2020-12-31, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R.Bloodworth
Bara att hålla sig hemma för de som bor i dessa områden. Det har tyvärr blivit Baghdad i förorterna.

Nog ett gott råd. Om de här grabbarna var utomstående kan vem som helst i Husby bli nästa offer. Perfekt skjutläge med alla smällare.
Citera
2020-12-31, 18:06
Medlem
R.Bloodworths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Refraktor
Nog ett gott råd. Om de här grabbarna var utomstående kan vem som helst i Husby bli nästa offer. Perfekt skjutläge med alla smällare.

Jag misstänker dock att folk kommer att fortsätta hänga utanför centrum/T-banan. Det är alltid sjukt stora samlingar utanför dessa ställen.
Citera
2020-12-31, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kiya123
Kan inte bekräfta men har hört och det har även skrivits i tråden innan att folk rest upp från Malmö och GBG för att hämnas.
Tror ej folk från Malmö kmr hämnas de har inget med detta krig o göra
Citera
2020-12-31, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R.Bloodworth
Jag misstänker dock att folk kommer att fortsätta hänga utanför centrum/T-banan. Det är alltid sjukt stora samlingar utanför dessa ställen.
I Rinkeby är det typ ingen som hänger i t-banan elr centrum kanske på sommaren några år sen innan kriget startade så var det många som hängde där
Citera
2020-12-31, 18:17
Medlem
MikeHanlons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kiya123
Man hamnar inte i droger och kriminalitet för att man är korkad utan för att man mår dåligt och varit med om saker som är svåra att bearbeta själv. Brukar kallas självmedicinering.

Tjejerna i orten ställer sig inte på hörnet med en glock och säljer droger... det är killarna som hellre skaffar sig cool-status än tar ett vanligt jobb som USKA.
Citera
2020-12-31, 18:34
Medlem
beckos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Refraktor
att skjuta vem som helt löser inte problemet att inte bli skjuten själv utan är mest en markering, hot och ett sätt att visa sin kapacitet
Bara att döda fienden löser problemet om man själv vill överleva, i krig så duger det inte längre att markera, hota och visa kapacitet
Senast redigerad av becko 2020-12-31 kl. 18:40.
Citera
2020-12-31, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hss777777
Tror ej folk från Malmö kmr hämnas de har inget med detta krig o göra
Håller med dig, finns vapen och folk här tillräckligt. Kommer hämnden mot Husby snart? Gissar inom 5 dagar.
Citera
2020-12-31, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knorr.djungle
Håller med dig, finns vapen och folk här tillräckligt. Kommer hämnden mot Husby snart? Gissar inom 5 dagar.
Ingen aning det är mycket poliser i Västerort nu så jag tror när de blivit lite mindre poliser de kmr ske en skottlossning men det kan även hända närsomhelst man vet aldrig
Citera
2020-12-31, 19:31
Medlem
CliviaMiniatas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kolingen321
Haha alltså är du 50+ och bor i någon liten by i Sverige? Kollade dit senaste inlägg då skrev du ungdomar inte kollar på politiska åsikter på Youtube.... Och nu säger du ungdoms gangster inte får trasiga små flickor? Du har verkligen noll koll på dagens ungdoms liv.

Om du säger att du är under 30 krökar jag fan inte ikväll. Snälla om du ska bli farsa skaffa dig lite kunskap om hur verkligheten ser ut för dagens ungdomar. Vet du vad mannas är? Vet du vad Lena är?
Antagligen så har jag uttryckt mig lite oklart. Naturligtvis så får ungdoms gangsters trasiga småflickor när de vill. Har de pengar och droger så får de vilka tjejer de vill. Gamla gangstergubbar får också mera flickor än de orkar med.
Vissa saker förändras inte. Jag har 5 barnbarn som bor någon annan stans. Mina barn är alla vuxna och har höga akademiska titlar ifrån universitet. Inget av mina barn är det som jag var, en trasig flicka. Men gangstrarna var inte svarta på den tiden. De var juggar eller latinamericaner när jag var ung.
Om man hänger med gangsters i många år så lär man sig av dem förstår du lillgrabben. Man hör dem prata och skryta. Därför så blir de flesta trasiga flickorna inte så gamla. De har öron.
Jag är gammal och i gangstrarnas värld så är jag jävligt gammal. De flesta som jag kände är döda.
Men inte alla.
De här somali gangsters från Järva intresserar mig för jag träffade dem när de var barn.
Citera
2020-12-31, 20:11
Medlem
Coomers avatar
Vad är det för video där nån snubbe blir misshandlad?
Citera
2020-12-31, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Coomer
Vad är det för video där nån snubbe blir misshandlad?

Tror du åsyftar videon på Salman som blev misshandlad till döds i somras. Att videon publicerats här vet nog ingen mer än möjligtvis postaren själv.
Säkerligen kusin eller annan form av släkting till de som är inblandade i denna soppa.
Citera
2020-12-31, 20:24
Medlem
enlitenmanniskas avatar
Kan någon av er som ingår i några av de här grupperingarna och som eventuellt läser och skriver här förklara vad faan ni håller på med?
Vad vill ni åstadkomma?
Vad är syftet och vad är målet med era liv?

Orkar inte med skiten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in