2021-01-01, 13:32
Medlem
Akvariumfiskarns avatar
Ur aspekten att Stefan Löfven drog iväg till Stjärnurmakarna och för att där bli förevigad på bild. Kan man tro att de bara klappar händerna i ett reklamrus eller vill de i smyg bara radera hans uppenbarelse bakom försäljningsdisken?
Likaledes själva statsministern, kan det vara som så att hans fadäs bara på kort sikt minskar hans popularitet men ”på sikt” och lite längre fram ökar hans chanser i valet, då den som syns den,,,,finns?

Frågan är som följer, är all reklam bra reklam?
Citera
2021-01-01, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Akvariumfiskarn
Ur aspekten att Stefan Löfven drog iväg till Stjärnurmakarna och för att där bli förevigad på bild. Kan man tro att de bara klappar händerna i ett reklamrus eller vill de i smyg bara radera hans uppenbarelse bakom försäljningsdisken?
Likaledes själva statsministern, kan det vara som så att hans fadäs bara på kort sikt minskar hans popularitet men ”på sikt” och lite längre fram ökar hans chanser i valet, då den som syns den,,,,finns?

Frågan är som följer, är all reklam bra reklam?

Ja, ha ej för höga tankar om folk. 99,9% är lika mycket bakom flötet som dig själv och glömmer inom kort.
Citera
2021-01-01, 13:58
Medlem
Sam.Boyds avatar
Nej.

All reklam är bra reklam är en slogan som myntades för populärkulturella personer/varumärken som filmstjärnor o artister. Där gäller en annan måttstock än för samhällets styrande elit, där ansvarstagande ses som en hygienfaktor.
Citera
2021-01-01, 14:15
Medlem
Akvariumfiskarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gorbakiosk
Ja, ha ej för höga tankar om folk. 99,9% är lika mycket bakom flötet som dig själv och glömmer inom kort.

Jag tror inte att du är den att bedöma mitt minne med mitt metspö! Däremot köper jag ditt egna tillkortakommande, (jag gissar helt utan belägg på ,001 cm? ) i o m ditt påhopp.
Citera
2021-01-01, 22:46
Moderator
Pojken med guldbyxornas avatar
Medier och journalistik --> Reklam och marknadsföring
/Moderator
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem