2020-12-29, 07:50
Medlem
spoilers avatar
"En man i 30-årsåldern begärs häktad vid tingsrätten i Kalmar misstänkt för en fem år gammal våldtäkt i Helsingborg, det framgår av en häktningsframställan som åklagaren skickat in till tingsrätten.

Mannen sitter häktad sedan tidigare misstänkt för två fall av våldtäkt mot barn i Kalmar."

https://sverigesradio.se/artikel/7636143

Någon som vet mer?
Citera
2020-12-29, 11:13
Medlem
spoilers avatar
"De två barnvåldtäkterna ska ha skett på en adress i centrala Kalmar runt den 12 december och 30-åringen greps ett par dagar senare."

https://www.kalmarposten.se/nybro/30-aring-begars-haktad-for-en-valdtakt-till-11c89e11/
Citera
2020-12-29, 13:10
Medlem
bajsbuskes avatar
Den misstänkte gärningsmannen saknar folkbokföringsadress.

För övrigt fantastiskt att polisen lyckats knyta honom till en fem år gammal, ouppklarad våldtäkt i Helsingborg.
Citera
2020-12-29, 13:25
Medlem
Vem är aset?
Citera
2020-12-30, 14:21
Medlem
spoilers avatar
"Förhandling hölls under tisdagens förmiddag, då det beslutades om fortsatt häktning. Åtal ska vara väckt senast den 12 januari, såvida inte åklagaren beviljas längre tid."

https://www.kalmarposten.se/nybro/30-aring-begars-haktad-for-en-valdtakt-till-11c89e11/
Citera
2020-12-30, 14:35
Medlem
borgir82s avatar
Kalmar Tingsrätt
B 4809-20

Häktningsprotokoll:https://docdro.id/obOKmAO
Citera
2020-12-30, 16:30
Medlem
ISHMAEL Ibn Ibrahim, 19900706-6179
Citera
2020-12-30, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AgileSnark
Ibrahim,

Tack för att du valde Sverige!

Vad blir straffet?
Citera
2020-12-30, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AgileSnark
ISHMAEL Ibn Ibrahim, 19900706-6179

Somalier.
Citera
2021-01-07, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Torerorna
Vem är aset?

Vill meddela att personnummer och adress uppgifter inte stämmer. Denne hade på sig stulet id. Dom är inte lika alls, inte på något vis så pinsamt polisen. Den mannen som sitter häktad har öppen profil på FB och heter Sheriff Touray.

Vad dennes riktiga ålder eller namn är vet jag inte. Men det är inte Ibrahim som är misstänkt utan sulits på sin identitet av sin "vän". Ibrahim har inte ens befunnit sig i landet när detta hände.

Det kommer snart fram men snälla vänta lite med att hänga ut mer då jag vet till 100% att det är Sheriff som gjort detta och inte Ibrahim.

Sheriff tillhör dessutom Gambia om polisen behöver en knuff på vägen.
Citera
2021-01-07, 13:01
Medlem
[quote=SadXanora|74225876]Vill meddela att personnummer och adress uppgifter inte stämmer. Denne hade på sig stulet id. Dom är inte lika alls, inte på något vis så pinsamt polisen. Den mannen som sitter häktad har öppen profil på FB och heter Sheriff Touray.

Vad dennes riktiga ålder eller namn är vet jag inte. Men det är inte Ibrahim som är misstänkt utan sulits på sin identitet av sin "vän". Ibrahim har inte ens befunnit sig i landet när detta hände.

Det kommer snart fram men snälla vänta lite med att hänga ut mer då jag vet till 100% att det är Sheriff som gjort detta och inte Ibrahim.

Sheriff tillhör dessutom Gambia, Mostafa 40+ (sån ca) om polisen behöver en knuff på vägen.
Citera
2021-01-10, 16:45
Medlem
spoilers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SadXanora
Vill meddela att personnummer och adress uppgifter inte stämmer. Denne hade på sig stulet id. Dom är inte lika alls, inte på något vis så pinsamt polisen. Den mannen som sitter häktad har öppen profil på FB och heter Sheriff Touray.

Sheriff tillhör dessutom Gambia om polisen behöver en knuff på vägen.

Känner du till kopplingen till de våldtagna barnen?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in