Flashback bygger pepparkakshus!
2021-01-17, 04:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mark2
Det är inte Glenn Hysén som säger tack. Rensa öronen.

Men dåså, vem är det som säger tack då?
Det är då fan inte Loa
Citera
2021-01-17, 05:10
Medlem
calmsolutions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TompaO
Det är Zelmerlöv eller vad han heter. Måns. Har insyn i produktionen. Var tysta om det...

Ja, det är troligt.

Jag hade hoppats på en kvinna men magkänslan säger Måns. Vet inte om han har flyttat från England än men han har ju sedan länge aviserat att han vill tillbaka med familjen.

Annars är väl Hysen, Mia och Pernilla troliga kandidater.
Citera
2021-01-17, 08:07
Medlem
Det var mycket pizzor och pasta. Det blir Paolo Roberto. Det ska bli mer reality och arbetsplatskonflikter. Reklambyrån har gjort mätningar och sett att det lockar tittare.
Citera
2021-01-17, 08:12
Medlem
Harry_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TompaO
Det är Zelmerlöv eller vad han heter. Måns. Har insyn i produktionen. Var tysta om det...

glöm honom
han ska leda Melodifestivalen
då får man inte synas någon annanstans
Citera
2021-01-17, 10:12
Medlem
Jodasaatt70s avatar
Hur många filmer finns det? Jag har bara sett den med musikalen/golvmoppen o vykort fr England..

Det känns mest som Glenn H m tanke på den randiga rocken som hänger på klädhängaren, tulpaner, pasta o England. Tycker dock inte det är så genialiskt eller speciellt om det skulle vara han, och en av skaparna t reklamfilmerna ansåg själv att detta val var, typ, väldigt underfundigt/speciellt..(Minns inte de exakta orden, men andemeningen är där)
Citera
2021-01-17, 10:15
Medlem
__Alez__s avatar
Nya ledtrådar i morgondagens film då antar jag.
Citera
2021-01-17, 10:28
Medlem
Jodasaatt70s avatar
Kanske Ola Salo?
Citera
2021-01-17, 10:39
Medlem
calmsolutions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jodasaatt70
Hur många filmer finns det? Jag har bara sett den med musikalen/golvmoppen o vykort fr England..

Det känns mest som Glenn H m tanke på den randiga rocken som hänger på klädhängaren, tulpaner, pasta o England. Tycker dock inte det är så genialiskt eller speciellt om det skulle vara han, och en av skaparna t reklamfilmerna ansåg själv att detta val var, typ, väldigt underfundigt/speciellt..(Minns inte de exakta orden, men andemeningen är där)

För mig står det mellan Glenn och Måns. Måns har dock inte någon klar koppling till blåvitt så fördel Glenn där.

Vet någon om det finns en koppling till ägg?
Citera
2021-01-17, 10:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Korv-Bajs
Ja, fast hur skulle det se ut?
Hon är ju inte homosexuell.

Den posten är redan tillsatt.
Citera
2021-01-17, 11:04
Medlem
prt-prt-prts avatar
När jag googlade "Hanna Widerstedt" (se annan aktuell tråd) noterade jag att nyheter24 spekulerade i att det kunde vara Thomas Ravelli. Nu koketterar jag kanske men varför är detta viktigt?
Citera
2021-01-17, 11:17
Medlem
Har någon nämt Stigs väska/portfölj

Någon ledtråd där?
Citera
2021-01-17, 11:23
Medlem
calmsolutions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av prt-prt-prt
När jag googlade "Hanna Widerstedt" (se annan aktuell tråd) noterade jag att nyheter24 spekulerade i att det kunde vara Thomas Ravelli. Nu koketterar jag kanske men varför är detta viktigt?

Nyheter24 visar upp en privat bild där Ravelli har en vit ICA-rock på sig. Varför har man det om det bara är spontant?
Nu ger jag upp med mina gissningar för det här blir klurigare, han har väl ingen koppling till England? Finns väl en liten Italiensk släkt-koppling. Men han verkar lika trolig som någon annan...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in