2020-12-30, 17:16
Medlem
G-punktens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDahmer
De nämner DP i videon, så antagligen en som tillhörde DP-grupperingen...

Btw, för er som är insatta. Består dessa grupperingar mestadels av negrer eller är det blandat? I alla dessa videos så ser jag bara svarta.

Störst del somalier av dom som "skapat" gängen men sen rekryteras becknare lite på känsla.
Citera
2020-12-30, 17:18
Medlem
TillTalandeTalmuds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagejagvemedu
De mättar sig med katt/kokain
Kath, ja möjligt. Kokain, nej det har de inte råd med...
Citera
2020-12-30, 17:21
Medlem
Är slice ute?
Trodde han satt för grovt vapenbrott?
Citera
2020-12-30, 17:23
Medlem
Krickedixans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jdkilla
Han är från Tensta. De som har ”163” i sitt namn brukar vara från Rinkeby/Tensta.

163 är postnummer för Spånga så det är både Tensta Rinkeby Sundby Solhem och Lunda och alla andra områden som tillhör Spånga

163-Spånga
Senast redigerad av Krickedixan 2020-12-30 kl. 17:27.
Citera
2020-12-30, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 39suicide
Många av er ser inte helhetsbilden. Dessa är inte rädda för att dö. Det är ingen stor grej. Skiter på Sverige. Med all rätt.
Vad bra. Då kan de göra det med en gång om det nu inte är en stor grej.

Det sorgliga är att de beter sig så här och så förväntas samhället ta hand om dem. Det är individer som vänt sig ifrån samhället av fri vilja.
Citera
2020-12-30, 17:26
Medlem
Citat:
Många av er ser inte helhetsbilden. Dessa är inte rädda för att dö. Det är ingen stor grej. Skiter på Sverige. Med all rätt.
Det är pga deras ålder och de har inget konsekvenstänk. När de blir skjutna skriker de allihop "jag vill inte dö hjälp mig" Ingen unge vill egentligen växa upp i kriminalitet för att dö inom några år. Om ni på allvar tror det har ni ingen kunskap om ungdomar.
Citera
2020-12-30, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Infofinnslen
Är slice ute?
Trodde han satt för grovt vapenbrott?
Någon skrev tidigare att han skulle komma ut i dagarna.
Citera
2020-12-30, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krickedixan
Z.E kör en ”Joke” att han är död.
Z.E är ett skämt som söker uppmärksamhet och utnyttjar andras död för att få det
Z.E är en mupp

Z.E har inte kört ett joke nånstans. Var en fb-mupp som drog upp ryktet och alla låg IQare hakade på.
Citera
2020-12-30, 17:28
Medlem
39suicides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kiya123
Det är pga deras ålder och de har inget konsekvenstänk. När de blir skjutna skriker de allihop "jag vill inte dö hjälp mig" Ingen unge vill egentligen växa upp i kriminalitet för att dö inom några år. Om ni på allvar tror det har ni ingen kunskap om ungdomar.
Bullshit. Klart det gör ont att bli skjuten och sparkad i huvudet. Det är av ren instinkt man skriker 'hjälp'?
Citera
2020-12-30, 17:29
Medlem
2 skadade..hmm, dyra sjukvårdskostander för nån parasit som aldrig betalt en kr i skatt
Citera
2020-12-30, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jdkilla
Nej, Kapten dödades för exakt samma anledning denna skjutning i Tensta skedde.

HH ville hämnas mordet på Salman, efter mordet har jag hört att beväpnade män på motorcyklar kört in i Tensta och cirkulerat. Du kan läsa om det här:
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...mot-gangmedlem

Utövar det stoppade försöket har dessa beväpnade män cirkulerat flera gånger utan att hitta de dom letade efter. Kapten dödade man efter att dessa beväpnade män cirkulerat i Tensta och inte hittade de dom sökte, de åkte sedan till Rinkeby för att se om de kunde hitta någon där. Tänk på att Kapten är från Rinkeby, inte Tensta. Så det är orimligt att de åker till Tensta för att hitta Kapten.

Utöver detta hände samma sak i Tensta under September: https://www.expressen.se/nyheter/lar...iser-pa-plats/

Tänk på att dessa män cirkulerar i TENSTA, dvs det dom söker ät i TENSTA. FLG är ett gäng i RINKEBY. Innan HH plockade Kapten hade FLG INGET med denna konflikt att göra. Det var efter att Kapten dog FLG blandade in sig och försökte plocka rapparen P.J från Husby men misstog hans bror SULLE OG som honom. MER ÄN SULLE HAR FLG INTE MÖRDAT NÅGON I HH.

Mordet av FAYYE i Husby (https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...ssning-i-husby) kan blandas som hämnd av FLG men enligt rykten i HUSBY så var det samma gäng som låg bakom SALMANs död bakom den skjutningen. ALLTSÅ INTE FLG.

Detta är rykten från Västerort.
Användaren Broder lejon och Chigago163 version låter troligare än denna, det låter som du fått din info från fritidsgården.
Citera
2020-12-30, 17:40
Medlem
DeValeras avatar
Citat:

Skita på Sverige, med all rätt? Om jag uppfattat dig rätt, hur tänker du då? De är gäster om än ej inbjudna sådana i landet, vi låter våra gamla och sjuka få kraftigt försämrad levnadsstandard, vi lägger ned vårt försvar för att bekosta dessa personer och familjer en levnadsstandard som de inte haft i sitt hemland. Är det inte svenskarna som ska skita på dessa personer istället?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in