Citat:
Ursprungligen postat av
Nossenos
76,87 i andra!
Citat:
Ursprungligen postat av
rokossovsky
Ja, här har det hänt saker.
"– Jag har tränat otroligt bra under vintern men sen har jag också gått upp från 96 kilo till 107 kilo från september till mars. Nu kanske jag ligger på 104.
”Helt nya styrkenivåer”
11 kilo på ett halvår, då får man ligga i och äta?
– Haha ja det har jag gjort. Jag får tacka Dalasalen, en lunchrestaurang här där jag käkat varje dag. Det har betalat av sig.
Kilon på kroppen har gett kilon på stången i styrketräningen.
– Det är helt nya styrkenivåer. Jag har persat med 65 kilo marklyft och 16 kilo i ryck till exempel."
https://www.aftonbladet.se/sportbladet/a/mBORQq/slaggtalangen-pa-vag-mot-os--efter-viktuppgangen
Citat:
Ursprungligen postat av
ingetbranick
Tur att han är svensk, så att man inte får för sig att misstänka nåt
Men han är ung, och i den åldern kan det gå fort. Det hade varit annorlunda om han hade varit 30 och plötsligt börjat lägga på sig vikt och krossat diverse personbästan.
Ragnar verkar som en skön typ och jag hoppas verkligen att han är ren.
Men jag litar ju tex inte alls på att Daniel Ståhl är odopad, och jag har varit med så länge att jag insett att Sveriges försök genom åren att se ut som good guys gällande doping bara är patetiskt.
Det är tyvärr en del av friidrotten – det är väldigt svårt att känna fullt förtroende för någon i världstoppen.
Samtidigt blir det bara destruktivt att gå omkring och misstänka typ alla, så jag håller naturligtvis på RC och försöker tänka mig honom som odopad tills vidare.