Flashback bygger pepparkakshus!
2021-01-01, 12:43
Medlem
superurban08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enlitenmanniska
Kan någon av er som ingår i några av de här grupperingarna och som eventuellt läser och skriver här förklara vad faan ni håller på med?
Vad vill ni åstadkomma?
Vad är syftet och vad är målet med era liv?

Orkar inte med skiten.

Helt rätt, sjuk generation, förr handla det om att göra pengar och söka sig bort från skiten, idag gör dem brott för att stanna i skiten och bara döda varandra en bunt av psykopater utan mål i livet!
Citera
2021-01-01, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tsifnori
Så bra. Trots ditt namn förutsätter jag att du delgett allt du sett till polisen.

Knappast, då blir man själv måltavla.
Citera
2021-01-01, 12:53
Medlem
Kommer spillas mycket blod dom kommande månaderna i Västerort
Citera
2021-01-01, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jdkilla
Zimma blev bannad av äldre generationen i tensta, de som inte har något med konflikten att göra. Plus att det hände ca 10 år sen.
Enligt trovärdiga vänner från tensta blev zimma aldrig utkörd. Men han slutade vara i tensta efter att hans vänner valde olika sidor. Exempelvis så tog vissa shottaz sidan, andra dödspatrullen och resten HSL.
Citera
2021-01-01, 13:09
Medlem
LeBronThurmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av El-Strutso
Har man kommit fram vem den döde är? Eller ska vi fortsätta skriva massa trams i denna tråd?
Citat:
Ursprungligen postat av Kiya123
Om man ska sammanfatta det som framkommit hittills så är den döde
Hanad Warsame
hanad.163 på instagram https://www.instagram.com/hanad.163/
och de andra skjutna
030601 Issa Abdulkadir
021122 Abdulle Aden
Tack för infon!👍 Positivt att du inte bidrar till tramsande o politiskt OT i tråden.

Man får hoppas att rättsväsendets samlade aktörer kan få ordning på hetsmakarna hos HH, FLG m.fl.
Citera
2021-01-01, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lattrplatte
Enligt trovärdiga vänner från tensta blev zimma aldrig utkörd. Men han slutade vara i tensta efter att hans vänner valde olika sidor. Exempelvis så tog vissa shottaz sidan, andra dödspatrullen och resten HSL.
Han va tajt med rami bekhit från hsl och ayye från shottaz även bra med dödspatrullen. Förstår varför han lämnade tensta
Citera
2021-01-01, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Infofinnslen
Zimma blev bannad från tensta o börja hänga med husby grabbar, säkert de e anledningen vrf dom har beef
Big dip blev aldrig bannad hans vänner hamnade i konflikt med varandra han valde att lämna tensta istället för att välja sida
Citera
2021-01-01, 13:26
Medlem
norther1s avatar
Någon som har bild på Zimma?
Citera
2021-01-01, 13:54
Medlem
Pokpokpoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av becko
FLG verkar vänta flera veckor, men Husby kör hela vägen direkt
Ganska smart att attackera FLGs kranar, verkar inte vara HH som förlorar just nu i alla fall
Jag tycker nog det verkar precis tvärt om, HH medlem blir skjuten och de hämnas genom att skjuta randoms? Stinker desperation.
Citera
2021-01-01, 14:05
Medlem
beckos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pokpokpok
Jag tycker nog det verkar precis tvärt om, HH medlem blir skjuten och de hämnas genom att skjuta randoms? Stinker desperation.
Inte random, dom som skjutits är tydligen becknare åt FLG, så man gör det svårare för FLG att rekrytera (se hur det går...)
Citera
2021-01-01, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av got2bfree
Tror du har en poäng. Bör finnas större folk bakom honom men han har bollar det ger jag honom. Husby kör hela vägen efter Salman ghost misshandeln det respekterar jag skippa dom oskyldiga men radera FLG

Men vad har killen gjort som ger honom bollar? Har aldrig hört att han gjort något annat än att mobbas?

Han satt väl just inne för vapeninnehav om jag inte minns fel?
Citera
2021-01-01, 14:13
Citat:
Ursprungligen postat av becko
Inte random, dom som skjutits är tydligen becknare åt FLG, så man gör det svårare för FLG att rekrytera (se hur det går...)
Med andra ord följer vi i de colombianska och mexikanska kartellernas fotspår. Hur länge innan man ser bruschor hängda från motorvägsbroar när man åker till jobbet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in