Citat:
Ursprungligen postat av
Royalsss
hjälp!
jag mår så dåligt. vad betyder detta? han kollar exklusivt endast på riktigt stora kvinnor, betyder detta att jag inte är hans typ egentligen? vi har pratat om der och han säger att han älskar mig och vill vara med mig men jag känner mig otillräcklig nu. jag är 172 lång och väger 66, har sillisar och fin kropp enligt de flesta. jag har aldrig tittat på mig själv och känt mig otillräcklig innan. hjälp vad ska jag göra, jag älskar honom och han mig men jag bara tittar på mig själv och känner att jag är otillräcklig för honom/inte de han vill ha. och jag har INGET intresse av att gå upp i vikt på det sättet.
Otillräcklig ska du aldrig känna dig, även om han skulle tycka om tjocka kvinnor ska inte du behöva gå upp i vikt p.g.a. att han vill det. Mycket bättre för dig att hålla dig hälsosam och bry om dig själv först och främst. Prata med honom igen om du vill men jobba också på ditt självförtroende. Det är så mycket viktigare att vara nöjd och uppskatta sig själv än att vara någon annans ideal. Om du jobbar på dig själv och gör det du vill kommer du bli tillsammans med någon som är rätt för dig, så satsa på dig själv istället. Nu säger jag förövrigt inte att ni två inte passar ihop men var dig själv istället och gå absolut inte upp i viktigt bara för att någon annan vill det, så länge du är nöjd över hur du ser ut vilket alla borde vara så kommer det gå bra. Som andra har sagt kanske din pojkvän bara har en fetish för tjocka kvinnor som andra har för exempelvis fötter och om du känner dig otillräcklig för det kanske du ska hitta en ny pojkvän som uppskattar dig och inte behöver använda porr (inget fel på porr i sig men som vuxen kanske man inte ska använda det dagligen utan satsa på saker som gynnar en själv istället, jobba på förhållanden exempelvis). Till sist som ngon annan sa också är det skillnad på fantasi och verklighet. Han kanske attraheras av tjocka kvinnor samtidigt som han attraheras och älskar dig. Mitt tips=Förbättra ditt självförtroende och prata med honom.