Citat:
Ursprungligen postat av
kolingen321
Haha alltså är du 50+ och bor i någon liten by i Sverige? Kollade dit senaste inlägg då skrev du ungdomar inte kollar på politiska åsikter på Youtube.... Och nu säger du ungdoms gangster inte får trasiga små flickor? Du har verkligen noll koll på dagens ungdoms liv.
Om du säger att du är under 30 krökar jag fan inte ikväll. Snälla om du ska bli farsa skaffa dig lite kunskap om hur verkligheten ser ut för dagens ungdomar. Vet du vad mannas är? Vet du vad Lena är?
Antagligen så har jag uttryckt mig lite oklart. Naturligtvis så får ungdoms gangsters trasiga småflickor när de vill. Har de pengar och droger så får de vilka tjejer de vill. Gamla gangstergubbar får också mera flickor än de orkar med.
Vissa saker förändras inte. Jag har 5 barnbarn som bor någon annan stans. Mina barn är alla vuxna och har höga akademiska titlar ifrån universitet. Inget av mina barn är det som jag var, en trasig flicka. Men gangstrarna var inte svarta på den tiden. De var juggar eller latinamericaner när jag var ung.
Om man hänger med gangsters i många år så lär man sig av dem förstår du lillgrabben. Man hör dem prata och skryta. Därför så blir de flesta trasiga flickorna inte så gamla. De har öron.
Jag är gammal och i gangstrarnas värld så är jag jävligt gammal. De flesta som jag kände är döda.
Men inte alla.
De här somali gangsters från Järva intresserar mig för jag träffade dem när de var barn.