2021-01-13, 07:50
Bannlyst
Vem tycker du skall få hjälp av samhället? Gängkriminelle Muhammed, som har eget land att vara i men ändå väljer att tränga sej in i Sverige eller Sjukpensionärer Ove Andersson som pga sjukdom är tvingas leva på samhällets botten.

Min åsikt är :

Gängkriminelle Muhammed kan vi dra på en spottluva returnera till valfritt MENA land imorgon, därav spara massor med pengar. Ove har vi ansvar, han är Svensk , han rätt att bo och leva här.

Gängkriminella skall vi bara låsa in i trånga utrymmen med 24 timmars isolering, inget vi skall lägga skattepengar på.

56-årige Ove Andersson lider av sviterna efter en nervsjukdom och har svårt att gå. Trots det har socialtjänsten i Malmö bestämt att Ove måste lämna sitt boende. Nu befarar han det värsta.

– Det blir döden för mig. Jag klarar inte ett liv på gatan. Det kan min läkare intyga, säger Ove Andersson.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/oAk2OR/nervsjuke-ove-kastas-ut-pa-gatan--mitt-i-koldknapp

Samtidig i Malmö :

Malmö betalade miljonbelopp – gängkriminella fick lyxlägenhet

Malmö stad har betalat 70 miljoner till ett stödboende som bland annat ska få kriminella att byta bana. Men nu kan SVT Nyheter Skåne avslöja att en krets gängkriminella använt stödboendets lägenheter som bas.

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/skane/malmo-betalade-miljonbelopp-gangkriminella-fick-lyxlagenhet
Senast redigerad av Niggers 2021-01-13 kl. 08:06.
Citera
2021-01-13, 07:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Niggers
Vem tycker du skall få hjälp av samhället? Gängkriminell Muhammed, som har eget land att vara i men ändå väljer att tränga sej in i Sverige eller Ove Andersson som pga sjukdom är tvingas leva på samhällets botten.

Min åsikt är :

Gängkriminella Muhammed kan vi dra på spottluva retunera till valfritt MENA land imorgon, därav spara massor med pengar. Ove har vi ansvar, han är Svensk , han rätt att bo och leva här.

Gängkriminella skall vi bara låsa in i trånga utrymmen med 24 timmars isolering, inget vi skall lägga skattepengar på.

56-årige Ove Andersson lider av sviterna efter en nervsjukdom och har svårt att gå. Trots det har socialtjänsten i Malmö bestämt att Ove måste lämna sitt boende. Nu befarar han det värsta.

– Det blir döden för mig. Jag klarar inte ett liv på gatan. Det kan min läkare intyga, säger Ove Andersson.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/oAk2OR/nervsjuke-ove-kastas-ut-pa-gatan--mitt-i-koldknapp

Samtidig i Malmö :

Malmö stad har betalat 70 miljoner till ett stödboende som bland annat ska få kriminella att byta bana. Men nu kan SVT Nyheter Skåne avslöja att en krets gängkriminella använt stödboendets lägenheter som bas.

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/skane/malmo-betalade-miljonbelopp-gangkriminella-fick-lyxlagenhet

Då feministerna styr landet och då feminister älskar araberna så kan ju Ove ha det svårare.

Men sen e de en till sak, Svenska Ove måste nog säga ifrån lite mer. De röster som hörs mest brukar ju få mest hjälp brukar man säga typ?
Senast redigerad av Jokern.ger.er.allt 2021-01-13 kl. 08:00.
Citera
2021-01-13, 08:20
Bannlyst
Muhammed helt klart!

Andersson är en vek och konflikträdd sosse som vill ha det såhär och har röstat i enlighet med sin mångkulturella övertygelse hela livet.

Man får skörda det man har sått.
Citera
2021-01-13, 08:21
Medlem
En man som heter bög-Ove har det mycket bra, det finns inget som hindrar att vi är humana och tar in alla flyktingar vi bara kan till stora fina Sverige.
Citera
2021-01-13, 08:33
Medlem
jackdaniels1098s avatar
Värdegrunden har lärt oss att det självklart är Muhammed*, vem vet vilka trauman han vart med om tidigare?!? Vad han har gått igenom?!

*Att Muhammed sen är född i Sverige av invandrade föräldrar men har valt att totalt skita i alla möjligheter han har getts i Sverige och valt att bli ett arsel och en varböld och kriminell, det hör inte hit!!! Ar do rasist eller Svännejevel?!
Citera
2021-01-13, 09:14
Medlem
Muhammed ska inte ha nåt annat än en spark i röven ut ur landet! Och Ove kan sluta rösta på sossarna.
Citera
2021-01-13, 09:55
Medlem
Nicke08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niggers
Vem tycker du skall få hjälp av samhället? Gängkriminelle Muhammed, som har eget land att vara i men ändå väljer att tränga sej in i Sverige eller Sjukpensionärer Ove Andersson som pga sjukdom är tvingas leva på samhällets botten.

Min åsikt är :

Gängkriminelle Muhammed kan vi dra på en spottluva returnera till valfritt MENA land imorgon, därav spara massor med pengar. Ove har vi ansvar, han är Svensk , han rätt att bo och leva här.

Samtidig i Malmö :

Det hela avgörs hur individen kommer att rösta vid nästa val.
Har inget att göra med rättigheter.
Citera
2021-01-13, 11:42
Medlem
PatrickEkwalls avatar
Ove tycks ju inte verka ge någon utdelning under den tid han har kvar. Bättre att satsa på Mommo, det finns hopp om att han betalar skatt en vacker dag.

Vad hindrar Ove från att bli gängkriminell?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in