• 3
  • 4
2021-07-13, 21:11
Medlem
elmerengues avatar
Låter som att det bara är att börja äta
Citera
2021-07-23, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Royalsss
hjälp!

jag mår så dåligt. vad betyder detta? han kollar exklusivt endast på riktigt stora kvinnor, betyder detta att jag inte är hans typ egentligen? vi har pratat om der och han säger att han älskar mig och vill vara med mig men jag känner mig otillräcklig nu. jag är 172 lång och väger 66, har sillisar och fin kropp enligt de flesta. jag har aldrig tittat på mig själv och känt mig otillräcklig innan. hjälp vad ska jag göra, jag älskar honom och han mig men jag bara tittar på mig själv och känner att jag är otillräcklig för honom/inte de han vill ha. och jag har INGET intresse av att gå upp i vikt på det sättet.

Låter ju som en drömtjej, 66 kg och 172 lång är ju helt perfekta siffror för en kvinna. Varken för smal, eller för kort!

Jag tänder själv på BBW och kollar ofta på det. Betyder det att jag vill ha en sån flickvän i verkligheten eller att jag slutar tända på normalbyggda tjejer? Svar nej!
Citera
2021-07-27, 19:19
Medlem
Korders avatar
Rätt korkad tråd tbh. De allra flesta fantiserar väl om sådant man inte har IRL, oavsett om vi snackar partners eller något annat. Det är ju det som är poängen med att fantisera...
Citera
2021-08-04, 22:34
Medlem
Demetrioss avatar
Vad man tittar på och vad man vill ha är två olika saker. Många brukar titta på skräckfilmer vilket inte betyder att man drömmer om monster.
Andra gillar att glo på bilolyckor och naturkatastrofer : något som man gärna tittar på rent av intresse för sällsynta och konstiga saker. Liksom dvärgcirkus eller dylikt.
Citera
2021-08-04, 22:39
Medlem
SugaredThoughtss avatar
Den sortens bbw som vanligtvis förekommer i porr, som är både välrundade, stora och på samma gång karismatiska och attraktiva är väldigt sällsynt. Tror knappast TS har något att vara orolig över.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in