• 2
  • 3
2021-01-08, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Hejsan, jag är kvinna i ungefär samma ålder och ganska exakt samma situation med alla punkter. Inget i registret. Jag brukar vara ärlig, första gången man träffar någon. Och förklara läget och att jag gått behandling men numera lever som en vanlig svensson. Sen får personen själv avgöra. Hittills har inte någon reagerat nämnvärt faktiskt.
Tror du kan vara lugn. Ärlighet varar längst och brukar uppskattas.

Jag kör också med ärlighet. Blir inte många dejter. Det går inte riktigt att jämföra könen får det ska mycket till för att en man ska tappa intresset.

Men i många orter går det skrämmande många män per kvinna idag och då är det klart man väljs bort. Där jag bor har knarkandet exploderat folk mår skit och pundar, inget oväntat. Märks så tragiskt vilka som blivit över. Det
Citera
2021-01-08, 14:00
Medlem
DrunkenZealots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XX-Ambar
Du skaffar helt enkelt inga jävla barn då du inte är "föräldramaterial". Det är stor risk att dina barn blir precis som du eller värre. Skit i vad dina jävla föräldrar säger om barnbarn, visa dom en dokumentär med David Attenborough där vilken vettig människa som helst sedan förstår att vi inte behöver fler människor på planeten.
Vad är ditt problem? Ser man barn som ett bekymmer eller ont borde man spärras in. Inte för sin egen skull men att gå runt med de åsikterna som du har.

TS: Kör så det ryker. Gud med dig.
Citera
2021-01-09, 09:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Hejsan, jag är kvinna i ungefär samma ålder och ganska exakt samma situation med alla punkter. Inget i registret. Jag brukar vara ärlig, första gången man träffar någon. Och förklara läget och att jag gått behandling men numera lever som en vanlig svensson. Sen får personen själv avgöra. Hittills har inte någon reagerat nämnvärt faktiskt.
Tror du kan vara lugn. Ärlighet varar längst och brukar uppskattas.

Jag har också denna erfarenheten, fast motsatta som kille till en brukare.
Jag är själv ingen knarkare men känner så många att jag låter dom sköta sitt, skulle aldrig stötta knarkande då jag ser och sett vad det gör med människor.
Däremot har dom slutat så har dom det, förhoppningsvis så har dom lärt sig av sin historia.
Jag visste att tjejen enligt egen beskrivning "provat", "blivit bjuden" på både det ena och det andra mest cannabis.
Sen snackade hon mycket om att jag skulle testa droger det va soft etc.
Hon uppenbarligen knarkade med sina "softa träningspolare", misstänkte detta rätt snabbt. Men fattade själv inte omfattningen. Tills hon utan tvekan tryckte ner näsan i i kokain (eller vad skit det nu va) när det kom fram på bordet hos en av hennes polare.
Jag sa att hon var en knarkare vilket hon såklart inte höll med om.
Jag påtalade risken för henna att förlora jobbet
vid en test mm.
Psykisk sjukdom bla bla bla, hon vet allt men
Trots att jag älskade henne och skulle funnits där i vått och tort utan knark så fick jag nyckeln i retur utan någon kommentar. Tråkigt men hon valde uppenbarligen den enkla vägen.

Vad jag vill säga att kommunikation är viktig, är inte du öppen med vad du nu tycker om knark så kanske din nya tjej drar ner dig i skiten igen. Berätta en del och var stolt att du slutat är nog enklaste sättet..

Lycka till
Citera
2021-01-09, 09:12
Medlem
Man försöker återställa, boosta, optimera hormonerna i kroppen.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in