2021-01-03, 09:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Royalsss
uhgg. vet ej vrf jag vände mig hit. jag vet att de flesta som hänger här gillar att vara grova och vända saker till de värsta. många personer kollar på porr, jag också. mitt problem var inte detta. problemet var att porten han kollar på är rätt ovanlig trodde jag? eller ja, jag tänker att det är det. vet ni vad jag vet inte ens vrf jag skrev här. det var dumt av mig att hoppas på riktiga svar. om det finns någon snäll själ som ser detta kan ni ge mig tips på annat forum som jag kan vända mig till då jag inte vill prata med någon i min närhet som känner oss?

Prova familjeliv.

Annars så är mitt tips att inte övertolka det här. Inte ovanligt att man tittar på lite skruvad porr som inte har ett dugg med ens verkliga behov att göra, precis som att man kan gilla skräckfilmer utan att vilja bli styckmördad i en stuga i skogen.
Citera
2021-01-03, 09:33
Medlem
Kennethkvartings avatar
Du nämnde att ni hade pratat om det, vad säger han i så fall, mer än att han vill ha dig?

Vet du om han har haft en fet tjej före dig?
Citera
2021-01-03, 09:37
Medlem
HobbyHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jewclaw
Jo det vill du, det som hindrar dig är enbart juridiska och moraliska konsekvenser.
Gränsen mellan fantasi och verklighet är hårfin här, men sådana som dig gillar att bredda denna gräns i försök att distansera sig från den parafila störning personen (du) lider av - detta är ett försvar till följd av den skam du känner.

Du tittar garanterat på barnporr också.
Sök hjälp, du är mycket sjuk.
Nej, jag skulle inte vilja se dig i en porrfilm. Skönt att jullovet snart är slut så efterblivna särbarn som du blir sysselsatta igen

Hade jag velat ha djursex så kunde jag haft det utan risk i någon lokal ladugård och bajssex med dvärgar är inte olagligt.
Citera
2021-01-03, 10:21
Citat:
hjälp!

jag mår så dåligt. vad betyder detta? han kollar exklusivt endast på riktigt stora kvinnor, betyder detta att jag inte är hans typ egentligen? vi har pratat om der och han säger att han älskar mig och vill vara med mig men jag känner mig otillräcklig nu. jag är 172 lång och väger 66, har sillisar och fin kropp enligt de flesta. jag har aldrig tittat på mig själv och känt mig otillräcklig innan. hjälp vad ska jag göra, jag älskar honom och han mig men jag bara tittar på mig själv och känner att jag är otillräcklig för honom/inte de han vill ha. och jag har INGET intresse av att gå upp i vikt på det sättet.

Låter som att din kille har blivit heterosexuell. Du får helt enkelt skaffa en ny kille.
Citera
2021-01-03, 11:03
Medlem
Det kan ju vara så enkelt som att du representerar den generella idealet -det man som kille ”bör” gilla. Medans han egentligen vill ha en tjock tjej men skäms för det eftersom det inte är normen för killar.

Ett annat alternativ är att han visserligen blir sexuellt upphetsad av tjocka kvinnor men absolut inte skulle vilja ”leva sin fetisch”.
Citera
2021-01-03, 11:06
Medlem
Citat:
hjälp!

jag mår så dåligt. vad betyder detta? han kollar exklusivt endast på riktigt stora kvinnor, betyder detta att jag inte är hans typ egentligen? vi har pratat om der och han säger att han älskar mig och vill vara med mig men jag känner mig otillräcklig nu. jag är 172 lång och väger 66, har sillisar och fin kropp enligt de flesta. jag har aldrig tittat på mig själv och känt mig otillräcklig innan. hjälp vad ska jag göra, jag älskar honom och han mig men jag bara tittar på mig själv och känner att jag är otillräcklig för honom/inte de han vill ha. och jag har INGET intresse av att gå upp i vikt på det sättet.

Du har redan svaret men kvinnor kan inte göra rätt val i livet. Utan dras till idioter hela tiden.

Så nej du är redan körd för att du är kvinna.
Citera
2021-01-03, 11:17
Medlem
Det kan ju vara så att han blir kåt av både snygga smala tjejer med fina tuttar och stora tjejer. Nu har han ju en snygg smal tjej hemma och behöver inte fantisera om det.

Många tjejer fantiserar om att bli våldssex och att bli våldtagna, ofta av flera killar samtidigt. Det betyder inte att de skulle byta ut sin hunk mot ett gäng våldtäktsmän.

Så länge ni tycker om varann och sexlivet funkar, så behöver du inte bekymra dig över hans fantasier och han behöver inte oroa sig över dina fantasier.

Lycka till!
Citera
2021-01-03, 11:35
Medlem
Inkommers avatar
Jag tror han är ihop med dig för att han tror att andra tycker du är snygg. Han vill nog ha en tjockis egentligen men har dig för att visa upp. Typ som en smygbög som är gift och bor ihop med en kvinna. Han har inte kommit ut som fettis lover för att samhället inte accepterar det.
Citera
2021-01-03, 12:44
Medlem
Booiis avatar
Citat:
hjälp!

Otillräcklig ska du aldrig känna dig, även om han skulle tycka om tjocka kvinnor ska inte du behöva gå upp i vikt p.g.a. att han vill det. Mycket bättre för dig att hålla dig hälsosam och bry om dig själv först och främst. Prata med honom igen om du vill men jobba också på ditt självförtroende. Det är så mycket viktigare att vara nöjd och uppskatta sig själv än att vara någon annans ideal. Om du jobbar på dig själv och gör det du vill kommer du bli tillsammans med någon som är rätt för dig, så satsa på dig själv istället. Nu säger jag förövrigt inte att ni två inte passar ihop men var dig själv istället och gå absolut inte upp i viktigt bara för att någon annan vill det, så länge du är nöjd över hur du ser ut vilket alla borde vara så kommer det gå bra. Som andra har sagt kanske din pojkvän bara har en fetish för tjocka kvinnor som andra har för exempelvis fötter och om du känner dig otillräcklig för det kanske du ska hitta en ny pojkvän som uppskattar dig och inte behöver använda porr (inget fel på porr i sig men som vuxen kanske man inte ska använda det dagligen utan satsa på saker som gynnar en själv istället, jobba på förhållanden exempelvis). Till sist som ngon annan sa också är det skillnad på fantasi och verklighet. Han kanske attraheras av tjocka kvinnor samtidigt som han attraheras och älskar dig. Mitt tips=Förbättra ditt självförtroende och prata med honom.
Citera
2021-01-04, 07:45
Moderator
evilhoneys avatar
BDSM, fetischism, parafili och kinky sex --> Relationsakuten
/Moderator
Citera
2021-01-04, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av priz
Låter som att din kille har blivit heterosexuell. Du får helt enkelt skaffa en ny kille.

Pricken över i:et. En mygga på 66 kg funkar inte. De ska vara rejäla kurviga damer med stora rumpor.
Citera
2021-01-05, 07:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fyramaskiner
Pricken över i:et. En mygga på 66 kg funkar inte. De ska vara rejäla kurviga damer med stora rumpor.

Visst är det så, men TS ska inte känna sig otillräcklig ändå. Man kan gilla både stora och smala samtidigt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in