2021-05-03, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MartinDahlinsMamma
Intressant tack. Berätta gärna mer.

Angående ”Isaya” så åkte han hem så fort kamerorna sluta spela in. Så äkta var den kärleken.

Hur fick du in Isaya här? Eller är det en felskrivning?
Som jag fattade det så åkte Isaya hem för att hans uppehållstillstånd hade gått ut. Men jag kan ha fel.
Ingen aning om var han befinner sig idag dock eller hur framtidsplanerna ser ut.
Citera
2021-05-03, 17:20
Medlem
Citat:
De känns som de faktiskt.

Nu när det nämns så kan jag se autistiska drag i vissa situationer med Hanna.
Citera
2021-05-03, 18:20
Medlem
exoticspices avatar
Tony har genom produktionen kommenterat att han fortfarande kämpar för att få Christy och dottern Melissa till Sverige. Men något faderskapstest – det har ännu inte blivit av.

Man hoppas ju för hans skull att han är pappan och att han kan göra ett test inom en snar framtid.
Citera
2021-05-03, 18:36
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsGossip
Hur fick du in Isaya här? Eller är det en felskrivning?
Som jag fattade det så åkte Isaya hem för att hans uppehållstillstånd hade gått ut. Men jag kan ha fel.
Ingen aning om var han befinner sig idag dock eller hur framtidsplanerna ser ut.

Han hade uppehållstillstånd 3 månader. Han åkte hem så fort kamerorna försvann. De fanns tid kvar.
Citera
2021-05-03, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Tony har genom produktionen kommenterat att han fortfarande kämpar för att få Christy och dottern Melissa till Sverige. Men något faderskapstest – det har ännu inte blivit av.

Man hoppas ju för hans skull att han är pappan och att han kan göra ett test inom en snar framtid.

Alla förstår även Tony att han inte är pappan.
Citera
2021-05-03, 19:39
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Alla förstår även Tony att han inte är pappan.
Sant.
Citera
2021-05-03, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fultjackad
Andre ska köra live på Instagram kl 19 och ge sin version.

Detta missade jag. Såg du? Kan du återberätta något?
Citera
2021-05-03, 21:25
Medlem
Citat:
Han hade uppehållstillstånd 3 månader. Han åkte hem så fort kamerorna försvann. De fanns tid kvar.

Hur vet du det då?
Citera
2021-05-03, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fultjackad
Andre ska köra live på Instagram kl 19 och ge sin version.

Den lär han inte ha mycket för.
Nån som såg?
Citera
2021-05-03, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsGossip
Den lär han inte ha mycket för.
Nån som såg?
Den ligger på hans insta, bara att gå in och kolla. Men Isabella verkar ha tagit uppbrottet hårt, hon försöker övertyga alla om att hon nu mår bra och är så stark, samtidigt vill hon att vi alla ska anmäla hans video....! För hon klarar inte av att han får sitta och bortförklara sig säger hon, varpå hon också säger att hon vill absolut inte starta något krig......alltså är det inte bättre att bara släppa och gå vidare? Hon ältar och ältar på insta......långt ifrån normalt.
Citera
2021-05-03, 22:21
Medlem
Casual-Cultures avatar
Är detta något äckligt interracial dating propaganda program som tv sänder just nu? Jag har aldrig sett den men såg på reklam 1 vit tjej med en neger såna par är så oerhört uppenbara porrskadade det bara skriker från kvinnan i ett sånt förhållande att hon tänder på enbart svarta penisar och mannen går alltid med ett stort låsas leende för att dom ska se ut som lyckligaste paret som är ute och promenerar.
Senast redigerad av Casual-Culture 2021-05-03 kl. 22:23.
Citera
2021-05-03, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Den ligger på hans insta, bara att gå in och kolla. Men Isabella verkar ha tagit uppbrottet hårt, hon försöker övertyga alla om att hon nu mår bra och är så stark, samtidigt vill hon att vi alla ska anmäla hans video....! För hon klarar inte av att han får sitta och bortförklara sig säger hon, varpå hon också säger att hon vill absolut inte starta något krig......alltså är det inte bättre att bara släppa och gå vidare? Hon ältar och ältar på insta......långt ifrån normalt.

Känns jävligt Nordkorea att man ska sitta och lyssna på hennes verision sen anmäla han och plocka ner den. Vad har hon att dölja?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in