2021-01-13, 12:58
Medlem
Jag kände Diana förr i tiden i Härnösand, Men när hon flyttade till Sundsvall tappade vi kontakten. Det verkar ha gått utför med henne om man ska tro rykten.
Citera
2021-01-15, 14:32
Medlem
D*ana är ett skämt... tycker synd om hennes barn som har en sån pinsam morsa. Svartsjukare människa får man leta efter.. ändå är det hon som var varit otrogen flera gånger med M*cke B*rg.
Citera
2021-01-15, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Budare123
Utveckla
Enligt bekanta ska D ha knuffat M först när dem bråkade och när M knuffa tillbaka så blev det lite hårt så D flög in i en ruta ..
Citera
2021-01-15, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TigerKid2
Om han är så våldsam ute bland folk, då lär han med stor sannoliket vara en notorisk kvinnomisshandlare. Hoppas D*iana kommer därifrån nu.
Vi får hoppas att M kommer därifrån ...kärringen är en riktigt psykopat
Citera
2021-01-15, 20:04
Medlem
TuvaLies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonjaraket
D*ana är ett skämt... tycker synd om hennes barn som har en sån pinsam morsa. Svartsjukare människa får man leta efter.. ändå är det hon som var varit otrogen flera gånger med M*cke B*rg.
M.B... är det han som är kort och skallig? Säger att han suttit inne för mord men var egentligen misshandel och hemfridsbrott?
Citera
2021-01-15, 20:08
Medlem
Känns det inte spontant väldigt hårt att bli häktad för en jävla knuff?
Citera
2021-01-15, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TuvaLie
M.B... är det han som är kort och skallig? Säger att han suttit inne för mord men var egentligen misshandel och hemfridsbrott?
Jag tror de? Rakad iaf! jag har hört att han inte är guds bästa barn ..
Citera
2021-01-15, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teddy Picker
Känns det inte spontant väldigt hårt att bli häktad för en jävla knuff?
Jo man tycker det ... tror inte tanken var att hon skulle ramla in i en ruta så glaset gick sönder så hon klev i glas och fick foten sönder skuren 😅 men vi får se hur den går vidare m.p är iaf släppt men dock fortfarande misstänkt för grov misshandel
Citera
2021-01-15, 22:20
Medlem
D.N är inte tillsammans med någon m*cke B*rg..

Det är M.P hon är/varit tillsammans med.

D.N är ett riktigt sumphål, aldrig tålt henne. Detta par bråkar alltid när dom är ute pga svartsjuka bland annat. Dom är ute och dricker ett par dagar i veckan, D.N har varit portad från lucky bar, det säger väl en del.

M*cke är en hyvens kille, D.N får honom att bli Mongo, men vem fan hade inte blivit det om man levde med ett monster..

Försvarar inte vad m*cke gjorde, men det var väntat att något sådant skulle hända tillslut.
Citera
2021-01-15, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad
Det var väl ung kvinna som råkade springa in i en glasruta/glasdörr på en fest för några år sedan? Finns en tråd om detta vill jag minnas. Hon dog på bara några minuter.
Det var en ung flicka, 8-9 år gammal har jag för mig. Hon sprang in i en altandörr av glas på ett barnkalas i Bunkeflostrand 2013. Hon skar sig så illa att hon avled på plats 😩
Citera
2021-01-16, 01:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pungigung
D.N är inte tillsammans med någon m*cke B*rg..

Det är M.P hon är/varit tillsammans med.

D.N är ett riktigt sumphål, aldrig tålt henne. Detta par bråkar alltid när dom är ute pga svartsjuka bland annat. Dom är ute och dricker ett par dagar i veckan, D.N har varit portad från lucky bar, det säger väl en del.

M*cke är en hyvens kille, D.N får honom att bli Mongo, men vem fan hade inte blivit det om man levde med ett monster..

Försvarar inte vad m*cke gjorde, men det var väntat att något sådant skulle hända tillslut.

Näää men hon har varit otrogen med M.B mot M.P .. skrev inte att hon hade var tillsammans med M.B
Citera
2021-01-16, 03:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knickedick108
Det var en ung flicka, 8-9 år gammal har jag för mig. Hon sprang in i en altandörr av glas på ett barnkalas i Bunkeflostrand 2013. Hon skar sig så illa att hon avled på plats 😩

Så var det nog.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in