individer känner mer lojalitet med en släktfrände än med svensk lag. Land ska med lag byggas. Vilken typ av land vill dessa kändisar bygga?

Ett laglöst. Där det rappas i syfte driva samhället till stenåldern. Av idioter för idioter.
Citera
2021-01-18, 17:51
Medlem
Vad kommer dessa kändisar ta sig till när/om det visar sig att Yassin är skyldig? Kommer de pudla? Meddela att de trodde på sin vän? Kanske men tveksamt. Kommer de få det att handla om sig själva? Gråta ut över att någon de trodde de kände kunde göra något så fruktansvärt? Mer troligt. Eller kommer de gå ut och gnälla över att svenska rättsväsendet är rasistiskt? Att han faktiskt är oskyldig trots att bevisen säger att han är skyldig? Mest troligt, tror jag
Citera
2021-01-18, 19:38
Medlem
Hade ni brytt er ifall det var Einar som häktats för kidnappning av Yasin och det var typ Sverrir Gudnason som stöttade den anklagade förövaren (Einar i detta fiktiva fall då)?
Citera
2021-01-18, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flatamoderata
Stötta dessa individer? De behöver inga stöttor de behöver uppfostran och hårda tag sådant som de begriper. Moderata metoder enbart moderata metoder.

Du missförstod mig.
Jag syftade på att TS framställde det som att Hanif Bali också står på Yasins sida, men det gör han inte.

Jag håller helt med dig om att kriminella inte ska stöttas.
Citera
2021-01-18, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dangho
Hade ni brytt er ifall det var Einar som häktats för kidnappning av Yasin och det var typ Sverrir Gudnason som stöttade den anklagade förövaren (Einar i detta fiktiva fall då)?

Utan tvekan, kriminell som kriminell. Roligt exempel dock. Känns totalt orimligt att en islänning skulle stötta en kriminell landsman bara för att 😀
Citera
2021-01-18, 20:01
Medlem
Pinsamt att artister söker street cred genom att backa en gängkille som orsakar rån och mord. Dessa gäng som skjutit ihjäl en 12-årig flicka.
Citera
2021-01-18, 20:09
Medlem
Gizem har tagit bort sin kommentar. Vettigt!
Citera
2021-01-18, 20:10
Medlem
Greenspams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hallon81
Du missförstod mig.
Jag syftade på att TS framställde det som att Hanif Bali också står på Yasins sida, men det gör han inte.
Nej, det gjorde inte TS.
Du får lära dig läsa helt enkelt.
Citera
2021-01-18, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brobertsta
Vad kommer dessa kändisar ta sig till när/om det visar sig att Yassin är skyldig? Kommer de pudla? Meddela att de trodde på sin vän? Kanske men tveksamt. Kommer de få det att handla om sig själva? Gråta ut över att någon de trodde de kände kunde göra något så fruktansvärt? Mer troligt. Eller kommer de gå ut och gnälla över att svenska rättsväsendet är rasistiskt? Att han faktiskt är oskyldig trots att bevisen säger att han är skyldig? Mest troligt, tror jag

Dom kommer säga att kidnappning och förnedring är fel MEN att strukturell rasism existerar och att dom gillade hans bild för att det finns oskyldiga svarta som misstänkliggörs.

Ungefär som dom klagar på ”inte rasist MEN”, så kör dom sin egen version. ”gillar inte gängkriminalitet MEN”.

Man kan ju undra om någon av dessa kändisar kommer kommentera på Einars Instagram om det visar sig vara sant. För att som någon annan sa. Det blir ju rätt vidrigt för ett brottsoffer att sitta i tv-soffan och se att samhället stödjer personen som förnedrade en.
Senast redigerad av fr0g 2021-01-18 kl. 20:46.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in