2021-01-13, 18:23
Medlem
QxZtVyPrQ9981AZXs avatar
Som rubriken lyder, det här har dragits i långbänk där jag väntar på dom....
Citera
2021-01-13, 18:28
Medlem
najass avatar
En gissning är ca 2-3 dagar i snitt, men det kan variera väldigt mycket, allt mellan 1 dag till en vecka.

I ditt fall är dock omröstningen avslutad, normalt går det ut automatiskt PM med utfallet men av någon anledning gör det inte det om utfallet blir Inget (inlägget återställs) eller Radera (Inlägget raderas men ingen övrig åtgärd).

Kontakta moderatorn som startade omröstningen för mer besked. Det är oftast enklare och snabbare att göra det än att starta en tråd.
Citera
2021-01-13, 18:36
Medlem
QxZtVyPrQ9981AZXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av najas
En gissning är ca 2-3 dagar i snitt, men det kan variera väldigt mycket, allt mellan 1 dag till en vecka.

I ditt fall är dock omröstningen avslutad, normalt går det ut automatiskt PM med utfallet men av någon anledning gör det inte det om utfallet blir Inget (inlägget återställs) eller Radera (Inlägget raderas men ingen övrig åtgärd).

Kontakta moderatorn som startade omröstningen för mer besked. Det är oftast enklare och snabbare att göra det än att starta en tråd.

Jo, jag tog kontakt med moderator i berörd fråga. Inge svar dock..
Så vad utmynnade det i, återställs mitt inlägg eller raderas det utan vidare repressalier(varning, permaban?*)
Citera
2021-01-13, 18:37
Medlem
najass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QxZtVyPrQ9981AZX
Jo, jag tog kontakt med moderator i berörd fråga. Inge svar dock..
Så vad utmynnade det i, återställs mitt inlägg eller raderas det utan vidare repressalier(varning, permaban?*)

Det slutade på Radering.
Citera
2021-01-13, 18:39
Medlem
QxZtVyPrQ9981AZXs avatar
Citat:
Det slutade på Radering.

Okej, i och med att den är en rätt så unik situation där jag som skribent inte får några repressalier, medan inlägget raderas - vad för riktlinjer finns det i detta fall?

Gäller överklagningsprotokollet?
Syftet är att givetvis försöka få inlägget återställt.
Citera
2021-01-13, 18:42
Medlem
najass avatar
Citat:
Okej, i och med att den är en rätt så unik situation där jag som skribent inte får några repressalier, medan inlägget raderas - vad för riktlinjer finns det i detta fall?

Gäller överklagningsprotokollet?
Syftet är att givetvis försöka få inlägget återställt.

Det är verkligen inte unikt, utan ett tämligen vanligt utfall. Det är den mildaste formen av åtgärd.

Vill du starta en publik tråd om det är det ok, när det redan varit upp för en omröstning. Tänk dock på att det är 1.06. Det vill säga återposta inte inlägget som det är utan maska/skriv om.
Citera
2021-01-13, 18:46
Medlem
QxZtVyPrQ9981AZXs avatar
Citat:
Det är verkligen inte unikt, utan ett tämligen vanligt utfall. Det är den mildaste formen av åtgärd.

Vill du starta en publik tråd om det är det ok, när det redan varit upp för en omröstning. Tänk dock på att det är 1.06. Det vill säga återposta inte inlägget som det är utan maska/skriv om.

Okej, men kan vi inte likagärna då återställa denna tråd då isåfall, då det diskuteras väldigt allmänt?
(FB) Varje gång jag skriver om SD/Ryssland/Bonnier står jag inför galgen på 1.06(!)

Eller kan jag ta trådstarten från dem enbart bara och klistra in som en ny tråd?
Är detta tillåtet?
Citera
2021-01-13, 18:48
Medlem
najass avatar
Citat:
Okej, men kan vi inte likagärna då återställa denna tråd då isåfall, då det diskuteras väldigt allmänt?
(FB) Varje gång jag skriver om SD/Ryssland/Bonnier står jag inför galgen på 1.06(!)

Eller kan jag ta trådstarten från dem enbart bara och klistra in som en ny tråd?
Är detta tillåtet?

Jo, jag kan återställa den tråden.
Citera
2021-01-13, 18:49
Medlem
QxZtVyPrQ9981AZXs avatar
Citat:
Jo, jag kan återställa den tråden.

Grymt, så får den konstituera överklaganstråden, och kanske infoga denna tråd in dit så man kan se händelseutvecklingen?
Citera
2021-01-13, 18:53
Medlem
najass avatar
Citat:
Grymt, så får den konstituera överklaganstråden, och kanske infoga denna tråd in dit så man kan se händelseutvecklingen?

Nu är den tillbakaflyttad. Att slå ihop den med denna tjänar väl inte mycket till? Jag har dock hänvisat till denna i flyttmeddelandet.
Citera
2021-01-14, 18:10
Medlem
QxZtVyPrQ9981AZXs avatar
Citat:
Nu är den tillbakaflyttad. Att slå ihop den med denna tjänar väl inte mycket till? Jag har dock hänvisat till denna i flyttmeddelandet.

Du gör som du vill, tänkte att det blev lättare att referera bara.
Tack.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in