2021-01-12, 19:29
Bannlyst
Tänk själva, om vi Bara pratar män 18 och uppåt. Hur många flyr inte hit för att böga sig?

Vi vet alla att många flyr hit men dom flyr inte från något krig eller liknande.

Dom flesta som flyr är muslimer och man får inte vara bög då. Det är väl dödstraff.

Så paradiset blir då att fly hit för att få avföring på sitt underliv. Utan att frukta för sin släkt.

Anledning att jag tror detta är en anledning. När män blir våldtagna är det nästan alltid afghaner som våldtar, min vän är gay, enligt honom är 90% av homosexuella på tinder svarta eller araber. Ni som är bögar och läser detta kan väl säga om det stämmer i er stad.

Jag menar inte att alla män som flyr hit är bögar. Men är det inte så att en stor del gör det?..

Tänk själv att aldrig kunna kolla porr, ha ett förhållande , aldrig flörta med någon, aldrig gå någon närhet av någon om man inte vill riskera sitt liv.
Citera
2021-01-12, 19:34
Medlem
- enligt honom är 90% av homosexuella på tinder svarta eller araber.

INGEN tror på det.
Citera
2021-01-12, 19:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Japanskrapan

INGEN tror på det.

Ok
Citera
2021-01-12, 22:28
Medlem
Citat:

INGEN tror på det.
Tror han menar Grindr, dock har jag ingen vetskap om den etniska fördelningen där.
Citera
2021-01-12, 22:30
Medlem
henrikos avatar
Citat:

INGEN tror på det.

Var tror du siffran ligger då?
Citera
2021-01-13, 07:06
Medlem
Yggdrasil12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chloemmm
Tänk själva, om vi Bara pratar män 18 och uppåt. Hur många flyr inte hit för att böga sig?

Vi vet alla att många flyr hit men dom flyr inte från något krig eller liknande.

Dom flesta som flyr är muslimer och man får inte vara bög då. Det är väl dödstraff.

Så paradiset blir då att fly hit för att få avföring på sitt underliv. Utan att frukta för sin släkt.

Anledning att jag tror detta är en anledning. När män blir våldtagna är det nästan alltid afghaner som våldtar, min vän är gay, enligt honom är 90% av homosexuella på tinder svarta eller araber. Ni som är bögar och läser detta kan väl säga om det stämmer i er stad.

Jag menar inte att alla män som flyr hit är bögar. Men är det inte så att en stor del gör det?..

Tänk själv att aldrig kunna kolla porr, ha ett förhållande , aldrig flörta med någon, aldrig gå någon närhet av någon om man inte vill riskera sitt liv.

Ja de där 2 utländska killarna som våldtog o förnedringsråna 2 svenska killar är ju ett fall.

Mera menat på att varför bli avsugen eller sätta på en kille om man nu inte är bög. Tvärtom alltså då måste de ju vara bögar annars sätter man inte på en av samma kön.

(Dumt formulerat kanske men tror ni fattar)
Citera
2021-01-13, 07:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chloemmm

Finns nog en del som är det, men lika många till som hävdar de för att kunna få asyl.
Samma sak med de 30åringar som hävdade att de var 16, människor som vill ta sig till ett annat land tar till de knep de har.
Men du har rätt att vissa är det, många använder det som en möjlighet till asyl i sverige just p.g.a de lagarna de har i sina hemländer.
Sen hur många som är verkliga fall äv väl svårt att siaom, har en uppfattning att sanningshalten gällande ansökningar om asyl inte alltid är 100%.
Citera
2021-01-13, 07:29
Medlem
De vill ha kvinnor men tar män också om de måste??😔
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här