2021-01-03, 04:55
Medlem
Hört om flera som fått svåra hudutslag av vaccinet. Vi som lider av svår eksem ska kanske då inte ta vaccinet, vad tror ni

Från gp
-------------------------
En mexikansk läkare, med tidigare historik av allergiska reaktioner, intensivvårdas efter att fått Pfizer/Biontechs vaccin mot covid-19, uppger Mexikos regering.

Den 32-åriga kvinnan drabbades av hudrodnad och andningssvårigheter efter injektionen. Inom 30 minuter fick hon krampanfall.

Kvinnan, som får vård i delstaten Nuevo León i norra Mexiko, har enligt diagnosen hjärn- och ryggmärgsinflammation.

Enligt Mexikos hälsodepartement har det vid kliniska studier av vaccinet inte framkommit att det kan orsaka hjärn- och ryggmärgsinflammation.

Fallet studeras nu noga.
Citera
2021-01-03, 05:00
Medlem
kraftfoders avatar
Den "mexikaniska doktorinnan" kanske hade hjärninflammation redan innan?
Folk som är svårt allergiska (svenskar som är påhittat "allergiska" räknas inte) sägs ju avrådas från att ta vaccin. Jag vet inte om vaccinerna tas fram genom ägg, som är vanligt förekommande när man tar fram "klassiska" vacciner, men hon kanske är äggallergiker?
Citera
2021-01-03, 05:01
Medlem
Peyotedudes avatar
Jag minns det som att man ska undvika det om man har autoimmuna sjukdom eller någon i familjen har det.
Citera
2021-01-03, 05:06
Medlem
Personer i fråga har haft sina underliggande. Tiden får helt enkelt avgöra nu när de första börjat få
Citera
2021-01-03, 05:11
Medlem
Ta vaccinet det stärker immunförsvaret.
Citera
2021-01-03, 05:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MAX-HIM
Jag har också fått eksem av vaccin, så jag undviker allt sådant skit numera.

Haha... snacka om att du har fel, 100%. Det är ju tvärtom, vaccin skadar immunförsvaret mycket.
Covid-19 vaccinet kommer nog att bryta ner immunförsvaret totalt. Inom några år är man troligtvis död som en sten, ifall man nu inte kryper in i en kuvös med respirator.

Men lycka till med Covid-19 vaccinet lilla du...

Antingen dör man av vaccinet eller covid... Vad har du för val egentligen?

Ingen har dött av vaccinet hittills vad jag vet.
Citera
2021-01-03, 05:37
Medlem
MAX-HIMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stjertsheriff
Vill gärna lära mig hur man är död som en sten tack på förhand.

Varsågod, ta coronavaccinet så får du se efter själv.

Citat:
Ursprungligen postat av Vilgo

Du missade ett 3e val, jag väljer att inte drabbas av Covid-19 och inte heller ta coronavaccinet.

Ja hellre spelar jag rysk roulette med 6 kulor i trumman än att ta coronavaccinet, eftersom jag dör hellre än att plågas som en chippad insekt och vara ägd och själlös till globala eliten, bara för att när de känner för det terminera mig med 5G.

Citat:

Jo men det har hänt, fast den ägda fejkmedian kommer inte att rapportera så många födsfall i syfte att lura dem flesta in i deras livs mest avgörande misstag.

I Kalmar häromdagen dog en man av Covid-19 vaccinet.
Citera
2021-01-03, 05:45
Medlem
Citat:
Varsågod, ta coronavaccinet så får du se efter själv.

Du missade ett 3e val, jag väljer att inte drabbas av Covid-19 och inte heller ta coronavaccinet.

Ja hellre spelar jag rysk roulette med 6 kulor i trumman än att ta coronavaccinet, eftersom jag dör hellre än att plågas som en chippad insekt och vara ägd och själlös till globala eliten, bara för att när de känner för det terminera mig med 5G.

Jo men det har hänt, fast den ägda fejkmedian kommer inte att rapportera så många födsfall i syfte att lura dem flesta in i deras livs mest avgörande misstag.

Du gör som du vill, utan vaccin hade du förmodligen inte funnits idag överhuvudtaget så tar det du säger som på skoj.
Citera
2021-01-03, 11:35
Bannlyst
Citat:

Jo.. hur kan du ha missat de? Är väl ingen större skillnad på de som dör av corona och vaccinet om man nu ska påpeka att de varit sjuka sen innan.
Citera
2021-01-03, 17:58
Medlem
MAX-HIMs avatar
Citat:
Du gör som du vill, utan vaccin hade du förmodligen inte funnits idag överhuvudtaget så tar det du säger som på skoj.

Naturligtvis har människor klarat sig fint utan vacciner sedan begynnelsen, för annars hade vi inte varit här idag.

Vaccinet är ett nytt påfund som fått överdrivet stor betydelse i medicinsk historia (och det kan finnas en anledning till det).
Jag tycker själv att antibiotika är en överlägsen medicin i jämförelse med valfritt vaccin (förvisso är antibiotika mot bakterier, men nog så viktigt ändå).

Ja, det finns mycket mycket bättre medicin mot virussjukdommar som exempelvis kombinationen hydroxiklorokin, azithromycin och grundämnet zink. Kombinationen är överlägsen Covid-19 vaccinet som troligen bara är vaccin till namnet, och därför endast har en placebo effekt som bäst. Som värst, ja det törs jag inte ens tänka på (typ, chippad Frankenstein ).

Något jag tänkt på och som ni kan fundera på är varför datorpionjären Bill Gates är så aktiv i en bransch som står långt ifrån hans utbildning, kunskaper och kompetens (datorer kontra vacciner)? Kan det månne tro beror på att det finns nanochip i Covid-19 vaccinet, som sedan utgör en bra mottagare för 5G (den teknik som hastigast, odemokratisk, olagligt och olustigt bara dök upp jämnte Covid-19 vaccinet)?

Coronavaccinet backas upp av globalist-eliten därför att den tillsammans med den skapade fejkpandemin ger unika möjligheter att återkommande försöka föra in konstiga okända substanser i världens folk.

Önskar man att avfolka jorden, som deras Agenda 21 har som hög prioritet (tydligen, av någon oangenäm anledning), så har man sin chans här. Det enda som behövs är tillräckligt många som du Vilgo.
Senast redigerad av MAX-HIM 2021-01-03 kl. 18:00.
Citera
2021-01-03, 20:45
Medlem
Citat:
Naturligtvis har människor klarat sig fint utan vacciner sedan begynnelsen, för annars hade vi inte varit här idag.

Vaccinet är ett nytt påfund som fått överdrivet stor betydelse i medicinsk historia (och det kan finnas en anledning till det).
Jag tycker själv att antibiotika är en överlägsen medicin i jämförelse med valfritt vaccin (förvisso är antibiotika mot bakterier, men nog så viktigt ändå).

Ja, det finns mycket mycket bättre medicin mot virussjukdommar som exempelvis kombinationen hydroxiklorokin, azithromycin och grundämnet zink. Kombinationen är överlägsen Covid-19 vaccinet som troligen bara är vaccin till namnet, och därför endast har en placebo effekt som bäst. Som värst, ja det törs jag inte ens tänka på (typ, chippad Frankenstein ).

Något jag tänkt på och som ni kan fundera på är varför datorpionjären Bill Gates är så aktiv i en bransch som står långt ifrån hans utbildning, kunskaper och kompetens (datorer kontra vacciner)? Kan det månne tro beror på att det finns nanochip i Covid-19 vaccinet, som sedan utgör en bra mottagare för 5G (den teknik som hastigast, odemokratisk, olagligt och olustigt bara dök upp jämnte Covid-19 vaccinet)?

Coronavaccinet backas upp av globalist-eliten därför att den tillsammans med den skapade fejkpandemin ger unika möjligheter att återkommande försöka föra in konstiga okända substanser i världens folk.

Önskar man att avfolka jorden, som deras Agenda 21 har som hög prioritet (tydligen, av någon oangenäm anledning), så har man sin chans här. Det enda som behövs är tillräckligt många som du Vilgo.

Man får nog avvakta kanske...

Tyvärr får dom som inte tar vaccinet att få det ganska tufft
https://www.expressen.se/nyheter/cor...ad-ojamlikhet/
Senast redigerad av Vilgo 2021-01-03 kl. 20:49.
Citera
2021-01-04, 07:37
Medlem
trottwells avatar
Citat:

När?

Har du någon trovärdig källa till att han verkligen dog av vaccinet?

Har dödsorsaken fastställts?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in