[quote=freshprofiler|74313613]Jag har alltid tyckt att hela denna situation har varit tragisk och tråkig men om ryktena stämmer att folk från Hil***er släkten skulle ha gått med på att hjälpa E.H/S.T/G.Ö eller andra inblandade att komma undan med detta genom att vittna för dem börjar man nästan bli rädd på riktigt.. vafan är det för folk där ute i Eckerö? Får fan hoppas på att de inte visste att ett mord skulle ske!
Detta är en skärmdump från G.Ös vänlista på Facebook, ifall någon från Hil***er släkten skulle varit inblandad måste det varit någon av dessa som börjar på J eller C? Jag suddade ut två då de inte ser ut att ens vara nära myndiga än och V har jag svårt att tro att är inblandad, han är runt 20 års åldern.
https://imgur.com/a/ZP6nVPC
OT: Någon poängterade att vi skrev roligt och det är säkerligen pga vår dialekt som skapar en speciell meningsuppbyggnad, särskilt lätt att se i text om vi inte tänker på det! Även kul att se så "många" Ålänningar här på Flashback.. riktigt bra forum för vår trångsynta befolkning för att vidga sina vyer.[/QUOTE
G Vera ÖVERSTRÖM vem o var är pappa Hilander ?? 6 foot under eller
Sandra gift med Ke??et Karlsson hon heter därför Karlsson
Johan Hil??der gift med Ca??lin heter därför Ca??lin Hilander
John Hil??der tillsammans med Sara N??kander
Jan Hil??der tillsammans med Mari Teela??ti samt då Emmelie R