laget uttaget. Besviken på brist av spelare från Rögle, hade inte någon platsat alltså? tydligen tycker inte Garpenlöv det
Jag förstår att man blir lite stolt och glad om spelare från, (eller med anknytning till) sitt lag blir uttagna. Det blir även jag när jag ser Albert och Herbe... Magnus på backsidan.
Men det är inte bra om man vill ha större chans att behålla spelarna längre.
VM blir ju ett skyltfönster, så fler riskerar att sticka från nuvarande klubben. Det är även onödig risk för skador, som i teorin skulle kunna ställa till det för fortsatta karriären.
Jag förstår din besvikelse, men försök se det från den ljusa sidan
laget uttaget. Besviken på brist av spelare från Rögle, hade inte någon platsat alltså? tydligen tycker inte Garpenlöv det
Jag förstår att man blir lite stolt och glad om spelare från, eller med anknytning till, sitt lag blir uttagna. Det blir även jag när jag ser Albert och Herbe... Magnus på backsidan.
Men det är inte bra om man vill ha större chans att behålla spelarna längre i klubben.
VM blir ju ett skyltfönster, så fler riskerar att sticka från nuvarande klubben. Det är även onödig risk för skador, som i teorin skulle kunna ställa till det för fortsatta karriären.
Jag förstår din besvikelse, men försök se det från den ljusa sidan
Ni som har lite mer koll på dom andra ländernas lag och mer hockey kunniga (Pekar på dig 400Ben du verka ha koll! ) Hur skulle ni rate Sveriges lag mot dom andra? Blir det topp 4 må tro?