2021-01-11, 01:43
Medlem
Sladdarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gabrielle2
När jag tog mitt körkort blev jag kuggad för att jag gungade lite vid dragläget i backen när jag skulle köra iväg.
En stel, elak, jävla före detta militärgubbe, som till och med överdrev och låtsades kastas fram.
Det var dömt att misslyckas. Kände det direkt jag såg honom kliva in i bilen.
Han var en "kuggstalin"
Skulle väl ha anmält honom då för kvinnohat.
Det är lätt idag att anmäla allt.

Är du invandrare anmäl uppköraren för rasism.
Är du bög anmäl uppköraren för homofobi.
Är du muslim anmäl uppköraren för islamofob.
Är du jude anmäl uppköraren för antisemit.
Är du kvinna anmäl uppköraren för kvinnohat.
Ring sedan media och gråt. De är experter på att göra en sill till en haj.
Nästa gång får du köra upp gratis med en journalist i baksätet och får körkortet i handen.

De är lättkränkta och skriker rasist! så saliven flödar.. Och en sen ? Ja jag är rasist, ett naturligt tillstånd för alla människor. Vilken typ av rasist jag är kräver ju en förklaring men dom tror jag ogillar främst deras hudnyans eller svartskallehår. Nja så ytlig är jag väl inte som nån form av top modell bedömmare men vill bevara sverige svenskt, om nån skulle ha emot det? Det är hur dom är på insidan och vad de är för folk och vad de strävar efter eller inte. Det kan man läsa med bevis varje dag vad de inte åstadkommer för nytta här i mitt land och det är inte lite det - att läsa om som signalerar "red light" i mina ögon
Citera
2021-01-12, 22:23
Medlem
CMC-Urgayles avatar
Inspektören gör rätt i alla lägen tycker jag. Babbar och korkade vloggbimbos tror att de ska få kortet gratis och utan prestation. De borde istället bli ännu tuffare, hårdare och mera noga på allt. Att ha körkort är ingen mänsklig rättighet.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in