• 1
  • 2
2021-01-11, 10:47
Medlem
Har kört wet med en del tjejer och killar, brukar kombinera med sug medan man dricker vatten, jag behöver dricka ca 2 liter innan det rinner till för första sprutet, fortsätter sedan att dricka. Viktigt att inte ge efter för frestelsen att spruta ut för tidigt, det är bästa sättet. Plats har ju andra föreslagit, jag gillar även att göra det utomhus på sommaren.
Citera
2021-01-11, 21:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av storkmamma
Jag menar när själva leken är över, man måste ju tvätta sig nån gång?
Citat:
Ska jag gå till jobbet med torkat piss i håret
?

Jag har i trådstarten tolkat wet som en bred genre där olika aktiviteter ingår, som golden shower, drickande, pisslavemang osv. Men mer erfarna personer får gärna rätta mig. Det är iaf de tre sakerna jag är intresserad av.
Ja det skaru. Det är vår typ av henna för håret fösståru.
Citera
2021-01-11, 22:15
Medlem
GretelThronbergs avatar
Citat:
Har fantiserat ett tag om att bli pissad på, men insåg ganska snabbt att det är svårt för mig att ordna. Mina enda referensramar är porr där de befinner sig i enorma studios och lokaler anpassade för ändamålet, men mitt badrum är ganska litet och trångt. Har ingen ordentlig duschkabin, så det riskerar att hamna piss överallt eller kanske t.o.m. översvämma golvet och rinna ut i hallen. Inte så jäkla trevligt, så nu har jag lite frågeställningar till er:

*Vad krävs för att ha wet sex med 2-3 personer? Går det kanske om man har badkar eller ett stort badrum?

*Är det görbart/vettigt att göra det utomhus, kanske nära vatten så man kan bada av sig pisset efteråt?

*Har ni prövat wet sex? Hur gjorde ni då? Är det värt besväret?

*Hur gör erfarna wet-entusiaster? Är du en?

Översvämma?
Är gay och har haft wet sex med killar vid två tillfällen. Enklast är helt enkelt att ha det i badkaret eller duschen. Folk kissar ju i duschen för jämnan, det är ingen risk för "översvämning".
Hur man gör? Man har vanligt sex i sängen. Väntar ett tag till man själv och partnern är kåta igen och då går man till badkaret och t.ex. kan man låta sin partner kissa i ens mun eller liknande. Tycker det är upphetsande både få det i ansiktet och i minnen. Perfekt i badkaret eller duschen, bara att ta en snabb dusch sen för att få bort ev. kiss som stänkt i ansiktet eller håret osv. Tips är att ha en tandborste till hands som du kan tänka dig slänga efter en användning.
Citera
2021-01-12, 20:23
Medlem
JamesFs avatar
Man kissar på varandra
Citera
2021-01-17, 17:24
Medlem
Testade med mitt ex, på mitt initiativ, att mitt under knullet, stoppa upp, varefter en kort stund, jag pissade henne full i fittan, och kort efter det, fortsätta knulla henne, och spruta slutligen satsen långt upp i henne. Hon var helt oförberedd på att jag skulle pissa i henne, så när jag stoppa upp å började pissa i henne så sa hon bara typ, "åhhh, guu va gör du"men inte på nåt vis att hon försökte stoppa mig heller så. Det plaska ordentligt iallafall, när jag sen knulla hennes pissvåta fitta, vi gjorde detta några gånger till minns jag, men då inte hemma, utan på hotell å i hytt bädden, på kryssningsbåtar. Hon var helt otroligt villig att prova på både det ena å andra, nå tabun fanns inte i hennes värld, tyvärr hade hon en bipolär störning(borderline), så när ögonen hennes blev svarta en gång, och hon på samma gång, satt å hacka med kökskniven mot köksbordet skiva, så ansåg jag att"bättre fly än illa fäkta", trots magiskt sexliv, så jag drog.
Citera
2021-01-18, 09:26
Medlem
empoisonnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GretelThronberg
Översvämma?
Är gay och har haft wet sex med killar vid två tillfällen. Enklast är helt enkelt att ha det i badkaret eller duschen. Folk kissar ju i duschen för jämnan, det är ingen risk för "översvämning".
Hur man gör? Man har vanligt sex i sängen. Väntar ett tag till man själv och partnern är kåta igen och då går man till badkaret och t.ex. kan man låta sin partner kissa i ens mun eller liknande. Tycker det är upphetsande både få det i ansiktet och i minnen. Perfekt i badkaret eller duschen, bara att ta en snabb dusch sen för att få bort ev. kiss som stänkt i ansiktet eller håret osv. Tips är att ha en tandborste till hands som du kan tänka dig slänga efter en användning.

Håller med. Det torde inte vara risk för översvämning. Även om jag inte hör till skaran som kissar i duschen "för jämnan" så har det givetvis hänt. Det är ju inte flera liter som kommer ut så det är igen fara. Jag välte min skurhink när jag var ovarsam med moppen och till om det var lugnt.

Nåväl. För mig är det en intim handling och jag har bara haft wet med en person jag hade en lång relation med. En dirty, knullig och frisinnad typ.

Första gången så bara hände det en sen natt vid en poolkant. Det passade liksom in. Och det var tillräckligt långt bort från poolen för att det inte skulle rinna ner något däri. Andra gånger var det i badrum av olika storlekar. Det var aldrig något problem med kiss all over the place. Men en förutsättning, åtminstone för mig, är att man kan tvätta sig efteråt. Gammalt kiss luktar inte gott. Som någon redan har skrivit så är det vanligt att man tvättar sig efter kladdiga samlag. Oavsett om de har involverat kiss eller inte.
Citera
2021-04-06, 05:53
Medlem
Enklast är att hitta någon som också gillar wet. Annars föreslå det under själva akten. Haft wet med tre tjejer. Två av tjejerna i duschen och en utomhus. De i duschen fick både sina fittor och rumpor fyllda med piss tills de inte fick plats mer. Upphettsande och bör testas iallafall
Citera
2021-04-10, 08:07
Medlem
Vi har bara haft wet i badrummet där det är lätt att spola rent. Men vi har pratat om och ha det utomhus med, så i sommar blir det nog av. Det är bara jag som tar emot wet mellan mig och min tjej.
Citera
2021-04-10, 11:37
Medlem
Med en av mina ex: så körde vi wetsex på så sätt att jag först knulla henne, efter en stund, sluta jag jucka, men höll fortfarande kuken min inne i hennes fitta, efter en kort stund, börja jag pissa in i hennes fitta, och efter jag pissat klart, strax efteråt fortsatte knulla henne.
Blev ordentligt vått kan jag säga,plaska ljuvligt, å skvätte vått piss, kombo fittsaft för fullt ur fittan hennes.
Hemma praktiserade vi det på en plastmadrass på sovrumsgolvet, eller vardagsrummet(hade för liten toa för att madrassen skulle rymmas in), men ibland tog vi in på hotell eller åkte kryssning, då såg vi till att boka i falska namn och betala cash, och det funkade då ännu(15 - 20 år sen), för att sen slippa få hem en saftig räkning på rengöringskostnaderna, dom hade utav madrass m.m.
Citera
2021-05-02, 12:42
Medlem
Hej hur har det gått.. har du provat ännu?

Citat:
Har fantiserat ett tag om att bli pissad på, men insåg ganska snabbt att det är svårt för mig att ordna. Mina enda referensramar är porr där de befinner sig i enorma studios och lokaler anpassade för ändamålet, men mitt badrum är ganska litet och trångt. Har ingen ordentlig duschkabin, så det riskerar att hamna piss överallt eller kanske t.o.m. översvämma golvet och rinna ut i hallen. Inte så jäkla trevligt, så nu har jag lite frågeställningar till er:

*Vad krävs för att ha wet sex med 2-3 personer? Går det kanske om man har badkar eller ett stort badrum?

*Är det görbart/vettigt att göra det utomhus, kanske nära vatten så man kan bada av sig pisset efteråt?

*Har ni prövat wet sex? Hur gjorde ni då? Är det värt besväret?

*Hur gör erfarna wet-entusiaster? Är du en?
Citera
2021-06-11, 17:08
Medlem
BalleAnkas avatar
Mitt i samlaget meddelade tjejen att hon var kissnödig och behövde gå på toaletten.

Jag bad att få följa med och lade mig på rygg på golvet i badrummet. Hon fick sitta grensle över mitt ansikte. Jag tror hon kände sig lite obekväm, men efter en stund började urinen rinna rakt ner i min mun, och jag svalde alltihop.

Mycket upphetsande upplevelse faktiskt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in