Jag har hört Lars Lerin. Men kan inte förstå isåfall varför just denna person. Skulle inte passa alls in på den karaktär Stig är. Jag hörde det i någon tidning som jag inte minns. Men kommer inte ihåg var och jag tror ändå inte på det i slutändan heller.
Jag har hört Lars Lerin. Men kan inte förstå isåfall varför just denna person. Skulle inte passa alls in på den karaktär Stig är. Jag hörde det i någon tidning som jag inte minns. Men kommer inte ihåg var och jag tror ändå inte på det i slutändan heller.
En släkting till mig som bor i Stockholm påstår att Gunde Svan är tillfrågad. Han borde väl passa tycker ni inte det? Det skulle ju bli en stor förändring med lite framåtanda. En sådan fantastisk reklampelare för ICA.
Men han kommer att kräva mycket pengar i så fall eftersom han är så etablerad. Hur insatt min släkting är vågar jag inte säga, men ingen rök utan eld.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!