2021-01-12, 18:44
Medlem
vet inte om det är rätt tråd för det här annars får någon flytta på den, jag va ute och gick igår från ingenstans halkade jag och så ramalde en av mina airpods ut från mitt öra i snön jag letade efter den i snön i ca 5 min innan jag till slut gav upp jag har försäkring hos media markt i 12 månader jag va där idag och dom sa att den täcker inte bort tappade produkter. vet någon en bra förklaring man kan säga så man kan få en ny utan att betala? pallar verkligen inte lägga ner 800 kr på en ny airpod.
Citera
2021-01-12, 18:50
Medlem
STORVITHAJs avatar
Tillbaka och leta med dig. Har svårt att se att du kommer få några nya för att du har tappat bort dom.
Senast redigerad av STORVITHAJ 2021-01-12 kl. 18:52.
Citera
2021-01-12, 19:08
Medlem
Försökte du leta efter dem med Hitta-appen på din iPhone? Om inte, så är det ett tips till nästa gång.

Någon ny AirPod får du inte utan att betala för den.
Citera
2021-01-12, 19:51
Medlem
Har du kollat om du kan få något på hemförsäkringen?
Citera
2021-01-12, 20:57
Medlem
Deckard-Cains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wildebeest
Har du kollat om du kan få något på hemförsäkringen?

Självrisken äter upp dedär 800kr direkt

Ts bara att köpa ny
Citera
2021-01-12, 21:04
Medlem
Tills nästa gång: Om du går in på hitta min iPhone på din mobil så kan du få båda dina hörlurar att spela ett högt pip genom hörlurarna, du kommer då höra vart de befinner sig om du är inom 10 meters avstånd
Citera
2021-01-12, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av prostitucija
Tills nästa gång: Om du går in på hitta min iPhone på din mobil så kan du få båda dina hörlurar att spela ett högt pip genom hörlurarna, du kommer då höra vart de befinner sig om du är inom 10 meters avstånd
funkar det med en bort tappad airpod? tänkte åka ditt imorngon och leta efter den jag tappade bort
Citera
2021-01-13, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bynbarn1633
funkar det med en bort tappad airpod? tänkte åka ditt imorngon och leta efter den jag tappade bort
Pröva, men misstänker att det är för sent att använda Hitta-funktionen då eftersom batteriet i airpoden lär vara slut vid det laget :-/
Citera
2021-01-13, 00:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av junketi
Pröva, men misstänker att det är för sent att använda Hitta-funktionen då eftersom batteriet i airpoden lär vara slut vid det laget :-/
okej men om jag hittar den och den slutar funkar helt o hållet pga vatten eller nåt annat då kan jag få en helt ny från mediamarkt?
Citera
2021-01-13, 08:41
Medlem
Porrconny74s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bynbarn1633
okej men om jag hittar den och den slutar funkar helt o hållet pga vatten eller nåt annat då kan jag få en helt ny från mediamarkt?
Kanske är det bättre om du köper ett par andra hörlurar? On-ear kanske.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in