2021-01-10, 09:24
Medlem
Själv snittar jag en dosa per dag kör på loop mint mania extra strong, Nyfiken på vad alla andra snusar och hur mycket per dag och hur länge har ni snusat?
Citera
2021-01-10, 09:44
Medlem
Riddarhusets avatar
Ettan, för den har renast tobakssmak och minst konstgjorda aromer men en del salt (smakförstärkare)
Lös naturligtvis.
Nagelborste.
Tre prillor per dag: em + kväll
En och en halv dosa per vecka
Vid enstaka tillfällen kan en kombo intas
Kombo 1: liten Ettan + LD salmiak
Kombo 2: liten Ettan + Catch White Eucalyptus
Citera
2021-01-10, 09:49
Medlem
AsTERIX1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Addee3
Själv snittar jag en dosa per dag kör på loop mint mania extra strong, Nyfiken på vad alla andra snusar och hur mycket per dag och hur länge har ni snusat?

4 dosor per dag. 5 vore för mycket..
Citera
2021-01-10, 09:54
Medlem
General är förstahandsvalet, brukar bryta av med en Lundgrens Norrland lite då och då.
Jag håller mig till en dosa i veckan.
Snusat i 9 år.

Har slutat ettpar gånger, längsta uppehållet var 2 år utan snus. Tills en dag när jag hade en fruktansvärd dålig dag, hade inte kontroll på någonting, jag var irriterad och stressad. En gammal tant som stod framför mig i kassan skulle stämma av 17 kuponger och kontrollera kvittot till punkt o pricka som råge på allt. Frustrationen kokar men räddningen fanns snett bakom mig i kylskåpet.
BAM!
En dosa general på bandet o en skitsur flickvänn. Fett värt
Så nu är man på't igen, men jag har accepterat sen länge att jag kommer förmodligen aldrig sluta och snusa helt och hållet. Man har perioder när man slutar och så börjas det igen.
Senast redigerad av -NorrNisse- 2021-01-10 kl. 10:06.
Citera
2021-01-10, 09:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Addee3

Jag snusar två prillor åt gången , hur ofta det blir av beror på saker runt omkring och det kan bli lite dumma situationer där de blir lite väl slösande. (Lyft winter chil)
Jag borde aldrig börjat öka halten nikotin för att börja känna något, tidigare kunde jag snusa väldigt låg halt för bara 3 år sedan men sen ökade jag, totalt har jag snusat i 10 år till och från då jag rökte.
Men jag gick över från cigg till snus för 6 år sedan ungefär.

Ångrar att jag började men samtidigt är jag inte riktigt motiverad till att sluta.
Citera
2021-01-10, 10:05
Medlem
Kör just nu med lyft laktris 3/4 i styrka. Kör kanske en halvdosa om dagen och känner att det är lite för mycket. Men det hjälper mig med weed-abs då jag slutade på nyår. Jag får ta tag i snuset lite längre framöver.
Citera
2021-01-10, 10:16
Medlem
Antivalents avatar
General, 2 dosor i veckan.
Citera
2021-01-10, 10:22
Medlem
Algot79s avatar
En stock i månaden ungefär.
Citera
2021-01-10, 10:28
Medlem
X-fronts avatar
12 snus om dagen. Har snusat i över 30 år.
Citera
2021-01-10, 10:34
Medlem
En dosa i veckan skulle jag tro att det blir.
Citera
2021-01-10, 10:35
Medlem
Blyatifuls avatar
3-4 prillor när ja snusar, som e några veckor om året.. kör olika snus
Citat:
Ursprungligen postat av Riddarhuset
Ettan, för den har renast tobakssmak och minst konstgjorda aromer men en del salt (smakförstärkare)
Lös naturligtvis.
Nagelborste.
Tre prillor per dag: em + kväll
En och en halv dosa per vecka
Vid enstaka tillfällen kan en kombo intas
Kombo 1: liten Ettan + LD salmiak
Kombo 2: liten Ettan + Catch White Eucalyptus
trevliga snus o upplägg.. va menar du med nagelborste?
Citera
2021-01-10, 10:39
Medlem
GeleZachas avatar
Ca 2-3 dosor i veckan, kör på Lundgrens Skåne Stark
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in