Citat:
Ursprungligen postat av
Vilgo
Du gör som du vill, utan vaccin hade du förmodligen inte funnits idag överhuvudtaget så tar det du säger som på skoj.
Naturligtvis har människor klarat sig fint utan vacciner sedan begynnelsen, för annars hade vi inte varit här idag.
Vaccinet är ett nytt påfund som fått överdrivet stor betydelse i medicinsk historia (och det kan finnas en anledning till det).
Jag tycker själv att antibiotika är en överlägsen medicin i jämförelse med valfritt vaccin (förvisso är antibiotika mot bakterier, men nog så viktigt ändå).
Ja, det finns mycket mycket bättre medicin mot virussjukdommar som exempelvis kombinationen hydroxiklorokin, azithromycin och grundämnet zink. Kombinationen är överlägsen Covid-19 vaccinet som troligen bara är vaccin till namnet, och därför endast har en placebo effekt som bäst. Som värst, ja det törs jag inte ens tänka på (typ, chippad Frankenstein

).
Något jag tänkt på och som ni kan fundera på är varför datorpionjären Bill Gates är så aktiv i en bransch som står långt ifrån hans utbildning, kunskaper och kompetens (datorer kontra vacciner)? Kan det månne tro beror på att det finns nanochip i Covid-19 vaccinet, som sedan utgör en bra mottagare för 5G (den teknik som hastigast, odemokratisk, olagligt och olustigt bara dök upp jämnte Covid-19 vaccinet)?
Coronavaccinet backas upp av globalist-eliten därför att den tillsammans med den skapade fejkpandemin ger unika möjligheter att återkommande försöka föra in konstiga okända substanser i världens folk.
Önskar man att avfolka jorden, som deras Agenda 21 har som hög prioritet (tydligen, av någon oangenäm anledning), så har man sin chans här. Det enda som behövs är tillräckligt många som du
Vilgo.