Citat:
Ursprungligen postat av
barkeeper
Fast om vi är kapabla att se positiva saker även i meningsmotståndare måste man ju säga att både Åkesson, Annie, Ebba och Jonas har stake i debatter.
Jonas är ju borta, vet dock inte om efterträdaren har någon det verkar inte speciellt lovande av det jag sett, Åkesson visst han har stake men har på sistone blivit lite slak visst skilsmässan kanske bidrog till att han inte var på humör han behöver iofs inte heller tjafsa så mycket heller utan kan lugnt stå och titta på och ta in han får ju inte heller ordet så ofta när det kommer till debatter i tv men visst han är en duktig när han sätter igång så visst har han stake den kommer väl fram igen i framtiden.
Annie däremot håller jag inte med dig om att hon har stake börjar alltid meningen med njä aum och sedan bräker hon på med sina floskler om och om igen år efter år med ett överlägset flin, jag kan erkänna att hon var bättre förr när alliansen skapade och höll ihop men hon har sjunkit avsevärt.
Kristersson nä ingen stake alls även om han ibland låtsas som om han har en står och pratar som en folkskolelärare från 40-talet.
Ebba har jag redan konstaterat i föregående inlägg att hon har stake, den enda just nu som är rapp och kan ge svar på tal utan att tänka efter, jag skriver just nu eftersom jag baserar det på sista debatten jag såg jag vet att Åkesson egentligen är bättre än henne på det.