Citat:
Ursprungligen postat av
VoktorDodka
Cristy verkar trivas i Sverige, ser ut att ha en helt annan förhållning mot Tony än hemma i Filipinerna. Det kanske är bättre än hon trodde här. Melissa verkar också vänja sig med Sverige, men inte med Tony, hon verkar inte gilla honom.
Negerkungen vill ha en knubbig porris som tar hand om hans "royal highness", det passar henne som handsken. Hon har ju inte ett direkt fördelaktigt utseende, har svarta barn, har gjort porr, hon är så bränd på den svenska datingmarknaden att hon tar vad hon får, ett nigeriabrev kom nog som en jackpotvinst för henne.
Jag är förvånad att jag inte spolar förbi flatorna men dom verkar ha mest potential den här säsongen, hoppas det håller. Basketspelerskan är ju rätt cool.
Indiatönten spolar jag förbi. Disco+-appen har gått ner sig vad gäller snabbspolning, förr var det bättre och enklare.
Man måste förstå att det tär på Fiona att leva och hålla skenet uppe med en 80-årig gubbe, jag tycker hon gör det bra. Men givetvis finns inget äkta där, hoppas hon får medborgarskap för det är en stor bedrift hon gör för att få komma hit, hon blir knappast någon bidragsparasit.
Christy och Tony.
Tony verkar inte bekväm med familjelivet, känns som han verkar besvärad på något sätt. Christy upplevs som mer avslappnad. Melissa lär inte vara hans unge i alla fall. Tror Tony trivs bäst som singel och föredrar att åka till Filippinerna och "ha lite kul" för pengar utan ansvar.
Christy kommer nog anpassa sig väl här. Hon har säkert haft ett antal faranger både innan Tony och under tiden. Tror hon till viss del är ute efter ett bättre liv och det kan jag fatta. Tony kommer nog bli en "jumpboard" in i Sverige och sen kanske hon lär sig språket, börjar med något jobb och så småningom träffar någon annan. Asiater är ju vanligtvis skötsamma och arbetssamma i förhållande till MENA skiten vi släppt in i landet.
Fiona och Lars.
Han beter sig jävligt gubbigt, men det är inte så konstigt då han ju är 80 år. Han borde slappna av lite mer, låta henne göra lite på sitt sätt. Sen är han ju lite trög men det är ju inte så konstigt. Tror ändå hon använder Lars som språngbräda till Europa.
Flatorna.
Hon den svenska tjejen är snygg, men annars ointressant.