2020-12-30, 11:57
Bannlyst
Islamister / muslimerna tycker att regler för dem.

Bör polisen få mer möjligheter?
Bör vi utvisa muslimer som vägra följa Svensk lag?
Varför är dom inte kvar i sin egna länder för?

Polis har flera gånger tvingats ingripa för att det kommer för många gäster till muslimska begravningar i Malmö.

Kyrkogårdsförvaltningen har fått sätta in väktare.

https://www.expressen.se/kvallsposte...sk-begravning/
Citera
2020-12-30, 12:02
låt de samlas då smittas fler av dem. är huvudet dumt får kroppen lida. 0 sympati för idioter som ej kan förstå enkla regler .
Citera
2020-12-30, 12:10
Medlem
Reverend.Camdens avatar
Får inte ihop det: muslimer och kyrkogård...
Citera
2020-12-30, 12:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Reverend.Camden

Det händer tom att Muhammaderna bli upprörda över att det inte få köpa en kyrka, så är fallet uppe i Norrland.
Citera
2020-12-30, 13:13
Medlem
LostinDarknesss avatar
Var precis med om det. Var och handlade kött och ställde mig i kön. Bakom mig kom en arabisk gubbe och hans kvinna som var sjuk. Hon stod bara 40-50cm ifrån mig och hostade rakt mot mig. Just där jag stod var det en 90graders vinkel så var tvungen att stå i sidled mot dom dessutom
Ber då dom att backa och ställa sig 2 meter bort. Varpå gubben svara hånfullt vi är 2 meter bort (kunde tydligen inte avståndsbedömning för 5 öre!) Jag svara, nej det är ni verkligen inte, är ni vänliga och backar då du (kvinnan) även är sjuk och hostar. En meter eller 2 meter jag bryr mig inte svarar han.

Ber dom att backa igen. (dom hade ingen bakom sig heller)

Nej men då säger gubbjäveln; Jag gå ut och vänta på dig utanför.

Vänder mig om och ger han en skarp lång blick utan ett ord. Då gick kvinnan och ställde sig på ett annat ställe där hon inte smitta någon förutom alla som går in eller ut ur butiken istället.

Ville bara slå ner han ärligt talat. Men kan inte riskera att bli smittad då vi har en nyfödd i resperator inom familjen.

Konstigt hur gubbar beter sig egentligen. Har råkat ut för 2 svenska gubbjävlar också som ska hosta rakt på en!

Så nej, tycker att man bör få göra upp 1mot 1 utan vapen så man kan sätta idioter på plats! Enkelt snabbt och klart, utan att riskera att åka dit själv.

Har heller inget med kulturellt/ras att göra.
Har alltså varit med om 2 svenska och 1 invandrare som tjafsar när man ber dom att hålla avstånd eller att inte hosta rakt på en.
Så det finns idioter överallt
Citera
2020-12-30, 13:18
Medlem
Torsuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LostinDarkness
Var precis med om det. Var och handlade kött och ställde mig i kön. Bakom mig kom en arabisk gubbe och hans kvinna som var sjuk. Hon stod bara 40-50cm ifrån mig och hostade rakt mot mig. Just där jag stod var det en 90graders vinkel så var tvungen att stå i sidled mot dom dessutom
Ber då dom att backa och ställa sig 2 meter bort. Varpå gubben svara hånfullt vi är 2 meter bort (kunde tydligen inte avståndsbedömning för 5 öre!) Jag svara, nej det är ni verkligen inte, är ni vänliga och backar då du (kvinnan) även är sjuk och hostar. En meter eller 2 meter jag bryr mig inte svarar han.

Ber dom att backa igen. (dom hade ingen bakom sig heller)

Nej men då säger gubbjäveln; Jag gå ut och vänta på dig utanför.

Vänder mig om och ger han en skarp lång blick utan ett ord. Då gick kvinnan och ställde sig på ett annat ställe där hon inte smitta någon förutom alla som går in eller ut ur butiken istället.

Ville bara slå ner han ärligt talat. Men kan inte riskera att bli smittad då vi har en nyfödd i resperator inom familjen.

Konstigt hur gubbar beter sig egentligen. Har råkat ut för 2 svenska gubbjävlar också som ska hosta rakt på en!

Så nej, tycker att man bör få göra upp 1mot 1 utan vapen så man kan sätta idioter på plats! Enkelt snabbt och klart, utan att riskera att åka dit själv.

Har heller inget med kulturellt/ras att göra.
Har alltså varit med om 2 svenska och 1 invandrare som tjafsar när man ber dom att hålla avstånd eller att inte hosta rakt på en.
Så det finns idioter överallt
Väntade han sedan på dig utanför?
Citera
2020-12-30, 14:18
Medlem
Reverend.Camdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JosephMcCarthy
Det händer tom att Muhammaderna bli upprörda över att det inte få köpa en kyrka, så är fallet uppe i Norrland.
Att erövra en kyrka är inte samma sak som att begravas bland kuffar.
Citera
2020-12-30, 16:59
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Torsus
Självklart inte. Hade gubben menat allvar hade han inte sagt ett skit och gått och ställt sig vid dörren. Glappkäftiga araber är inget att frukta.
Citera
2020-12-30, 18:35
Medlem
"Vi kan inte förståååååå varför muslimer och invandrare drabbas värre av Covid"
Citera
2020-12-30, 18:37
Bannlyst
Citat:
Rent generellt handhar kyrkogårdsförvaltningar även muslimska begravningsplatser. Vad de kallas för på arabiska vet jag inte.
Citera
2020-12-30, 20:15
Bannlyst
Citat:
Att erövra en kyrka är inte samma sak som att begravas bland kuffar.

Plus att muslimpacket skall ha kistgravar, som skall vändas emot mecka, dvs det är inte bara att bränna skiten, utan dom skall besudla Svensk jord även efter sin död också. Mycket mark som slösar bort på religiös trams, detta på en religion som inte ens hör hemma i Sverige.
Citera
2020-12-31, 02:26
Medlem
LostinDarknesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Torsus
Nej, kvinnan lämnade ju kön, så han kunde inte be henne att betala så han hamnade ju bakom mig. Jag stannade upp utanför och funderade på att stanna kvar, men ville inte risker ex arbetet som jag precis hade varit på intervju för..(ja ursäkter finns för idag) stör mig dock för brukar aldrig backa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in